روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زمستون خدا سرده دمش گرم

سلام

روزتون زیبا

دستام یخ زده

اینقدر این دفتر سرده که گفتنی نیست

یه بخاری هم از پس گرم کردن اینجا برنمیاد

تازه من ظهر که میخوام برم بخاری را خاموش میکنم و فردا صبح که میام دقیقا یه تیکه از قطب هست اینجا





ازم درمورد ظرفشویی پرسیدید

والا من بدون تحقیق وارد مغازه شدم

توی ذهنم برند دیگه ای بود ولی آقای مغازه دار با چند تا توضیح و نشون دادن داخل ماشین ظرفشویی منو متقاعد کرد که مارک «بکو» بردارم

منم اصولا سخت گیر نیستم و به دیگران و حرفاشون اعتماد دارم

خریدم و اومدم

قیمتش هم 18

بعدا که اومدیم خونه خاله و خواهرا ، هی غر زدند که این مارک ال هست و بل هست

و چرا فلان مارک را نخریدی

منم کسی که در این زمینه تخصص داشته باشه نمیشناختم ... خلاصه کنم آقای دکتر یه منبع موثق میشناختند و از ایشون تحقیق کردیم

نتیجه این شد:

تمامی برندهای موجود در بازار مونتاژ هستند

همه موتورهای چینی دارند

و فرق بین این ماشینهای ظرفشویی که مد نظر من بود بیشتر در استیل داخل و رنگی که روی سبدهاشون پاشیده شده هست...

و در نهایت اینکه این مارک خوب و قابل قبول هست

اقای فروشنده به من گفتند که این مارک موتورش آلمانی و مونتاژ ترکیه هست

که البته داخل بروشور هم همینا نوشته شده

اصلا این ماشین ظرفشویی هیچ بروشور فارسی هم نداره

ولی در تحقیقات من اینطوری فهمیدم که موتور چینی ولی به سفارش آلمان هست

و با توجه به بازار ایران ... در حال حاضر... همین برند خوب و قابل قبول هست




و اما در مورد مبل

من از برند آیفر انتخاب کردم

اسم مدل را یادم رفته ولی فکر میکنم ویکتوریا بود

چون مبل راحتی نمیخواستم

از سری مبل های استیل شون هست

البته حقیقتش این هست که قصد داشتم با این مبلغ یه راحتی و یه استیل بخرم

ولی خب دیگه ...

پارچه مبل و رنگ چوب را خودمون انتخاب کردیم

که من رنگ چوب را سفید و طلایی انتخاب کردم

و پارچه هم

p_vy9l.jpg

p1_oxfj.jpg


این دو رنگ

که قرار بر این شد که کفی ها از پارچه طرح دار استفاده بشه و بالای مبل از زرشکی ساده

با میز پذیرایی و دوتا عسلی پایه بلند


حالا راحتی هامون همون قبلی ها بمونه تا بعدا یه فکری بکنیم




پ ن 1: وقتی میخوام صداهای مزاحم مغزم را خاموش کنم

هندزفری میزارم و صدای آهنگ را زیاد میکنم

قبلا پادکست گوش میدادم... ولی الان با پادکست ، صداهاخاموش نمیشن


پ ن 2: وقتی میخوام حال دلم را بهتر کنم

میناکاری میکنم


پ ن 3: دلم بافتنی میخواد

ولی اصلا براش فرصت ندارم





نظرات 25 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 10:34 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب!
انگار پست گذاشته بودین اما به من نرسیده بود! (پیرو کامنت پست قبل)

سلام دوست خوبم
شما فرمودید
منم که حرف گوش کن

لیمو چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 10:39 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجان
چه قرمز خوشرنگی. مبارکه عزیزم

سلام به روی ماهت
انتخاب همچین رنگی یه کمی جسارت میخواست
اونم وقتی که کار نشده بود روی مبل و من با تصوراتم داشتم انتخاب میکردم
البته لازمه بگم که تقریبا همه با این رنگ مخالف بودند
نه بدون دلیل... بلکه با دلیل...مثلا به رنگ اون یکی مبل ممکنه نیاد... یا به فرش ممکنه نخوره ... با رنگ دیوارها... ولی من با دلایل خودم به نظرم با همه چی میاد... بعدا که بیاد عکسش را حتما میزارم

مریم چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 11:47

سلام تیلو خانم مهربان هم ظرفشویی هم مبل مبارک تان باشد به دل خوش و سلامتی و مبارکی به حرف دل تان گوش کنید و کاری به حرف و نظر دیگران نداشته باشید

سلام مریم جان
من به حرف بقیه گوش میدم
بعد جمع بندی میکنم
بعد حرف دلم را گوش میدم
ببین چی در میاد

سعید چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 12:03 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان خوبی؟
ظرفشویی و مبل مبارکت باشه
انشالا به خوشی ازش استفاده کنی
اما بذار منم یه توضیحی در مورد بکو بدم آخه هر چی نباشه من چند ساله مدیرفروش لوازم خانگی هستم و واسه خودم یه پا منبع موثق میباشم دیگه
اصل مارک بکو مال ترکیه س دستگاه خوبیه اما فقط بدنه ضعیفی داره تقریبا تمام بکو هایی که ما خرید و فروش کردیم و میکنیم دو طرفش یه تیکه کارتن چسبیده شده علتشم اینه که اون قسمت ضربه خورده س مال تو کارتن نداره؟
فعلا بهترین برند ظرفشویی ال جی مدل 512 هست که واقعا بی عیب و بی نظیره البته اصلیش حتی نازل های پاشش آبش بهتر و بیشتر از بکو هست
حالا چه مدلی خریدی؟ 38530 یا 28424 ؟
38530 مدل بالاتره

سلام پسرعموجان
واقعا بدون مشورت خریدم
ولی بعد از تحقیق پشیمان نشدم
بعد هم ال جی اصل که دیگه به این سادگی گیرما نمیاد
مدل 28424 که بخارشو هم داره
در ضمن چرا ماله ما هم کارتن داشت
چسبیده بود دو طرفش

سعید چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 12:11 http://www.zowragh.blogfa.com

اینم بگم که همه ظرفشویی های ایرانی موتور چینی ندارن بعضیاشون موتور ایرانی دارن
البته اجناس چینی خوب و عالی هم تو بازار هست
و این که بدنه لباسشویی ها و ظرفشویی های بکو گذشته از اون قضیه کارتن کلا یکمی ضعیفه

من دیگه در این حد فنی سر در نمیارم
ولی این بکو را توی فروشگاه کنار یه ال جی و یه دونه پاکشوما گذاشته بود
و من وقتی در هرسه را باز کردم حس کردم استیل بهتری داره نسبت به بقیه
و البته سبدهاش هم محکم تر و ضخیم تر بود و رنگ بهتری داشت
حالا دیگه خریدم
بدنه ضعیف هم خیلی اهمیت نداره برام ...
البته یه چیزی بگم بخندین... اول هفته اومدن و نصبش کردن ولی ما هنوز حتی یکبار هم روشنش نکردیم .. البته اینکه قرص هاش را هم نخریدم بی تاثیر نیست
راستی شما که اینهمه آشنایی دارین بهم بگین از کجا قرص بخرم که هم قیمتش مناسب تر باشه و هم کیفیت اصل داشته باشه ...
قرص همون فینیش بخرم؟
آقایی که نصب کرد گفت نمیخواد نمک بریزی داخلش... نمک نریزم؟

سارا چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 12:30 http://15azar59.blogsky.com

وااای رنگو ببیییین
تیلو من عااااشق این رنگی هستم که انتخاب کردید یه گرمای خاصی داره این رنگه
مبارکتون باشه خیلی خیلی زیاد


منم یه حس گرمایی از این رنگ میگیرم
از بس همه چی تو خونه های ما کرمی و طلایی و قهوه ای هست دیگه خسته شدم
دلم یه چیز متفاوت میخواست
مبلهای راحتیمون هم یه رنگ سبز آبی داره ... حالا ببین چقدر رنگین کمان بشه خونمون

ترنج چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 15:05

سلام تیلو جان
خیلی وقته پیام نذاشتم برات.
مبارک باشه وسائل جدید.
اما همیشه میخونمت. میشه از این پسرعمو سعید که تجربه دارن تو زمینه فروش بپرسی ماشین ظرفشویی رومیزی چه مارکی بگیرم؟ من جا ندارم که ظرفشویی بزرگ بخرم. مجبورم یه کوچیک بگیرم.

سعید چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 16:22 http://www.zowragh.blogfa.com

عرضم به خدمت دختر عموی گلم که وقتی بدنه لباسشویی و ظرفشویی ضعیف باشه باعث میشه موقع کار لرزش داشته باشه
ال جی اصل الانم هست و ما برای مشتری میاریم و به شرط اصل بودن میفروشیم البته اینم بگم که اون مدل 512 ال جی قیمتش حدود 30 تومنه
آره حتما قرص فینیش بخر از لوازم شوینده و بهداشتی ها دقت کن که دقیقا مثل همون قرصی باشه که تو ظرفشویی بود چون اونام اصلی و فیک داره
نمک برای جلوگیری از لکه شدن ظروفه که تو همه ظرفشویی ها باید بریزی
حالا شما یه بار بدون نمک استفاده کن ببین نتیجه چی میشه اگه دیدی لکه نشده نمیخواد بریزی

گلشن چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 20:34

قرمز پارچه ها شبیه رنگهای خونه ی ماست و کاغذ دیواری هامون هم سبز کمرنگه، به منم گفتن هیچی به هیچی نمیاد ولی به نظر من قشنگه پس مهم نیست. مبارک باشه، ماشین ظرفشویی هم فکر نکنم تکان قابل توجهی بخوره، ماشین لباسشویی نیست که بخواد بچرخه...
به نظرم اینکه پارچه مبل رو ترکیبی انتخاب کردی عالیه.
دلم برات تنگ شده

جازی پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 12:30

با سلام
پارچه های خیلی قشنگی انتخاب کردین مبارک باشه و انشالله با شادی از انها استفاده کنید

لیلی پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 16:11 http://Leiligermany.blogsky.com

کلا هر مارک و مدل و رنگی بخری همیشه منتقد وجود داره مهم اینه که شما خوشتون بیاد
منم پارسال ظرفشویی گرفتم و یک مدت کار کرد ولی الان چند ماهه دیگه روشن نکردم

سعید پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 16:18 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی دختر عمو تو ظرفشویی های بکو یه بسته قرص هم هست
مگه مال تو قرص نداره؟

شبنم پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 20:27

سلام
خیلی اهل کامنت نیستم!!!
ظرفشویی مبارک باشه ان شاا... بشادی استفاده کنید
ولی اگه اینجا پرسیده بودی حداقل من متقاعدت می کردم که بجز بوش دیگه هیچ!!!!
من ظرفشوییم دختر خوشکلم هست سالهاست دارم استفاده می کنم بصورت روزمره تقریبا هر یک در میان با انبوهی ظرف روشن میشه بسیار بصرفه هست در زمان و آب کلی صرفه جویی میشه
نمک بستگی به آب منطقه تون داره اگه سختی آب بالاست حتما بریز بجز لکه سفید رنگ روی ظرفها اگه سختی آب بالا باشه باعث ایجاد رسوبات آهکی در دستگاه میشه و عمر دستگاه رو کم می کنه
قرصم فینیش، فیری
من هیچ وقت از مغازه ها درون شهری نگرفتم هم تقلبی توشون زیاده هم گرووون هستن
من از سایت ارس خرید یا ززاگرس تا بحال خرید کردم این جور فروشگاههای مرزی اصولا جنس اصل میارن همیشه تاریخ بالا و کیفیتشون عالی بوده که با یکی سرچ کلی فروشگاه می تونی پیدا کنی
مبلم تخصص ندارم برای نظر فقط مبارکتون باشه بشادی استفاده بشه ان شاا...

Mani پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 21:11

تیلو جان
ظرفشویی مبارک باشه

اگر وقت داشتی , بافتنی تونسی را امتحان کن.
( البته شاید خودت بلد باشی )

محمد جمعه 16 دی 1401 ساعت 05:07

سلام. ملت ایران فقط مینالن از شرایط خراب ولی در راستای تغییر هیچ کاری نمیکنن بلکه خانومی ک شما باشی تو این گرونی و بدبختی مردم پز خریدهای میلیونی تو میدی. درحالی ک خیلی ها هیچی واسه خوردن ندارن شما درباره وسایل لاکچری و چند دست چند دست مبلاتون صحبت میکنی.خوشحالم ک دیگه تو ایران و درکنار شماهایی ک پر از تناقض هستین نیستم. حرفها و عملتون دنیا دنیا فاصله داره. در حالی ک جوونای کم سنو سال دارن برای آینده تاریکشون میجنگن امثال شما فکرتون اینه ک مراسم کسی ک فوت کرده رو تو تالار بگیرین و با بریز بپاش خودتونو راضی کنین و قطعا چشم بقیه هم دربیاد یا حداقل ازتون تعریف کنن. کلا ایرانیا اثبات کردن ک اتحادی بینشون نیست. شما هم ک وضع مالیت خوبه ک کلا از بقیه سنسی نداری. میشد اون پولای بریزو بپاش رو ب چهار تا بچه ک خیلی وقته گوشت و برنج نخوردن داد. یعنی همه آدمای خشک مذهب اینطورینها. خودشونو پرفکت میدونن ولی تو عمل پوچن.حالا بدو پشت ذکرو نمازت خودتو قایم کن. تو ک دستت میرسه ترجیحت تالارو چندمین دست مبل تو خونته.طفلکی جوونا ک دلشون خوشه.خوشحالم ک مهاجرت کردم و از شر آدمای چندرو ک فقط ب فکر منافع شخصیشونن راحت شدم.میدونستم ک امیدی ب اون خراب شده نیست با وجود امثال شماها.بعد میای امام حسین امام حسن میگی.مجید رهنوردو دیدی؟ مصاحبه آخرشو چی؟ چشماش بسته دستش شکسته درحالی ک ی جوون کم سنه داره درباره بعد مرگش میگه.اینا تکونتون نمیده؟؟؟؟؟ راستی مبلات و ماشین ظرفشوییت مبارک خوشگلم

الهه جمعه 16 دی 1401 ساعت 08:06

سلام .مبارک باشه هردوتاش با تن سالم و دل خوش استفاده کنی عزیزم. خطاب به محمد نامی در کامنتها اکی ما فهمیدیم شما خارج از کشوری پس خیلی جوش ما رو نزن برو به زندگیت برس .بذار مردم هم زندگی کنن.خود تو الان چله نسشتی عزاداری برای ملت ایران یا داری زندگیتو میکنی یا نه اینقدر غرق شرایط داغون بعد مهاجرتی که دل دیدن شرایط نرمال دیگران نداری.شما هم مثل فوتبالیستهایی که ژست همراهی با مردم میگیرن بعد تو پارتی دستگیر میشن نکنه درد مردم بی تابت کرده .بعد از یکسال و اندی بیمارداری و عزا ومشکلات دوتا وسیله خریده برای ایجاد انگیزه برای ادامه شما دردت اومده .

رز جمعه 16 دی 1401 ساعت 08:17

سلام.
ان شاءالله به خوشی و مبارکی استفاده کنید تیلو جان


آقای محمد...
اقای رهنورد شش نفر رو با چاقوی قصابی سلاخی کرده بود. دو نفرشون شهید شدن، یکیشون تا مرگ رفت و برگشت و سه تای دیگه زخمی هستند.
به نظر ایشون، رفتار درست با یک قاتل جانی چیه؟ باید گفت اگه دوست داره و اذیت نمیشه بره تو اتاق به کارای بدش فکر کنه؟؟
تو رسانه هاتون چه خوراک فکری به خوردتون میدن که جای جلاد و مظلوم در نظرتون عوض میشه؟

محمد جمعه 16 دی 1401 ساعت 10:22

سلام مجدد
خب خانم رز اینکه چند نفر رو کشته کجا گفتن؟ شبکه خبر؟ دلار ۴۰ هزارتومنی نوش جونتون ک هنوز خزعبلات اون جنایتکارا رو باور میکنین. اینهمه جوون الکی الکی کشته شدن بعد شما داری حرفای دروغ اونا رو تکرار میکنی.بیچاره تر و خشکی ک پاسوز امثال شما شدن تو ایران
خانم الهه عزیز براساس تواناییهای شخصی خودم تو کشور جهان اول و توی دانشگاه رنک دنیا با فاند بالا دارم درس میخونم شما حتی نمیتونی تصورش بکنی.اینا تعریف نیستا.پرزنت از خودمه.خیلی از ما ایرانیا خیلی تاپیم ولی خب مثل شماها متاسفانه نزاشتین ک ما تو کشور خودمون شکوفا بشیم.حالا باید برای اینا تخصصمون رو بزاریم. شماهام با پول بادآورده بابایی وسایل لاکچری بخرینو ب هم پز بدین.سعی کنین از همدیگم عقب نیفتین.یوزرهای نازنین.فقط حیف جوونایی ک بخاطر شماها کشته شدن.حیف

من جمعه 16 دی 1401 ساعت 13:52

کاربری که به نام مقدس "محمد" کامنت گذاشتید شیطنت شما در انتخاب نام کاربر کاملا پیدا بود و در مورد نظرتون لطفا موقع نظر دادن کمتر بزنید تا توهم پیدا نکنید شما مثلا دلسوزی ؟چه حرفای خنده داری زدی واقعا.. شما حتی روی نقشه هم خارج از کشور را نمیدونی کجاست چه برسه به حضور تو دانشگاه برتر و تحصیلات این از نوع و مدل حرف زدن و کلماتی که انتخاب کردید کاملا پیداست کاربر محترم چی فکر کردید پیش خودتون؟ خیلی دوست دارید مردم نجیب ایران را همیشه افسرده و غمگین ببینید ؟ خیلی خوشحال میشید که دو دستگی ایجاد کنید ؟جوونا رو روبروی هم بزارید و به دست خودشون بکشیدشون؟ خون همه جوونا از نیکا سارینا مجید رضا رهنورد تمام جوونایی که خام حرفای مثلا دلسوزانه شما شدن و جوونای دیگه مثل ارمان و روح الله و بقیه را کشتن گردنتون هست شما باعث کشته شدن اونها شدید شما اونها را تحریک به کشتن و زدن به اسم و نام اعتراض کردید شما ها دلتون میخواد مردم را بکشید به هر بهانه و نامی چون میخواید خودتون را بیگناه نشون بدید مردم را روبرو هم قرار میدید با این حرفای مسخرتون ...اما کور خوندید تمام مردم چشم دارن گوش دارن و اتفاقا خیلی بینا و شنوا هستن بسیار عاقل هستن و ما مردم ایران همه وضعیت اقتصادی را میبینیم و همه دوست داریم زودتر این وضعیت اصلاح بشه همه دوست داریم ازادی و عدالت باشه شما فقططط یه کشور نام ببرید که توی اون ازادی عدالت رفاه برای تمام اقشار وجود داشته باشه؟ ...شما خودت چرا بجای اینکه اصلاح کنید مثلا مبارزه کنید پول کلان از جیب نامبارکتون را برداشتید ریختید تو حلق کسانیکه دشمن های قسم خورده ملت ایران هستن؟؟( تازه اگررررر مهاجرت کرده باشید که پیداست چه توهمی زدید ) شما چرا کمک به ۴ تا فقیر نکردید و فرار کردید ؟؟ چون خودتون نا امید و بدبختید بقیه هم باید افسرده و بدبخت و نا امید باشن؟؟؟؟ یه دست مبل و یه وسیله خونه اونهمه بهتون فشار اورده و عصبانیتون کرده ؟؟؟ چیزایی که پولش یک هزارم پول یه مهاجرت ساده حتی تا ترکیه هم نمیشه؟از این عصبانیت بمیرید چون مردم همه این کشته ها از هر کسی را فقط و فقط و فقط از چشم شما و امثال شما خائن های به ملت و خاک وطن میبینن .

محمد جمعه 16 دی 1401 ساعت 15:35

بلاگ اسکای ک خب اصل سایبری و ج ا هست میبینم ک با چ سرعتی سایبریها کامنت میزارن. اوکی با دوروغهاتون خوش باشین. ولی امیدوارم بجز این سایبریها بقیه مردم مثل ما ک همیشه آخر هفته درحال قهوه ای کردن ج ا هستیم و حتی داریم کاری میکنیم ک سفیراشونم از کشورای مختلف اخراج کنن یکم پایه باشن تا ریشه ظلم و فسادشون سریعتر جمع بشه و گم بشن.ب امید آزادی

سارا جمعه 16 دی 1401 ساعت 16:19 http://15azar59.blogsky.com

تیلوی قشنگم اینکه این هنه رنگ را میاری تو خونتون یعنی خیلی خوش ذوق و با سلیقه ای واسه همینه که رنگی رنگی هستی دوست مهربونم
.
قال سارا که درود ها بر او باد: خونه رنگی رنگی قسمتی از بهشت هست روی زمین

من جمعه 16 دی 1401 ساعت 16:55

لاپوشانی و ماست مالی کردن هاتونم خنده داره ..نه سایبری هستیم نه طرفدار حزب و جناح ماها هممون ایرانی هستیم ایرانی های اصیل ما هویت داریم وطن داریم خاک داریم و بهش وفاداریم از هر قومیت و مذهب زن و مرد با همه موافقت ها و مخالفت هامون ما ایرانی هستیم با افتخار زیااااد ...فرقی نداره که پوششمون چیه مذهبمون چیه مردیم یا زن پیر یا جوون سایبری و طرفدار یا معمولی یا حتی مخالف مهم اینه خاک داریم عرق داریم هویت داریم دست به دست هم پشت به پشت هم داریم از همه طوفانهایی که شما بی هویت ها برامون درست میکنید عبور میکنیم ماها ایرانی های نجیب خیلی مشکلات داریم ولی با همدیگه کنار همدیگه حلش میکنیم کمرنگش میکنیم قابل تحملشون میکنیم نه مثل شماها بی هویت بی وطن اواره از فرانسه بیرونتون کنن برید پادگان اشرف از اونجا باز فرانسه بعد دوباره البانی تیرانا افریقا اخرشم گور به گور شدن اینو یادتون باشه ما هویت و خاک داریم شما ها هیچی ندارید برای همین انقدر افسرده غمگین بدبخت و وحشی هستید ماها حتی اگر عزیزانمون را بفرستیم خارج از این خاک میدونن که باید وفادار باشن محترم باشن ادم‌حسابی باشن میدونن که وطن دارن و مادر وطن براشون اهمیت داره و اینجوری درباره خاکش و مردمش حرف نمیزنن بهش خیانت نمیکنن بهتون اجازه نمیدیم خون جوونهامون را بریزید چه ارمان الله وردی باشه چه مجید رضا رهنورد که قربانی افکار پوچ و بی هویت شماها شد
شما هم با توهماتتون خودتون را خفه کنید

محمد جمعه 16 دی 1401 ساعت 17:23

سایبری جمهوری اسلامی چقدر چرتو پرت میگی.دقیقا مثل همون رهبر دیکتاتورت. اونم کم میاره دشمن دژمن میکنه.تو هویت داری ک حتی جرات نداری اسم واقعیتو بگی
فقط بلدین با تهمت و توهین کارتونو جلو ببرین.کم میارین ب همه میگین از دارو دسته رجوی هستن.حرفات اینقدر چرند بود ک جایی برای جواب دادن نمیمونه. راستی رهبرتون دیگه از سایشم میترسه،ی آشپز رو ب جرم کتلت و میرزاقاسمی پختن زندانی کرده.دیگه آخر راهین.کارتون تمومه.ایرانو ازتون پس میگیریم ب زودی.دنبال سوراخ موش باشین

الهه جمعه 16 دی 1401 ساعت 20:50

خطاب به محمد نامی .شما که در یک دانشگاه رنک بالا درحال تحصیلی مثلا یو سی ال چطور وقت میکنی به جایی که درش زندگی نمیکنی وظاهرا از مردمش دل خوش نداری اینقدر وقت اختصاص بدی و خون خودتو کثیف کنی برو به زندگیت برس بذار ماهم زندگیمون برسیم .معذرت میخوام از تیلوی عزیز بعد از مدتی کامنتهارو باز کردین و نباید اینطور میشد ولی شاید چون باشما همدردم وعزیز از دست داده وحستون نزدیک به حس خودم دیدم نتونستم بی تفاوت باشم .آخه ماهم بعد بابا سعی میکردیم رنگ جدید به خونه بدیم تا بتونیم ادامه بدیم .

جیوه‌ی نارنجی یکشنبه 18 دی 1401 ساعت 13:19 https://daily-of-me76.blogsky.com/

سلام
واقعا راست میگی تیلوجان. خونه من کلا کرم قهوه‌ای شده با اینکه همش دو ساله ولی دلمو زده. دلم میخواد یه قرمزی چیزی به ترکیب اضافه کنم
هرچی خریدین مبارکتون باشه انشاالله با دل خوش استفاده کنید

سلام به روی ماهت
از بس همه چیز را میخوایم ست کنیم همه چی یهو میشه تو یه مایه رنگ...
من اینبار ریسک کردم ... امیدوارم پشیمون نشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد