روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باور نمیکنی حال دل مرا...

سلام

زمستونتون زیبا

اصفهان که کلا تعطیل شده

من که تا صبح نمیدونستم اینهمه تعطیل شده

صبح رفتم دفترخانه و با در بسته روبرو شدم

زنگ زدم و متوجه شدم

تازه بعدش دیدم توی مسیر بانکها هم تعطیل هستند

جالب این بود که چند تایی داروخانه هم تعطیل بودند!!!!

سرراه بنزین زدم و خدا را شکر کردم که به ذهنشون نرسیده یهو پمپ بنزین را هم تعطیل کنند!!!!

بعد هم اومدم دفتر

توی راه با مخمور حرف زدیم و دلم تنگ شد برای روزهایی که ساعتهای طولانی حرف میزدیم

اومدم ولی میخوام زود برم

چند تایی هم خشت دارم که طرحشون تکمیل نشده

اونا را تکمیل میکنم

یه کمی سفال برمیدارم و بعد میرم سمت خونه





پ ن 1: یک سری از شبکه های تلویزیونیمون قطع شده

نمیدونم مال برف و هوای ابری هست یا باید دوباره از اول تنظیم بشن


پ ن 2: خواهرجان و دوتا فسقلی سرما خوردن


پ ن 3: مغزبادوم منتظر کتابی هست که اینترنتی سفارش دادیم

و اصلا خبری ازش نیست

امیدوارم تجربه قبلی تکرار نشه!!!


پ ن 4: عاشقانه های زمستونی میتونن خیلی خاطره انگیز و دلچسب باشن...

من چند تایی خاطره از عاشقانه های زمستونی دارم....



نظرات 6 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 10:53

سلام تیلو جانم
شهرماهم ادارات و مدارس تعطیل و بانک ها فقط شعبه مرکزی باز
دلم واسه دستفروشایی میسوزه که همه امیدشون فروش برای روز مادر بود بعد با این سوز و سرماکسی بیرون نمیره ...
خاطره های عشقولانه باید در بهار باشه زیر شکوفه ها زیر بارون
منکه از زمستون خوشم نمیاد

سلام به روی ماهت
پس خیلی از شهرها تعطیل شدند
من اینجا خیلی دستفروش نمیبینم
شاید هم جاهایی که مرکز و تجمعشون هست را نمیدونم
ولی راست میگی... کلا بازار روز مادر فکر کنم کساد شد

آهان راستی
خاطرات عاشقانه بهاری هم دارم
ولی زمستونی هم دارم
من همه فصل ها را دوست دارم

جیوه‌ی نارنجی چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 12:01 https://daily-of-me76.blogsky.com/

چقد ما زنا ویژگی‌های مشترک داریم :) بدون در نظر گرفتن سن و سال
صحبت‌های طولانی پشت تلفن...
خاطرات عاشقانه زمستونی...
کاش یه روزی همه زن‌ها بتونن اونجوری که دلشون میخواد عاشقی کنن با اونی که باید

راست میگی
زن بودن خیلی عجیب و پیچیده نیست در عین اینکه کلی ظرافت و پیچیدگی داره
زن بودن گاهی خیلی خیلی سخت میشه اونقدر دشوار و عذاب آور
اما گاهی اونقدر زیبا و مسحور کننده ست که در کلمات جا نمیشه
واقعا زن بودن حس عجیبیه
الهی آمین ...

جازی چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 16:04

با سلام
از باب شوخی است جهت لبخند زدن کسی به دل و قلوه و کبد و لوزالمعده و پانکراس و. .. نگیره
باید گفت خانم ها مثل غنجه هستند زیبا و دوست داشتنی و منتظر شکوفا شدن انها ولی وقتی شکووفا شدن زود فرسوده میشن لذا باید دو دستی مراقب انها بود و از همین جا روز مادر ودزن را به همه بانوان خصوصا بانوان محترم این وبلاگ تبریک عرص می کنم و برایشان سلامتی و سعادت و سربلندی ارزومندم

U جمعه 23 دی 1401 ساعت 16:30

امسال روز مادر و رنج پدر را کادو تهیه نکردم
ولی به حساب و زن و اون دو بچه نفری پانصد ریختم
هر سه تعجب کرده بودند که کی این پولها را به حسابشون ریخته
از من سوال کردند ؟
گفتم آخه من چیکاره بودم این آخر برجی این کار ها را بکنم
می گن قرار بوده رئیسی به خانم ها هدیه بدهد
خلاصه شروع کردند زنگ زدن به این و اون که آیا به حساب شما هم دولت پول واریز کرده است یا نه ؟
اگه شماره حساب چند نفر دیگه هم داشتم چه غوغایی به پا می شد

چرا رنج؟؟؟ مگه پدرها از وجود مادرها عشق دریافت نمیکنن؟؟؟؟ رنج برای چی؟
کار خوبی بود...خودتون بیشتر از بقیه لذت بردید...
بالاخره متوجه شدند کار کی بوده؟

M یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 18:44

؟

طاهره دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 08:43

سلام
خب بگو از این عاشقانه ها که یکم حالمون خوب شه


سلام دوست خوبم
باید بگم ها... اما انگار نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد