روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دل را کجا برم شب گریه را کجا ....

سلام

صدای مرا از اصفهان برفی میشنوید...

بالاخره برف دیدیم

صبح که بیدار شدم برف یه کوچولو نشسته بود... روی همه پشت بام ها...

از خونه که اومدم بیرون یه منظره سفید خوشگل...

البته که خیلی ارتفاع بارش زیاد نبود

ولی همین که نشسته بود و یه منظره سفید مقابلم بود یه هیجان زیبا خزید زیر پوستم

چند دقیقه ای از ماشین پیاده شدم و اجازه دادم سرمای دلچسب زمستونی بخوره به پوست صورتم

الان هم خیلی ریز و ظریف داره هنوز برف میباره

دوباره کوچه در یک آرامش ژرف فرو رفته و دونه های برف هر چند دقیقه با یه ریتم تازه میبارن

گاهی دونه های درشت و تند

چند دقیقه بعد ریز و آبکی

و باز همون دونه های یکدست و ریز سفید....

امیدوارم این منظره برفی برای همه دلچسب باشه

میدونم برای یه عالمه آدم و حتی حیوانات این شرایط خیلی دلچسب نیست

پس یادمون باشه اگه دستمون میرسه و اگه میتونیم هوای همدیگه را داشته باشیم



پ ن 1: سفارش یه عالمه کارت پستال با یه پروانه خوشگل دارم

از فکر کردن بهش هم ذوق میکنم

درست کردن پروانه های رنگی رنگی حال دلم را خوب میکنه


پ ن 2: دلم برای فسقلیا تنگ شده

بیست روز هست که ندیدمشون

نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 10:06 http://khorshidd.blogsky.com

خانم شما تشریف بیارید کرج من توی قاب و قدح مرغی برف بسیاررررر میارم خدمتتون
امیدوارم‌فسقلی روزهاش پر از آرامش باشه به همراه مادرشون
من کارت پستال پروانه ای خواست

الهی من بگردم شما را
شما تشریف بیارید اصفهان و منو قابل بدونید
من خودم توی پارچه ترمه و با گل و سنبل براتون کارت پستال پروانه ای میارم

ماهش سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 10:18 http://badeyedel.blogsky.com

به به چه عالی
مشهدم برف اومده خیلی هم سره

اینجا چند سال یه بار به زور برف میبینیم
البته همین الان هم خیلی خیلی کم و کوچولو و اونقدری که دلمون نخواد

لیمو سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 10:57 https://lemonn.blogsky.com/

اینجا هم اومده. البته برفش پودریه و برای برف بازی مناسب نیست اما همین سفیدپوش شدن شهر قشنگه آخه من عاشق رنگ سفیدم.

من حس میکنم تماشای برف لذت بخش ترین قسمتش هست

سارا سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 11:56 http://15azar59.blogsky.com

چه همه پز برفاشون رو میدن ( اصلا هم حسودیم نشد)
شیراز باید قرنهای متمادی بگذره کلی التماس و التجا به ابر و زمین و زمان بکنیم شاااااید برفی بزنه البته بارون خیلی خوبی زده خدا رو شکر یه هوای مست و دلبری هم شده
استان فارس البته شهرهای برفی کم نداره ها شیراز ولی بی تنبل بازی در میاره


به قول گیسو الان شدم تیلو پزو....
حالا فکر میکنی اصفهان برف میاد؟ بعد از مدتها و سالها یه برف دیدیم

جازی سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 14:16

با سلام
جالب است برف و دیدن برف و برف بازی و. ..
دیشب فهمیدم اصفهان میخاد برف بیاد و از همان موقع تصور هیحانت را داشتم
انشالله که روزی ات پربرکت و سلامتی ات پیوسته و مداوم و خوشبختی ات بطور کامل و اکمل باشد

سلام
من که همیشه سوپرایز میشم از دیدن برف
متشکرم
همچنین برای شما و خانواده و عزیزانتان

ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 16:02 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من الان سر یه شیفت برنامه ریزی نشده هستم.
پزشکی که قرار بود بیاد سر شیفت توی راه مونده بود و ناچارا برگشته بود! و من مجبور شدم بمونم.
الان وقتی برف شروع میشه مریض قطع میشه و وقتی برف قطع میشه مریض میاد!
فردا صبح هم قرار بود برم همون روستائی که پزشکش نتونسته بود بیاد. نمیدونم بشه رفت یا نه؟!

سلام جناب دکتر
خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد