روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من میسرایمت چون دل که آه را ...

سلام

روز بخیر

کاش یه کمی روزها و روزگارمون بخیر بشه


زمستون سردتون را با چی سر میکنید؟

با عطر پرتقال و نارنگی؟

یا شاید هم با چای و قهوه و دمنوش های خوشمزه


به پوستتون اهمیت بدید و آبرسان و مرطوب کننده را یادتون نره

مرطوب کننده و آبرسان را فقط به صورتتون نزنید، بلکه به پوست دست و پاهاتون هم اهمیت بدید

برای کف پا، کرم جداگانه بخرید و هر صبح بعد از اینکه به صورتتون کرم زدید، به پاهاتون هم کرم بزنید و جوراب بپوشید

با رنگها مهربون باشید ... اصلا با رنگها آشتی باشید

هر روز یک رنگ تازه بپوشید

رنگها معجزه میکنند

مثل عطرها



دارم این اهنگ محمد معتمدی را که یه قسمتیش را توی عنوان نوشتم گوش میدم و بهم حس خوب داده

قبل تر ها آهنگهایی که دوست داشتم و روزانه گوش میدادم را برای آقای دکتر هم میفرستادم

اینطوری میدونستم هر دومون داریم همین آهنگ را در طول روز میشنویم

ولی تازگی با این وضعیت ارتباطات....


از الان دارم سفارشات میناکاری که مربوط به عید هست را میگیرم

احتمالا تا آخر دی ماه بیشتر سفارش قبول نکنم

چون دیگه بعدش نمیرسم

کارت پستالهای سفالی به جای کارت پستالهای مقوایی...

متن های دلخواه

طرح های دلخواه

چند تایی بهم اسم سفارش دادند، اسم عزیزشون با یه جلمه کوتاه ...

مثلا علی جان ، جان و جهان من تویی

این سفارش ها را به طور سفارشی آماده میکنم

پشت این جمله ها یه عالمه مهربونی و عشق نهفته ست

با این کار میخوان بهم دیگه عشق و مهربونی هدیه بدن ... منم تمام تلاشم را میکنم

انگار به زمستون که میرسیم روزها برای سپری شدن عجله میکنند

یهو چشم بهم میزنیم و میرسیم به اسفند

اسفند هم که میدونید یه فصل جداگانه ست برای خودش

برای همین از حالا دارم یکی یکی کارها را مرتب میکنم

باید امسال هم تقویم آماده کنم برای خودم و اطرافیانم

یکی دو نفر هم که سالهاست همین کار را بهم سفارش میدن و مثل خودمون به این تقویم های کوچیک و ساده و بی زرق و برق عادت کردند

یکی دوتا سفارش طراحی هم دارم قول دادم تا بهمن تمامشون کنم

حالا که نصف روز بیشتر نمیام سرکار، باید فشرده تر کار کنم وگرنه به کارهام نمیرسم

ولی در عوض خواب بعد از ناهار را خیلی خیلی دوست دارم

قبل ترها اصلا تلویزیون نمیدیدم

ولی تازگی موقعی که دارم میناکاری میکنم تلویزیون را روشن میکنم و البته بیشتر به جای دیدن بیشتر بهش گوش میدم

خلاصه که دارم اینطوری زمستون را سر میکنم ....




پ ن 1: برای روز مادر هیچ کاری نکردم

اصلا نمیدونستم اینهمه نزدیک هست



نظرات 8 + ارسال نظر
ماهش دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 10:30 http://badeyedel.blogsky.com

خیلی خوبه این قدر ذوق دارید بزنم به تخته
مواظب خودتون باشید

میدونی نازنینم سعی خودم را میکنم
چون زندگی ارزش تلاش کردن را داره

سعید دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 11:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
مامان جی خوبن؟
من دوست دارمت چون شب که ماه را
من می سرایمت چون دل که آه را
منم عاشق آهنگ های محمد معتمدی هستم مخصوصا اون آهنگش ( حالا که می روی همراه جاده ها برگرد و پس بده تنهایی مرا) که یه مدت طولانی ملکه ذهن من شده بود
دختر خاله برام کرم آبرسان آورده که توش روغن شترمرغ داره اونو آوردم فروشگاه
مامان جان هم برام یه کرم آبرسان خریدن که تو خونه گذاشتم آخه پوست من خیلی خشکه
از عطر هم که برات بگم خودم یه زمانی کتابفروشی داشتم و چون به عطر علاقه داشتم و دارم عطر هم میفروختم الانم بیشتر از 20 نوع عطر و ادکلن و اینا دارم
یه بار ماشینمو برده بودم پیش دوستم برای تنظیم دوره ای شاگردش گفت این ماشین چه همه عطر توش داره
هر کی هم از عطرم خوشش میاد همونجا بهش هدیه میکنم
عطرهای عجیب غریب هم دارم مثل عطر چوب سوخته (لالیک) عطر لباس بعد از شستن ( بروت) عطر طبیعی قهوه - عطر توتون پیپ (کاپتان بلک) و اینا
شاد باشی دختر عموجان

سلام پسرعموجان
متشکرم
ما همه خوبیم مامان چی هم خوبن ...شما خوبین؟ مادرجانتون دیگه خوبه خوب شدند؟
اخ اون آهنگ حالا که میروی که خیلی خیلی خوبه ... اصلا یه وضی
افرین به این دخترخاله و مادرجانی که حواسشون هست
حتما حتما استفاده کنید
اخ منم خیلی عطر دوست دارم ولی واقعا 20 نوع ندارم دیگه ... یعنی اینقدرا جیبم اجازه نمیده ...
ولی توی ماشین ... اخ اخ ... خیلی خوشم میاد وقتی سوار میشم بوی خوب عطر بپیچه ... البته نباید خیلی تند باشه که اونوقت خوشم نمیاد...

لیمو دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 11:21

پرتقال
همین الان کرم آبرسان استفاده کردم :))


باید مینوشتم پرتغال؟

میترا دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 14:51

نه عزیزم درست نوشتی پرتقال میوه ای از مرکبات
کشور پرتغال
وای آقای سعید اسم عطرها رو که گفتین یاد شرکت پخشی که دانشجویی کار میکردم افتادم
شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی
هر روزتستر یکی از عطرها رو میزدم
واقعا با بوها میشه زندگی کرد

خودمم همین حس را داشتم ... ممنون که یادآوری کردید
یه یادآوری خوش بو هم اینجا تجربه کردید...
واقعا با بوها میشه یه عالمه خاطره به یاد آورد

سعید دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 18:51 http://www.zowragh.blogfa.com

مادرجان خداروشکر خوبن فقط گاهی یکم مشکل گوارش دارن اونم طبیعیه چون معده شون بخیه داره و انشالا کم کم بهتر میشن
خدا مامان جی رو براتون حفظ کنه
یه خوشبو کننده هایی هست مخصوص ماشین توش هر عطری که بخوای میریزی بعد میذاری جلو دریچه بخاری یا کولر ماشین بعد وقتی کولر یا بخاری رو روشن میکنی عطرش میپیچه تو فضای ماشین
اون آهنگ (حالا که میروی) انقد به ذهن و دل من نشسته بود که شبا قبل از خواب تو ذهنم پخش میشد و نمیذاشت بخوابم
یه بار شب مون رفته بودیم یه جایی یه اقای جوونی تو گروه بود که نوازنده بود این آهنگ رو براش پخش کردم
باورت نمیشه دختر عمو یه عالمه گریه کرد یه عالمه سیگار کشید بعدشم سر به بیابون گذاشت تا چند ساعت خبری ازش نبود
نمیدونم جوون مردم چی شد یهو
بعد که برگشت اومد گفت چرا این آهنگ رو تا حالا برام پخش نکرده بودی منم گفتم الانم که پخش کردم پشیمونم
تاثیر موسیقی اینه

خدا را شکر که بهتر شدند مادرجانتون
انشاله که روز به روز هم بهتر بشن و سلامتی کاملشون را خیلی زود به دست بیارن
خداوند عزیزان شما را براتون نگه داره
من عطر ماشینم را توی یکی از این شیشه هایی که درب چوبی دارن ریختم و آویزان کردم به آینه
چون نمیخوام که خیلی هم بوی شدیدی توی ماشین باشه ... یه بوی ملایم کافیه
این شیشه خوشگل را هم داداش جان برام آورده و خیلی خیلی دوستش دارم
اخی.... منم اون آهنگ را هزاران بار گوش دادم ولی دیگه اینقدرا هم تحت تاثیر قرار نگرفتم که سر به بیابان بزارم

زینب(مسافرکربلا) دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 22:34

سلام:)
همیشه خوندن اینجا حالم رو خوب میکنه
ولی من تا یه ذره کرم به صورتم بزنم به پنج دقیقه نکشیده عرق میکنم و فایده ای برام نداره

سلام به روی ماهت
منم با دیدن اسم قشنگت حال دلم عوض میشه
کرم های سبک و آبرسان انتخاب کن که چربی نداشته باشن

جازی سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 01:32

با سلام
من که با کرم قهرم خانم یک کرم ضد افتاب برایم گرفته که بیشتر مواقع از زیرش در میرم. دوست دارم بصورت طبیعی از.افتاب و تابش خورشید استفاده کنم. مکسی ادکلن اختصاصی من است و دوستش دارم همینطور از اساتس ها بیشتر بلک افغان و اسانس گل نرگس استفاده می کنم
اهنگ که عنوان کردی را هم دانلود می کنم و گوش خواهم داد

سلام دوست خوبم
باید مراقب پوست و زیبایی های خدادادیمون باشیم
ممنون از همراهیتون

جیوه‌ی نارنجی سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 07:38 https://daily-of-me76.blogsky.com/

آدمای هنرمند یه چیزی تو وجودشون هست که آدم ازش خوشش میاد. من فکر میکنم اون چیز، جای خالیِ تنش‌ها و استرس‌هاست. هنر تو وجودشون یه دریچه باز میکنه که از طریق اون همه‌ی استرس‌ها و تیرگی‌ها بیرون میریزه...و وجودشون آروم و روشن میشه
خوش بحالتون بازم که هنر دارید
+ اصلا دقت کردین حتی با دیدنِ کلمه‌ی پرتقال و نارنگی بوش به مشام میرسه؟

بهم لطف داری عزیزدلم
من خودم را هنرمند نمیدونم
من فقط یک مهارت را آموزش دیدم و یاد گرفتم
هنرمند بودن یه تعریف گسترده و خیلی وسیع و زیبا داره که من دلم میخواد جز اون دسته باشم
وای
راست میگی
لیموترش هم همینطوریه... اسمش میاد دهن آدم آب میفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد