روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مبل ها رسید...

سلام

روزتون پر از طراوت باران

اصفهان که دیروز از بعدازظهر یه سر داشت بارون میبارید

بالاخره میشه گفت درختها شسته شدند

میشه گفت یه کمی در و دیوار شهر از گرد و غبار در اومد

مدتها بود که همچین بارونی ندیده بودم

شرشر ناودانها یه حس قشنگی داره

از ظهر تا سرشب با ماشین توی خیابونهای شلوغ در حال رانندگی زیر بارون بودم

و البته نمیخوام قصه ش را تعریف کنم چون همش را در حال حرص خوردن بودم

و برعکس چیزی که دوست دارم زیربارون رانندگی کنم و از صدای بارون روی سقف ماشین خیلی خوشم میاد، دیروز اصلا لذت نبردم و یه عالمه حرص هم نصیبم شد

حالا بگذریم که همه کارها یهویی شد و از صبح که صبحانه خورده بودم تا ساعت هفت و نیم شب که برسم خونه حتی یه جرعه آب هم نخوردم

وقتی رسیدم خونه سردرد شدید داشتم

اولین کاری که کردم با اینکه خیلی خیلی سردم بود یک بطری کامل آب خوردم

بعد هم سوپ داغ مامان پز

اونقدر گرسنه بودم که پشت سرش شام خوردم

تازه یه ذره چشمام باز شد

سردرد یه کمی آروم شد

مادرجان میخواستن چای بیارن که گوشیم زنگ خورد و آقای پشت خط خبر از رسیدن مبلهای سفارشی داد

دیدین اگه منتظر یه چیزی باشیم چقدر طولانی میشه و نمیرسه

من دلم نمیخواست این مبلها به این زودی برسه

توی برنامه ریزی زمان خرید هم قرار بر این بود که آخر بهمن تحویل بدن

من مبلهای قبلی را هنوز رد نکردم

خلاصه که مبلها رسیدند

و همین شد حال خوب دیشب...

با اینکه جا نداریم و فعلا خونمون شکل سمساری شده

و به همین دلیل جا نبودن هم مبلها را باز نکردم و از بسته بندیشون خارجشون نکردیم و همینطوری بدون دیدن تحویل گرفتیم

البته بعد از رفتن آقای راننده کاناپه و یکی از صندلی ها را باز کردیم

ولی بقیه ش همونطوری بسته بندی باقی ماندند

رسوندن مبلها به طبقه ما هم خودش داستانی داشت

با اینکه موقع خرید گفته بودم که باید مبلها توی طبقه تحویل بشن و نیاز به کارگر هست برای بالا آوردن مبلها...

آقای راننده تنهایی اومدن بودند

از آقای نگهبان ساختمان روبرویی که یه پسرجوان هست خواهش کردیم کمک کنه

و خلاصه اینکه مبلها بدون برنامه ریزی از راه رسیدند

امیدوارم با خودشون حال خوب و حس خوب و انرژی مثبت بیارن ...

mobl1_udwi.jpg


mobl_4z0c.jpg


قول داده بودم که وقتی مبلها رسیدند عکسشون را اینجا بزارم

البته که زیبایی مبل به چیدمانش هست که فعلا امکانش نیست

از انتخاب پارچه و رنگ چوب راضی بودم

ولی یادم رفته بود از نمونه اصلی عکس بگیرم و همش فکر میکنم گلهای تاج مبل همونی نیست که انتخاب کردم

ولی با توجه به سایت و اسم مدل ... گویا همونه

البته داخل چوبهای سفید رگه های طلایی هست که توی عکس اصلا پیدا نیست

همین رگه های طلایی توی پارچه زمینه ای هم هست که اونم توی عکس اصلا پیدا نیست



نظرات 22 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 11:07 http://khorshidd.blogsky.com

خانم میشه اگه برای چیدمان نیرو لازم داشتید افتخارش را به من بدید
من برای مبل بی نهایت سخت گیرم اولین باری که برای جهیزیه م مبل خریدم از سر فلکه فیض بودم اون موقع معروف بودن علیرغم اینکه تهران باید آورده می‌شد ولی مبل دلخواه م دقیقا توی همون میل فروشی بود یه چوب ماهاگونی با یه روکش کرم و کالباسی هنوزم دوستشون دارم
این همه حرف زدم بگم خیلی خیلی قشنگه مبل ها فوق العاده س
امیدوارم عزیزم مهمون های دوست داشتنی ازش استفاده کنن برای مهمونی های سراسر خوشی استفاده بشه و با خودش یه عالمه نور و دلخوشی بیاره به خونتون

وای من قربونتون برم
شما به من افتخار میدید که نظراتتون را در اختیارم بزارید
میدونی عزیزم من توی هیچ خریدی سخت گیر نیستم ... البته اینکه چشمم را بگیره و چیزی که میخوام باشه یه بحث هست ولی اصلا سخت گیر و مشکل پسند نیستم
اون مبل فروشی گرون تومنی را خوب یادمه ... چوب ماهاگونی را هم خیلی خیلی دوست دارم
یه نفر آدم مشکل پسند با سلیقه خاص بگه مبلها خوشگله آدم دلش چراغونی میشه
امیدوارم خیلی زود یکی از اون مهمونها خودت باشی

مامان رایا چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 11:22

تیلو جونم مبلها خیلی قشنگن ترکیبشون عالی شده انشالله با خودشون کلی شادی و حال خوب همراه داشته باشن مواظب خودت باش عزیزم

عزیزمی
میدونی چند روز هست که میخوام بهت زنگ بزنم و نشده
وقتی حال دلم خرابه دوست ندارم با کسی حرف بزنم
ولی به شدت به یادتم و دوست دارم بدونی که میخوام باهات تماس بگیرم عزیزدلم

رویای ۵۸ چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 11:41

مبارکتون باشه...ان شالله به سلامتی و دل خوش استفاده کنید

ممنون نازنینم
انشاله که همه خیر وسایلشون را ببینن

سارا چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 12:04 http://15azar59.blogsky.com

مبلهاتون خیلی خوشکلن بخصوص رنگش اون زرشکی قشنگش
مبااارکتون باشه
و آمااااا
خانم جون یه ذره رو عکاسیتون کار کنید حالا کار هم نکردید عیبی نداره اون لنز دوربین موبایل را قبل عکاسی تمیز کنیدموبایلتونم بزنید به شارژ ۲۱ درصد بیشتر شارژ نداره


سارا بگم خدا چیکارت نکنه
یعنی اونقدر خندیدم به این کامنت
اخه میخواستم دور و بر صندلی که خیلی شلوغ بود نیفته
گفتم که همه شون اومدن وسط سالن و هیچ نظمی نداره

soly چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 12:14

سلام عزیزم
مبارکه تیلوی مهربونم ....چقدم خوشرنگ...

سلام به روی ماهت عزیزم
قربون محبتت
خودمم از رنگش خوشم میاد

میترا چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 12:59

خیلیم مبااارک باشه عزیزم
بادل خوش روش بشینید و لذت ببرید
تیلو جان چوباش سفیده سفیده؟
به غیر اون رگه های طلایی که گفتین تو عکس نیفتاده

قربون محبتت نازنینم
انشاله هرکسی هرچیزی که داره خیرش را ببینه
سفیده سفید نمیشه گفت یه کمی مایل به کرمی هست یه کوچولو چرک...

آسو چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 13:05

سلام تیلو جان مبارک باشه عالیه ان شالله همیشه با قه قهه روشون بشینیدایام به کام

سلام به روی ماهت
انشاله که هرکسی هرچیزی داره و میخره ازش به شادی استفاده کنه

ربولی حسن کور چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 13:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
پس چاره ای نیست
مجبوریم بیائیم و از نزدیک اون رگه های طلائی را ببینیم


سلام جناب دکتر
خودم دیشب این حرف را به آقای دکتر زدم
گفتم چون رگه های طلایی توی عکس پیدا نیست باید بیای از نزدیک ببینی
و ایشون سوال کردن یه لاک پشت نداری که با توپ رو پایی بزنه؟؟؟؟؟

جازی چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 14:57

با سلام
مبل ها مبارک و انشالله جشن و شادی و خوشی همواره باشه و خیلی زیبا هستند و البته زیباتر از مبل سلیقه و انتخاب شماست

سلام و روزبخیر
متشکرم

مرمر چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 15:10

سلام تیلوی پر تلاش عزیز
مبلهاتون فوق العاده ان،مبارکتون باشه،انشاا... با عزیزترینهات دور هم بشینین و خوش ترین لحظاتو بگذرونین

سلام مرمرجانم
قربون مهربونیات

سعید چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 18:42 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان
خوبی؟
مبل ها مبارک باشه
انشالا با یه حال خوب و دل خوش ازش استفاده کنی
مامان جی چطورن؟
دختر عمو بذارم درسته نه بزارم

سلام پسرعموجان
ممنونم
همه خوبیم
وای از این غلط نویسی های من ... شرمنده

مریم چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 19:07

سلام عزیز مهربانم مبارک باشد به تن و دل خوش امیدوارم با این مبل های قشنگ شادی هم مثل آبشار سرازیر بشه داخل زندگی تان

سلام نازنینم
الهی آمین
برای شما بهترین ها را آرزو میکنم

مانی چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 19:25

تیلو جان عزیزم
مبارک باشه
به تندرستی و شادی دور هم باشین

متشکرم دوست عزیزم

جیوه‌ی نارنجی چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 20:00 https://daily-of-me76.blogsky.com/

سلام تیلوجانم
کلی به کامنت آقای دکتر ربولی خندیدم
اون رگه‌های طلایی اگر رویت نشن حق مطلب ادا نمیشه
مبارکتون باشه عزیزم انشاالله هروقت روی اون مبل‌ها میشینید لباتون خندون و تنتون سالم باشه

سلام به روی ماهت
من خودمم کلی خندیدم
نه نمیشه که باید اون رگه ها دیده بشن

طاهره چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 22:28

مبارکتون باشه

ممنون نازنینم

دلی پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 01:39

مبارک باشه .به دل خوش استفاده بشن .حال وهوای خونه با این مبلای خوشرنگ بسیارررر تغییر خواهد کرد

متشکرم عزیزدلم
انشاله
انشاله تغیرات همه در راستای بهتر شدن حال و روزگارشون باشه

فرانک پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 08:57

سلام
مبارکه ان‌شالله به خوشی استفاده کنید

راستی از زینب مسافر کربلا خبری ندارید؟

سلام به روی ماهت
نه اخه من آدرسی از زینب جان ندارم
خودش لطف میکنه و میاد بهم سر میزنه

مه سو پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 15:06 http://mahso.blog.ir

مبارکه...ان شالله به دل خوش استفاده کنین...و زودتر قبلی ها رو رد کنی برن...
به نظرم ولی روکش ها رو باز کن و بدنه و همه چیز رو چک کن که مشکلی نداشته باشن چون ممکنه وقت حمل ایرادی ایجاد بشه...برای ما اینجوری شده بود متاسفانه....تحویل گرفتیم بدون باز کردن و بعدا متوجه ش شدیم...البته که امیدوارم برای شما همه سالم و سلامت باشن...
اینکه مبل ها زودتر برسن بهتر از اینه که دیرتر از حالت عادی برسن...
آخ از سردردی که بخاطر کمبود آب بدن باشه...تجربه دارم ...

ممنون مه سو جانم
کاش زودی اون قبلی ها برن و بتونیم اینها را قشنگ چیدمان کنیم

لیلی جمعه 30 دی 1401 ساعت 00:23 http://Leiligermany.blogsky.com

منم ترکیب رنگش را پسندیدم. ان شالله روش بشینیم و به مهمونی عزیزت لبخند بزنی

چقدر خوبه که همه این رنگهای شاد را دوست داریم

کیهان جمعه 30 دی 1401 ساعت 01:16 http://Mkihan.blogfa.com

درود
با دل خوش و شادمانی استفاده کنید.آمین
زیبا هستند مبارکتان باشه

سلام و درود بر شما دوست خوبم
متشکرم

ترانه جمعه 30 دی 1401 ساعت 04:53

مبارک باشه. به خوشی و سلامتی ازش استفاده کنید

فدای محبتت
انشاله هرکسی هرچیزی که میخره با شادی استفاده کنه

سمیرا جمعه 30 دی 1401 ساعت 22:31

خیلی خیلی مبارکتون باشه، با آقای دکتر موافقم، مجبوریم به خاطر اون رگه های طلایی مهمونتون بشیم

متشکرم
تشریف بیارین قدمتون برچشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد