روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ما را دل از نسیم سحر وا نمی شود

سلام

آفتاب مهربون امروز هدیه به قلب مهربونتون

ممنون از تبریک هاتون

ممنون از این حجم مهربونی و انرژی خوبی که بهم میدید



منم عین شماها دارم رعایت میکنم و خرید نمیکنم

از کارت بانکی و  کارتخوان محل کارم هم استفاده نمیکنم

در صورت اجبار از پول نقد استفاده میکنم که البته کار خیلی سختی هست



برای تولدم سوپرایز شدم

خواهرجان با فندوق و پسته برام کیک و هدیه خریده بودند و ساعت یازده صبح یهو دیدم با اسنپ اومدن دفتر

برام یه عطر و یه پافر  و یه جفت جوراب خوشگل خریده بودن

پشت سرشون هم خاله جان و آلاله اومدن

برام یه ست قهوه خوری آبی و سبز و طلایی خیلی خوشگل خریده بودن

منم تعطیل کردم و رفتیم سمت خونه و توی راه هم غذا خریدیم

خواهر و مغزبادوم هم بهمون پیوستن

دور هم بودیم تا عصر که للی زنگ زد و گفت میخواسته سوپرایزم کنه و پشت در دفتر هست....

اونم اومد خونمون و برام یه کیک خوشگل خریده بود

دور هم کیک خوردیم و گپ زدیم و حسابی سوپرایز شدم

فهیمه جان بهم زنگ زد و پیام داد

ملیحه جان زنگ زد و پیام داد

بنفشه نازنینم زنگ زد

دخترعموهام - پسرعمه - اونیکی خاله - زن دایی - دختر دایی ها و ....

یه عالمه تبریک داشتم

اولین تولد بدون حضور پدرجانم بود ... حال غریبی بود

آقای دکتر تا عصر یادشون نیومد

البته که خیلی هم گرفتار بودند و من خبر داشتم

ولی عصری زنگ زدند و خودم بهشون گفتم

گفتند هدیه ت را زودترها خریدم و محفوظ هست...

عوضش فردای تولد هزاربار زنگ زدند و گفتند : «روزِ بعد از تولدت مبارک....»

تا آخر شب که یکی یکی مهمون ها رفتند سرمون شلوغ بود

فردای تولدم هم باز سوپرایز شدم

دختر دایی برام کتاب و جا شمعی و شمع و مجسمه خریده بود و اومد دیدنم

از کیک دیروز یه تکه مانده بود که سهم دختر دایی شد

خلاصه که تولد بازی خوبی بود

جای همتون خالی

از شماها هم که یه عالمه تبریک دریافت کردم

چقدر مهربونید


این چند روز به شدت درگیر دفترخانه و پست و ... بودم

یه مسخره بازی بی انتها

هی اسکن کردم و هی ارسال کردم و باز سر از نو....

از دیروز کارم سخت تر هم بود

ولی بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم.... فقط.... مانده ام کشور من جز جهان نیست چرا؟؟؟؟؟؟؟

امروز دیرتر از همیشه رسیدم دفتر

زودتر هم قرار هست برم

ولی باید میومدم

دوتا کار باید انجام میشد که چاره ای برام باقی نمیزاشت



مراقب مهربونیاتون باشید

مهربونی این روزها هوای هم را داشتن هم هست

مهربونی این روزها مراقب هم بودن هم هست



پ ن 1: توی این چند روز برای هر سه تا فسقلی کلاه بافتم




نظرات 19 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 11:48 https://lemonn.blogsky.com/

تیلوی داشتنی باز هم تولدت مبارک عزیزم

سعید چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 11:56 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
بازم تولدت مبارکمون باشه
راستی دخترعمو کلماتی مثل گذاشتن و مشتقاتش رو باید با (ذ) بنویسی مثل (بذار ) که در واقع همون (بگذار) هست یا (نمیذاشت) که در واقع همون (نمی گذاشت) هست
یا سپاس گذار که این روزها خیلی ها به اشتباه سپاسگزار مینویسن

سلام پسرعموجان
اینا مشتقات گزاردن هستند سپاسگزار... نه گذاشتن...

به خاطر داشته باشند که «گذار» از ریشه «گذاشتن» به معنی «قرار دادن» است همانند گذاشتن شیء و یا جسمی در محل یا مکانی مثل گذاردن میوه در یخچال.

اما «گزار» از ریشه «گزاردن» به معنای «انجام دادن فعل و کاری» است همانند «گزاردن نماز» به معنای «به جای آوردن و انجام دادن فعل نماز».

فاضله چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 11:57 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوب بود تیلو تیلوی عزیز

رضوان چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 13:01 http://Asalali.blogsky.com

روزبعدتولدتان مبارک

it doesn't matter anymore چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 13:08

شاید دو ماه پیش یه کامنت گذاشتم اینجا، توش نوشتم خجالت بکش. اومدم معذرت خواهی کنم. هنوز به خودم اجازه میدم که اون واکنش رو داشتم، شب قبلش یک نفر جلوی چشمم کشته شده بود. نمیتونستم باور کنم باید سعی کنیم زنده بمونیم و باید تلاش کنیم ناامید نشیم. الان میفهمم اون حرفها هم درسته. فقط شاید شنیدنش برای من زود بود. امیدوارم سلامت باشی و مراقب خودت باشی.

آتشی برنگ اسمان چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 14:20

مرسی ک رعایت میکنی
خدای مهربون خانواده مهربونت رو حفظ کنه

مینو چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 16:49 http://Minoog1382.blogfa.com

چقدرخوب بوداین پست...یه پست پرازآدمهای مهربونبمونن واست وخاطرات خوشتون باهم مستدام.

سعید چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 16:52 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
میدونم که (سپاسگذار) از مشتقات (گذاشتن) نیست
اما باز هم (سپاسگذار) درسته
منظورم از مشتقات (گذاشتن) چی بود؟ (بگذار - بذار ) و اینا بود
شما نوشتی (چاره ای برام باقی نمیزاشت) در صورتی که (نمیذاشت ) درسته چون از مشتقات (گذاشتن) هست

خوبی دختر عمو؟

پسرعمو ممنون که دقیق هستی و چیزای به درد بخور را یاداوری میکنی اما..سپاسگزار درسته

رعنا چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 18:06

سلام.
تولدت مبارک تیلوی مهربان.
وااای که از این پست حس خوبی بهم منتقل شد. خیلی عالی بود‌. راستی فکر کنم من یکی دو بار پیام گذاشتم. ولی در کل خاموش می‌خونمت. از روحیه‌ت خیلی خوشم می‌آد. بیشتر توی اینستا دنبالت می‌کنم. تیلو تو بوی زندگی می‌دی.
درضمن، پیروی کامنت سعید باید بگم «سپاسگزار» و «بذار» درسته.

مری چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 21:45

علت اینکه نباید با کارت خوان خرید کنیم چیه؟کلا از همدیگه خرید نکنیم چی میشه؟یعنی ما همدیگه رو تحریم می کنیم
یا به خاطر ندادن مالیات؟

جازی چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 23:36

با سلام
خیلی دوست داشتم تلفنی بهت تبریک بگویم اما بخاطر یک سری مسائل امکانش وجود نداشت ولی مهم قلب ها و دل هاست که طرف مقابل را دوست داشته باشه و خواهان سلامتی و خوشبختی اش باشه انشالله که صد و بیست سال عمر با عزت و با برکت داشته باشی و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی و عاقبت بخیر بمانید

سعید پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 12:35 http://www.zowragh.blogfa.com

نخیرم سپاسگذار درسته

لیلا الف پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 12:58

تولدتون با تاخیر مبارک عزیزم
همیشه بعد از مرگ عزیزان ، اولین ها سخت‌ترین هاست
اولین تولد، اولین عید ، اولین شب یلدا .....
چون میگذرد غمی نیست

جازی پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 12:59

با سلام
با عرض پوزش من هم فکر می کنم سپاسگزار صحیح است مانند نمازگزار و "گزار" اینجا معنای به جا اوردن می دهد نه "گذاشتن"

مامانی پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 13:07

چقدر شما مهربونی

نیلو۲ پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 23:38

سلام خانم تیلوی عزیز
اینقدر گفتند تا شما رو وارد ماجرا کردند.
باشد تا سوریه و عراق و افغانستانی دیگر را ببینیم. ازادی یا تجزیه ایران لطفا تاریخ ایران رو زیاد بخون.
یکی میگفت از فلان کارخونه خرید نمی کنند!! یعنی خودمون بهم رحم نمی کنیم تا هزاران کارگر بیکار بشند.

نمکی پنج‌شنبه 26 آبان 1401 ساعت 23:45 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

تولدت مبارک تیلو جان

مهتا جمعه 27 آبان 1401 ساعت 15:21

تولدت مبارک باشه تیلوی قشنگ

Reyhane R جمعه 27 آبان 1401 ساعت 17:25 http://injabedoneman.blog.ir/

تولدت مبارک تیلو جان،
الهی به دل خوش و حال خوب همیشه.

یه کامنت تو قسمت تماس با من گذاشته بودم رسید به دستت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد