روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هر موقع که میبینمت دست روی قلبم میزارم

سلام

هوای پاک و آسمان آبی براتون آرزو میکنم

یه کمی اکسیژن که بشه توش نفس کشید

امروز هم اصفهان تعطیل هست

تعطیلی های مسخره دست و پا گیر

و البته هوای آلوده ای که حس خفگی و سنگینی بدی همراه خودش داره

امروز تپش قلب هم بهش اضافه شده و به شدت حس خفگی دارم



خواهرجان (مامانِ مغزبادوم) تصمیم گرفته یه سری از کارهای میناکاری که آماده کرده را ببره کوره

اون یکی خواهر جان (مامانِ پسته و فندوق) یه سری کار آماده کرده ولی کلا مرحله آخر کار را انجام نمیده (همون ترانس زدن را) و همیشه اون را میسپاره به من

و من تا آخر این ماه قصد کوره رفتن نداشتم

حالا به خاطر اینکه این دو بزرگوار تصمیم دارن با هم وسایلشون را ببرن کوره ، من مجبورم ترانس بزنم کارهای خواهر را

این وسط یه سری کارهای خودمم آماده کنم

و حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را ....

توی این سرمای استخوان سوز دفترکار من... از کله سحر دستم توی آب یخ و پودر و ترانس هست

چند ساعت این کار طول میکشه و بعدش هم کلی تمیزکاری لازم داره

چون ریخت و پاش زیادی داره

این از کار امروز....






پ ن 1: آهنگی که توی عنوان هست را از دیروز دارم یه سر گوش میدم

برای آقای دکتر هم فرستادم

و بعدبا چشمای قلب قلبی یه مرد در تماس تصویری روبرو شدم ...


پ ن 2: فکر کنم میخواد بازم برف بیاد


پ ن 3: امروز از دست یه بدهکاری که داشت اعصابم را بهم میریخت رها شدم


پ ن 4: باز ماشین چراغ سرویسش روشن شده

اینبار نیاز به تعویض روغن داره

پدرجان که بودن من این چیزها را نمیفهمیدم ...

حالا میفهمم چقدر کارهای جانبی اعصاب خرد کن زیاد هستند...


پ ن 5: قابل توجه پسرعموجان!!!!! و البته دوستانی که تجربه ش را دارن

میخوام یه ماکروفر- ماکروویو- سولاردام (نمیدونم کدوم بهتره) بخرم ...

مارک ... نوع ... مدل... مزیت... ؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفاً


نظرات 9 + ارسال نظر
جازی یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 11:54

با سلام
اصفهان تعطیل بشه تیلو تعطیل نیست
کار رایانه ای نشد ، مینا کاری . مینا نشد نقاشی و طراحی ، طراحی نشد خرید، خرید نشد ، کارهای ماشین و. ....
همه اینها نشد خونه خاله جان

سلام دوست خوبم
تعطیلی هم خوبه ها
گاهی آدم تعطیل کنه و لم بده و کتاب بخونه

آسمان یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 11:58 http://avare.blog.ir

نمیدونم ترانس زدن چیه ولی چه سخت که باید دست آدم توی آب سرد بمونه

بعضی آهنگا رو آدم گوش که میده عمیقا دلش میخواد به یکی فک کنه که متاسفانه برای ما قفله
آهنگش قشنگ بود

یکی از مراحل مربوط به میناکاری ... اخ از اون سرما...
انشاله که بهترین ها در انتظارته

مه سو یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 12:10 http://mahso.blog.ir

اینجا از برف خبری نیست...هنوز برف های ماه قبلی آب نشدن و فقط سوز سرماس!
با این آهنگ مازیار چشمای ما هم قلب قلبی شدا!!!!
مامان من ماکروویو داره...فر برقی هم داره...خب برای گرم کردن غذاها بیشتر از ماکروویو استفاده میکنیم که سریع باشه...ولی پخت غذا و کیک به نظرم هیچکدوم ماکروفر نمیشه...ماکروفر برقی که خیلی خیلی بهتر از ماکروفر گازهای نشیمن هم هست البته...
در مورد سولاردوم طبق تجربه مثلا خاله م داره و کیک رو که درست میکنی خیس تر از کیکی هست که توی فر پخته میشه و به نظر من کیفیتش پایین تر هست...گرم کردن نان و ... هم مدت زمان بیشتری میبره....
من برای خونه ی خودم ترجیحم همون فر بود و دیگه ماکروویو یا ... نخریدم....برای نان هم فقط یه توستر نان گرفتم از این مدل هایی که دهانه ش عریض هست و به نظرم خیلی کار راه انداز هست و فضای کمتری هم لازم داره....بستگی به مورد استفاده ت داره....به نظرم وقتی تحقیق میکنی ببین چه استفاده ای از دستگاهت میخوای...پخت غذا؟! مغز پخت شدن؟! صرفا گرم کردن یا هر چیز دیگه ای...اینم مدنظر بگیر....

ما که اصلا همچین برف هایی نمیبینیم
آهنگ خوبی بود... دوستش دارم
مرسی که اینهمه اطلاعات خوب بهم دادی

جیوه‌ی نارنجی یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 16:03 https://daily-of-me76.blogsky.com/

انقد دوس دارم اینجوری سرم خیلی شلوغ باشه طوری که ندونم کدوم کارمو اول انجام بدم بعد انرژیم هم مثل شما بالا باشه که خب نیست

من که الان خلوتم ... شلوغیام حالا نیست که

سعید یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 16:49 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
عصرت به خیر
مامان جی خوبن؟
ما هم خوبیم به لطف خدا
دختر عموی گل (میذارم )درسته
الان ماکروویو بازار مارک ال جی هست که دو رنگ نقره ای و مشکی داره البته از هر جا که میخری به شرط اصل بودن بخر چون فیکش زیاده حواستم باشه یه سینی شیشه ای مخصوص هم همراهش هست
سولاردام برنامه های پخت بیشتری از ماکروویو داره و بزرگتره اما خب گرونتر هم هست حالا ببین کدوم به کارت میاد
سرویس های ماشین رو جدی بگیر دختر عمو

سلام پسرعموجان
متشکرم
اصل کجا بود ... من شرط بزارم اونا اصل تحویل میدن؟
اخ از سرویس ماشین...

سعید یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 16:50 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی تا جایی که من میدونم ماکروفر همون ماکروویو هست
یعنی یه دستگاه فر که با اشعه ماکروویو کار میکنه
گویا مصطلح شده به اسم ماکروفر

حمیده یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 17:41

خب شما میخواید از فر استفاده کنید یا اینکه روغن کم مصرف کنید؟ اگر هدفتون استفاده برای کیک و شیرینی و پیتزا هست بنظرم آون تستر یا همون فر برقی خیلی خوبه. برای مصرف روغن کم هم بنظرم این سرخکنهای بدون روغن که جدیدا باب شده خیلی خوبه. قیمت و نظرات مختلف دیجی کالا هم بخونید، خوبه.


دیگه خیلی تخصصی شد و من توی افق محو میشم

سعید یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 17:51 http://www.zowragh.blogfa.com

ماکرویو ال جی فقط یه مدل داره اونم فقط در 2 رنگ نقره ای و مشکی
قیمتشم حدود 8 تومنه

ممنون از اطلاعات خوب و دقیقتون

لاندا دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 07:25

تیلو من نظرم به سولاردام ال جیه. مامانینا بیش از 15 ساله که دارن و راضین. منم که 6 ساله دارم و راضیم. تو شرکت هم داریم که از همه ماکروفرای دیگه بهتره و همه تو صف اینن برای گرم کردن غذا.
مزیتش اینه که فر هم داره و راحت میتونی کیک و پیتزا بپزی توش.
مامان همیشه یه پیتزای گنده توی فر اجاق گاز درست می کنه و یه کوچیک هم همزمان توی فر سولاردام.

ممنونم که اطلاعات دادی بهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد