روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هوا برای نفس کشیدن کم است

سلام

روزتون پر از اکسیژن

امیدوارم جایی باشید که بشه راحت نفس کشید و هوای تمیز به ریه ها فرستاد



امروز صبح همسایه دیوار به دیوار که مشغول ساخت و ساز شده بتن ریزی داشت....

نگم براتون که اون دوتا ماشین بزرگ چقدر داشتند دود تولید میکردند

و اگزوزشون به ناچار نزدیک در پارکینگ بود

و وقتی من از در طبقه خودمون اومدم بیرون احساس کردم الانه که خفه بشم

تا رسیدم تو آسانسور سرم داشت گیج میرفت

هوا کم آلوده بود اینم اضافه شده بود

رسیدم پایین و دیدم راه هم بسته است و نمیشه ماشین بیرون آورد

گفتند چند دقیقه ای صبر کنم

دیگه حتی نمیتونستم تو اون فضا نفس بکشم

یه کمی فاصله گرفتم و تا سر کوچه اومدم

اما واقعا حس میکردم دارم خفه میشم

نه میشد ماسک را یه ذره بدم پایین ... نه میشد ماسک را تحمل کنم

نیم ساعتی طول کشید تا ماشینشون را جابجا کردند و ما از اون فضای دودآلود فرار کردیم....




پ ن 1: یه عالمه کار آماده کردم و رسوندم دست خواهرجان تا برسونه به کوره


پ ن 2: دیشب تا ساعت 5 صبح از روی گوشی کتاب خوندم و الان بسیار پشیمونم


پ ن 3: امروز قبل از ظهر دفترخانه نوبت دارم

برام دعا کنید این کار درست بشه و تمام بشه و حل بشه


پ ن 4: دستام یخ زده

نظرات 4 + ارسال نظر
جازی دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 10:54

با سلام
انشالله درست میشه و تبلو جان تا ساعت 5 با کوشی کتاب می خواندی بفکر چشمات نیستی نمیدونی در شب نور گوشی بشدت ازار دهنده است حداقل کتاب صوتی گوش بده ضررش کمتر است موفق باشید

سلام دوست خوبم
گاهی پیش میاد

سعید دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 12:00 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
ماکروویو از جایی بخر که مطمئنه بعدشم بگو روی فاکتور قید کنن اصلی و بگو اگه اصلی نباشه پس میارم
ما خودمون هم این کار رو میکنیم و به شرط اصلی بودن میفروشیم
آخه تا بخوای فیکش تو بازار هست

سلام پسرعموجان
متشکرم
خب اگه از یه فروشگاه خرید کنیم میشه اینها را قید کرد
ولی اصولا ما از یه مرکز خرید بزرگ خرید میکنیم و این اصلی و فرعی و اینا خیلی معنی نداره خودمون باید تشخیص بدیم
چون فروشنده ها هیچ کدوم صاحبان اصلی کالا نیستند

لیمو دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 12:12

تیلوجانم چه دعای خوبی کردی اما حیف که من هم از بین آلودگی برات مینویسم.
امیدوارم کارت توی دفترخونه خیلی خوب پیش بره.

اخ
امان از دست آلودگی

سعید دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 12:13 http://www.zowragh.blogfa.com

از صمیم قلبم آرزو میکنم مشکلات ریز و درشتت به زودی حل بشه
آدم پاک و زلالی مثل تو نباید این همه دردسر براش پیش بیاد
توکلت به خدا باشه همه چی درست میشه

ممنون از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد