روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیگه وقتشه!

سلام

روزتون قشنگ

زمستون سردتون پر از دلگرمی های ریز و درشت

این روزها پیدا کردن دلگرمی و سرگرمی و دلخوشی و حال خوب سخت شده

ولی بگردید

میشه پیداش کرد

کنار آدمهایی که دوستشون داریم و دوستمون دارن و این روزها تنها گره هایی هستند که ما را به زندگی وصل میکنن

توی روزگاری که در این جفرافیا همه چیز سخت و پیچیده شده ، گاهی اگه آسون نگیریم و آسون نشیم و آسون نگذریم ، زندگی خیلی بهمون تلخ میشه



دیگه وقتش شده که کامنتها را باز کنیم

دور هم باز حرف بزنیم

انرژیهای خوبمون را با هم رد و بدل کنیم

انگار نیاز به یه تلنگر داشتم

این تلنگر را یکی از دوستایی بهم زد که به نظرم خیلی آدم بزرگیه

کلی براش احترام قائلم

و قلمش برام خیلی خیلی دوست داشتنی هست

به پیشنهاد ایشون کامنت ها را باز میکنم تا حال دلم با دیدن اسمتون و تک تک کامنتهاتون عالی بشه



این روزها هی برنامه های مختلف روی گوشیم نصب میکنم و حذف میکنم

باز دوباره

پیشنهاد تازه

امتحان

آزمون ... خطا

و این شده که گوشیم که قدیمی هم شده دیگه داره از نفس میفته

اما پیشنهاد آخر فعلا داره خیلی خوب یاری رسانی میکنه

راحت با داداش جان و همسرش تماس میگیریم و کلی وقت دل میدیم و قلوه میگیریم

با عموجان هم بعد از مدتها تماس گرفتم و یه دل سیر حرف زدیم

تازه مغزبادوم دوست داشتنی من که مدتی بود نمیتونست تصویری تماس بگیره حالا راه به راه تماس میگیره

یک شب هم حضرت یار را زیارت کردیم

اوه اوه

چقدر بعضی چیزهای ساده و دم دستی یهو میشن کیمیا... بعد قدرشون میاد دستمون

میفهمیم چقدر این امکان خوب بوده ... به درد بخور بوده

خلاصه که بعد از مدتها با آقای دکتر تماس تصویری گرفتیم و عین سگ و گربه پریدیم بهم و دلتنگی ها را به جای اینکه با قربون صدقه برطرف کنیم با دعوا و کشمکش برطرف کردیم... البته که بعدش همه چیز گل و بلبل شد... اما...اما... قربون صدقه های بعد از غرغر خیلی بیشتر میچسبن

خلاصه که زندگی با یه مدل نه خیلی دلچسبی ادامه داره

میناکاری میکنم

قدکشیدن شب بوهایی که حالا حسابی بزرگ شدند را تماشا میکنم

گاه گاهی به شمعدانی هایی که روکش پلاستیک دارن سر میزنم

فنجونم را پر از عطر به و دارچین و عسل میکنم

و سعی میکنم لابلای لحظه ها، چیزهای دلچسب را پیدا کنم

هنوزم به سختی میتونم به پادکستها گوش بدم و زودی دلزده میشم

کتاب خوندنم دیگه اصلا مثل قبل نیست

روزهاست که یه کتاب روی میز کنار تختم هست و نهایت شبی یک صفحه به زور میخونم

اشتیاقهای وجودم دیگه لبریز نیستند

دیگه شوق در درونم غوغا نمیکنه

انگار یه دریای آروم و بدون موج شدم که یه خورشید زمستونی خیلی نرم و بدون هیچ هیجانی بهش میتابه

ولی میدونم که حال دوران یکسان نمیماند.....


لطفا برام کامنت بزارین تا یه عالمه با هم دیگه حرف بزنیم

از هرچی دوست دارید بگید

از هرچیزی که این روزها میتونه برای حتی لحظه ای حالمون را خوب کنه...

نظرات 24 + ارسال نظر
مامان ایلیا و علی شنبه 10 دی 1401 ساعت 10:23

سلام جانم خیلی وقته میخونمت ولی نمی تونستم پیام بدم تو اینستا هم هستم از کارهای زیبات دیدن میکنم خیلی دلم میخواد تصویر نازنینت رو ببینم از طریق وبلاگ آزاده جونم باهات آشنا شدم امیدورام دلخوشی هامون پایدار باشن

سلام به روی ماهت
چقدر خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم
دوستایی که دوستای مشترک با هم داریم و کنار هم زندگی میکنیم
بارها عکسم را توی استوریهای اینستاگذاشتم
بازم میزارم براتون عزیزدلم

آتشی برنگ اسمان شنبه 10 دی 1401 ساعت 10:30

روزگارت پر از مهر عزیزم


در کنار شما عزیزانم ....

بهار شیراز شنبه 10 دی 1401 ساعت 11:37

عزیزکممممممممم دوست ات میدارم ....لطفا یه قرار عاشقانه بزار تا هم حال دل خودت خوب بشه هم من

الهی ...
چقدر ماهی شما...
گلهای نرگست هنوز یادمه
قرار عاشقانه انگار به تاریخ پیوسته ... روزگار اونقدر بالا و پایین پیدا کرده که ... شاید هم شد... یهویی... بدون برنامه ... بدون هیچ فکری

دلی شنبه 10 دی 1401 ساعت 12:04

نوشته هاتون رنگ زندگی داره .چه خوب که مینویسی.امیدوارم حال شما وهمه ی مردم مهربون .باگذشت وصبور کشورم خوب بشه


ممنون نازنینم
منم برای تک تک مون آرزوهای خوب خوب دارم

سارا شنبه 10 دی 1401 ساعت 13:22 http://15azar59.blogsky.com

بههههه کامنتها را خدا ازاد کرد
سلام بر رنگی رنگی جونم
خوبی گُمپِ گُلُم؟


سلام به روی ماهت
فدای محبتت
منم میخونمت ها
فقط برات کامنت نزاشتم

مرمر شنبه 10 دی 1401 ساعت 13:31

سلام تیلوی عزیزم
خیلی خوشحالم که کامنتها باز شد،امیدوارم از این به بعد هر روز از نور و رنگ و روشنی که به سمتت سرازیر شده برامون بنویسی

سلام به روی ماهت
منم خوشحالم که باهاتون حرف میزنم

ساناز شنبه 10 دی 1401 ساعت 14:05

سلام تیلو جان
چقدر حس خوب داد این پستت به من
خوشحالم تونستی مشکل ارتباط تصویری ات را رفع کنی.
منتظرم کارهای جدید مینات را در اینستا ببینن

سلام عزیزدلم
خدا را شکر که حس خوب گرفتی
ای جانم
حتما به زودی

نوشین شنبه 10 دی 1401 ساعت 14:40

خوشحالم با عزیزان دور و نزدیکت حرف زدی، خوشحالتر برای دیدن حضرت یار، چقد دوس دارم پاشیم خونوادگی بیایم اصفهان ببینمت و برگردم، منو جناب همسر و گندمک و ارغوانم ک تازه داره میشه سه ماهش، تو این سه نفر دلخوشیامو میبینم، خلاصه انرژی مثبت این پستت بسیار بالا بود

بزار هوا خوب بشه حتما یه سفر میای
ای جانم ... ارغوان نازنین را دیشب دیدم و حسابی از راه دور بوسیدمش... هزارماشالا
خدا راشکر میکنم که عزیزانی داری که برات زندگی را زیباتر میکنن

مامان فرشته ها شنبه 10 دی 1401 ساعت 15:22

تیلو تیلو رنگی رنگی باش مثل همیشه

همیشه میخونمت
پر از حس زندگی هستی

محدثه شنبه 10 دی 1401 ساعت 18:02

سلام من همیشه دنبالتون میکردم در این صفحه.موفق باشید و میخونمتون

سلام عزیزم
لطف میکنی
خیلی از بودنت خوشحالم

فری شنبه 10 دی 1401 ساعت 19:45

سلام چه قدر دلم برا کامنت هاتون تنگ شده بود خیلی خوب شد که باز گذاشتید امیدوارم که از این به بعد همه پست هاتون شادی و خنده باشه

سلام دوست خوبم
خودمم خیلی خوشحالم که باز میتونیم با هم حرف بزنیم

سعید شنبه 10 دی 1401 ساعت 20:24 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
مامان جی خوبن؟
شما نمیگی وقتی کامنتا رو میبندی من چجوری باهات ارتباط برقرار کنم؟
من که نه شماره ای ازت دارم نه فضای مجازی دارم نه هیچی؟
بعدشم بهتر اینه که کامنتا رو از حالت تایید اتومات برداری نه این که کاملا ببندی
به هر حال از اومدنت خوشحالم

سلام پسرعموجان
متشکرم
ما همه خوبیم
شما خوبید؟ خانواده محترمتون خوبن؟
البته که میتونستید از طرف پیامها ارتباط داشته باشید و خیلی از دوستان اونطوری بهم پیام میدادن
دلم برای کامنتهاتون تنگ شده بود
ممنون

لیلا شنبه 10 دی 1401 ساعت 20:49

تیلو جانم هر روز منتظر پست های پر از رنگ و انرژیت هستم دختر زیبا


منم منتظر حضور گرم و صمیمی تون هستم

حمیده شنبه 10 دی 1401 ساعت 21:03

آزادی، آزادی، آزادی
لطفا با ریتم خودش بخونید!
اسم این برنامه تماس تصویری راحت ایمو نیست؟ اگر نه که به ما هم بگید اسمشو، ممنونم.


بله همون ایمو... که برای من مدتها بود نصب نمیشد

جازی شنبه 10 دی 1401 ساعت 21:07

با سلام
حالا شدی تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلوی دوست داشتنی واقعی و حقیقی. ما این تیلو را میخواهیم. چقدر خوب که کامنت ها را باز کردی انشالله حال دلت همیشه خوب باشه. دعوای های عاشق و معشوق که دعوا نیست بلکه ابراز محبت و مکنونات قلبی است. عاشقی دعوایش هم قشنگ است چون نه کینه در ان راه دارد و نه بغض و حسادت . بقول نظامی
اگر با نبودش هیچ میلی چرا جام مرا بشکست لیلی

سلام دوست خوبم
خدا را شکر که همه راضی هستین از این باز شدن کامنتها

سعید یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 10:41 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عمو همین قسمت پیام ها رو به من نشون بده
من هر چی گشتم پیدا نکردم نشد

وقتی وارد وبلاگ میشین اون بالا
تماس با من
جا برا نوشتن پیام
البته دارم فکر میکنم اگه شماره م را بنویسم کنار وبلاگ از همه راحت تر بشه
اینجا هرکی رفت و آمد داره دوست عزیز من هست

رسیدن یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 15:21

خوب کردی کامنت ها باز کردی عزیزم
دلت شاد ...
من هم بسیار متلاطم و درپی ساحل آرامش

فدات
امان از این تلاطم...

مانی یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 16:13

سلام بر تیلو جان عزیز و مهربان

سلام دوست خوبم
ممنون که همچنان دوست و همراه هستید

سعید یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 16:42 http://www.zowragh.blogfa.com

به نظر من شمارتو تو وبت نذار به هر کی خواستی خصوصی بده
دیدی که قبلا که کامنتات باز بود چند نفر بی شعور چیکار کردن حالا فکر کن شمارتو هم داشته باشن دیگه واویلا

واقعا حرف درستی زدید پسرعموجان
واقعا چه غوغایی شده بود ... اعصابم بهم ریخته بود

انه یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 17:20

عزیزم

Amine یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 20:32

اسم دمنوشهاتو که میگی عطرش میپیچه توی سرم و بوی زندگی رو احساس میکنم

الهی بگردمت...
من عطر محبت و مهربونیت را حس کردم

لیلی دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 15:26 http://Leiligermany.blogsky.com

خدا رو شکر برای همین اقیانوس در گرمای آفتاب زمستانی. هر کدوممون یک مدت دریای خروشانیم و یک مدت اقیانوس آرام و گاهی و آیشار.زندگی همینه خواهر
خدا رو شکر در صندوق پست باز شد

خدا را شکر که شماها را در کنار دارم لیلی نازنینم

ونوس سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 08:23 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام تیلو جان . خوبی ؟ منم خواننده خاموش نوشته هات ..یه پیشنهاد دارم برایبهتر شدن حال مون . دوره جان سخت آقای بهرام پور رایگان هست ببینیدخیلی کمک می کنه به ادم ...
بازم قوی باش و بنویس

سلام ونوس نازنینم
ممنون از پیشنهادتون
حتما در اولین فرصت گوش میدم
و حتما سخت جان تر میشم
ممنون از همراهیت

لیمو سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 12:15 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجانم
بچه که بودم شب بوها رو خیلی دوست داشتم. نصف شب میرفتم توی باغمون و دونه هاشون رو برمیداشتم که وقتی فردا شد بکارمشون :)))
+ آخ که گفتی من هم روی میز کنار تختم یه کتاب انتظارم رو میکشه که دوست دارم بخونم اما نمیشه :(

سلام به روی ماهت
ای جانم
شب بو ها عالمی دارند برای خودشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد