روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

سلام

روزتون زیبا

صبح اول وقت رفتم سراغ دفترخانه

یه برگه برداشت و اسامی را روش نوشت

عمه ...

عمه ...

عمه ...

و خواهرا و مامانم و ...

خدایا...

اینهمه ورثه ؟؟؟

اینا هیچ کدوم احراز هویت سنا ندارن...

البته که احراز هویت سنا کار ساده ای هست ...

انشاله که درست میشه

برگه را گرفتم به یکی دوتاشون زنگ زدم ...بقیه را هم میزنم تا شب نشده

بعدش رفتم دفتر بیمه

بیمه نامه پدرجان چند روزی بیشتر وقت نداشت باید ماشین را بیمه کنم

قبلا تماس گرفته بودم و کارها آماده بود

کارت کشیدم و برگه ها را تحویل گرفتم و اومدم سمت دفتر...

بساط میناکاری را چیدم یه جایی نزدیک بخاری

بعد از اینکه پست تمام بشه میشینم روی همون صندلی راحت کنار بخاری

یه پادکست پلی میکنم

و غرق میشم توی منحنی ها و طرحها و کلیشه ها....

بیخیال دنیا

هیچ ارزشی نداره ...

باید رهاتر و امیدوارتر و شادتر زندگی کنم

بالاخره یه جایی این کارها تمام میشه و به ثمر میرسه


 


پ ن 1: خاله جان گل نرگس دوست دارن

دیروز وقتی میرفتیم اونجا براشون گل نرگس خریدم


پ ن2: چه عاشقانه ای قشنگ تر از اینکه برام مینویسه :

میخوام بخوابم و به آرامش صدات نیاز دارم ....

تماس میگرم و در حد یه شب بخیر سی ثانیه ای حرف میزنم

ولی یه حس خوب آرامش دو طرفه ....


پ ن 3: برای دوتا دختردایی هام هدیه ی بی مناسبت خریده بودم

نگم براتون که چقدر ذوق کردند

دوتا مجسمه کوچولوی برنجی ، معجزه ی لبخند را به ارمغان آورد


پ ن 4: باز دوباره اینترنتی لباس سفارش دادم

اگه به خواست خودم بود شاید دیگه هرگز این کار را نمیکردم

ولی وقتی خواهرجان اصرار کرد قبول کردم

برای خودم و دوتا خواهر و مادرجان و آلاله... 5 تا بلوز سفارش دادم


نظرات 5 + ارسال نظر
سما دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 12:47

سلام
تیلو جان خدا بهت صبر ایوب بده برای طی کردن روند اداری انحصار وراثت
ولی یه سوال برام پیش اومده.مگه عمه هات هم جزو ورثه پدر مرحومت محسوب میشن اخه؟!

سلام نازنینم
این سوال را بارها جواب دادم دقت نکردی
یادتون هست که پدربزرگم بعد از پدرم فوت شدند؟
برای همین بله ... عمه ها و عموها که تعدادشون هم زیاد هست جزو ورثه محسوب میشن

جازی دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 15:42

با سلام
سامانه ثنا برای دقت و سرعت عمل است و یک بار انجام بدی برای همه عمر کافی است تا همه بخواهند انجام دهند شاید وقت تان گرفته شود و در این بین اگر کسی کمک ات می کرد از این ورثه ها شما هم کمتر اذیت می شدین انهایی که سهم می خواهند باید کمی هم کمک حال تان باشند ولی کاش از این حق شان می گذشتند و ایتطوری هم برای شما بهتر بود و هم دلخوری پیش نمی امد و خدا کندکه بخوبی و بدون رنجش و رنجیدن و رنجاندن تمام بشه چون من برایم پیش امده با وجودی که پدر بعد از پدر بزرگ فوت شدند اما عمه ها هم از.زمین های زراعتی که بخاطر موضوعی دولت انها را خریده بود خواهان سهم بودند که پدر سالها پیش سهم ارث انها را خریده بود و سند ان موجود و توسط اهالی سند آن هم گواهی و امضا شده بود با این وجود بخاطر عدم دلخوری انان را هم بی نصیب قرار ندادم هر چند که حالا نه عمو مانده و نه عمه ای
اینهایی که نوشتم بر اساس تجربه ای بود که برای خودم پیش امد

سلام و روز بخیر
فعلا کمکی وجود داره
کسی هم از کسی سهم نمیخواد خدا را شکر
ولی کسی کمکی هم نمیتونه بکنه
خدا به شما خیر بده که با گذشت و صبوری همه چیز را حل و فصل کردید

سعید دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 18:49 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجان
خوبی؟
تسلیت میگم
خدا به همه بازماندهاش صبر بده
هنوز نسل آدمای بیشعوری که آسایش مردم براشون هیچ اهمیتی نداره منقرض نشده
یعنی یه نفر بزرگتر عاقل تو اون جمع نبوده که جلوشونو بگیره؟
ما 2 سال تو یه محله زندگی میکردیم سرتاسر پر از آدمای بیشعور
میدونم چی میکشی

سلام پسرعموجان
متشکرم
خوبیم
شما خوبین؟
متشکرم
متوجه نشدم ... جلوی کی را بگیره؟
از دست همسایه؟ ساختمان سازی و آزارهای اون را میگی؟

الهه دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 20:17

سلام .خدا قوت کار انحصار وراثت اونم از نوع شما با اونهمه ورثه خیلی سخته اینکه ممکنه همه توی شهر شما نباشن و هماهنگی و بقیه قضایا .فقط من دلیل این قانون نمیفهمم به نظرم خیلی بی معنیه مارا که حسابی داره اذیت میکنه این قانون .

سلام به روی ماهت
قانونهای مسخره ی دست و پا گیر
قانونهایی که نه تنها کارها را ساده نمیکنن بلکه الکی پیچیده میشن
و بدترین قسمت این هست که این قانون ها مال شهروندهای معمولی هست ... خودشون که کلا قانون براشون معنی نداره

رسیدن سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 17:57

سلام تیلو جان
من بارها از سایت گوگولیسم و هفت مین خرید کردم هم تنوع جنس بالاست و خوشکل هم قیمت مناسب هم جنس خوب
خواستی امتحان کن

سلام به روی ماهت
مرسی که بهمون سایت های خوب و معتبر را معرفی میکنی
اینکار باعث میشه از جاهایی خرید کنیم که مطمئن هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد