روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چه شد در من نمیدانم، فقط دیدم پریشانم، فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم

سلام

روز زمستونیتون بخیر


امروز یه کمی آلودگی کمتر شده

یه کوچولو کوه ها پیدا شدند

چقدر کوه ها باعث زیبایی اطرافمون هستند

گاهی چقدر بهشون بی توجه هستیم ...

این مسیری که من میرم صبح ها چند تا کوه را میشه در دور دست دید و خیلی زیباست

امسال بعد از سالها روی دامنه و قله کوه ها برف هم میبینیم و این سفیدی یه زیبایی خاصی به منظره میده



خب بالاخره دوشنبه بعد از یه عالمه استرس کارهای دفترخانه حل شد

این حل شد که میگم یعنی 90 درصد کار حل شده

بهر حال امضای عمه جانی که مریض هست موکول شد به زمانی که بهتر بشن و باز باید یه سری از این راهها را دوباره طی کنم

ولی سند تا همینجا بسته شد و یه کمی خیالم راحت شد و یه نفس راحت کشیدم


دیروز از صبح با مادرجان اومدیم اینجا و میخواستیم زود بریم که به یه سری خرید و کارهای روزمره برسیم

البته میخواستیم یه سری هم به باغچه بزنیم

برای همین نشد پست بنویسم

در عوض کلی کار انجام دادیم

مستاجر هم میخواد جابجا بشه و برای همین یه سر هم به بنگاه زدیم

سرشب هم یه سری رفتیم خونه خاله ی مامان جان

همونی که دخترشون را از دست دادند

بعد از گذشتن مراسم هفته آروم آروم دور و برشون خلوت تر میشه و غصه هاشون زیادتر

برای همین گفتیم یه سری بهشون بزنیم ...

یه دیدار غمگین


ذوق دارم که میناکاری ها از کوره در بیان

البته که توی یه کوره هم جا نشده بودند و باید منتظر باشیم فعلا



پ ن 1: هوای بیرون خوبه

هوای دفتر بینهایت سرد


پ ن2:  از نمایشگاهی که تعریفش را براتون کردم یه شماره گرفته بودم برای خرید پودر کیک

کیسه های ده کیلویی

قرار شد با دوتا خواهر و خاله جان تقسیم کنیم

قراره امروز برام بیاره


پ ن 3: نمیدونستم روز پدر اینهمه نزدیکه

وقتی فهمیدم انگار باز یه گوشه از قلبم ترک خورد


پ ن 4: دوست داشتن یکی از قشنگترین حس های دنیاست

به دردها و رنجها و سختی هاش فکر نکنید

یه لحظه عاشقی میتونه همه اون دردها را درمان کنه

عاشق نشید ولی تا میتونید آدمهای دور و برتون را دوست داشته باشید

بزار مهربونی عین یه نسیم دلچسب جریان داشته باشه


نظرات 8 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 10:50 http://khorshidd.blogsky.com

روز پدر…….
خب پس بنابر توصیه خودت لطفا منو دوست داشته باش اندکی

ببخشید سرکار خانم نمیشه شما را اندکی دوست داشت ... شما اونقدر دوست داشتنی و خواستنی هستید که باید یه عالمه عاشقت بود

جازی چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 11:21

با سلام
ده روز مانده تا روز پدر و ظاهرا امسال هم با توجه به گرانی جورابی هم در کار نیست و یک لطیفه هست که میگه یه خانم روز پدر به شوهرش گفت خواستم برات کت و شلوار بدوزم اما هر چه گشتم پارچه ای که لایق تن ات باشد پیدا نشد خواستم ساعت بگیرم دیدم خودت عین ساعت دقیق و منظمی جوراب هم که ارزش نداره خواستم یه شاخه گل بگیرم دیدم خودت زیبا ترین گلی منم چیزی نخریدم که به شان و شخصیت شما اهانت نکرده باشم
حالا من تولد و روز مرد تقریبا نزدیک هم واقع شده اند اما فکر کنم مثل لطیفه بالایی بخوان به شخصیت من اهانت نکنند
پیشاپیش روز پدر مبارک و روح همه پدران اسمانی هم شاد

سلام دوست خوبم
خداوند همه پدرها را حفظ کنه و پدران آسمانی را بیامرزه

ربولی حسن کور چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 11:24 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کوه ها همیشه زیبا هستند.
از کوههای پر از درخت شمال گرفته تا کوه های پر برف نقاط کوهستانی و حتی کوه های خشک حاشیه کویر.
امیدوارم اون ده درصد مشکل هم هرچه زودتر حل بشه و نشه مثل اون پنجاه درصد پسری که رفته بود خواستگاری!

سلام جناب دکتر
کوهها همیشه خوشگلن ولی گاهی چون همش جلوی چشممون هستند بهشون بی توجه میشیم
حس میکنم همونطوری بشه

سعید چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 11:52 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
مامان جی خوبن؟
روزگارت بخیر
عشق که خیلی خوبه دخترعمو

سلام پسرعموجان
همه خوبیم
و امیدوارم شما و عزیزانتون هم سلامت باشید
دوست داشتن خیلی خوب و آرامش بخشه
اما عشق طوفانه

Nazi چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 15:52

خدا قوت جانانه به تو.

خدا حافظ و نگهدار شما و عزیزانتون باشه

مانی شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 06:02

تیلو جان
نسیم دلچسب مهربانی ، خیلی خوب است
چشم :)
دوستت دارم


دل به دل راه داره
نسیم مهربونی دلچسب و دلنواز هست

لیمو شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 08:40

سلام تیلوجانم
من همیشه سرما رو دوست داشتم اما امسال سرما به استخوونهام نفوذ کرد.

سلام به روی ماهت
منم سرما را دوست دارم
ولی دقیقا همونه که گفتی... انگار مغز استخونم یخ میکنه

مه سو یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 12:50 http://mahso.blog.ir

عشق همون درد هست و درمان....
روح همه ی پدران آسمانی شاد...
ان شاالله زودتر امضای عمه جان هم بگیرید و تموم بشه این قضایا...

خدا از زبانت بشنوه مه سوی نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد