روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

۲۳ آبان

سلام

کم پیش میاد نصفه شب پست بنویسم

اصلا از پست نوشتن با گوشی خوشم نمیاد

تایپ کردن با کامپیوتر برام راحته، یه جورایی انگار دارم حرف میزنم، به همون سادگی و روانی

اما نوشتن با گوشی، مثل نوشتن با مداد توی دفتر هست برام

خلاصه که به بهانه تولدم دارم نصفه شب پست مینویسم

خواهرم سرشب بهم پیام تبریک داد

مامان جی هم صبح رفته بودن برام هدیه بخرن، ولی چیزی که به چشمشون بیاد پیدا نکرده بودن، اومدن بهم گفتند، ازشون خواستم بزارن برای بعد، یه روز میریم دوتایی خرید...

سرشب عمو و همسرشون اومدن یه سر اینجا

یادشون نبود تولدمه

البته که منم چیزی نگفتم

عمه ای که شمال زندگی میکنه قراربود برام یه وکالت بفرستن، برای همین همه مدارک را داده بودم برده بودند، حالا مدارک را با وکالت فرستادن.... یه وکالت نصفه نیمه که فقط حرصم داد

باز فردا صبح باید راه بیفتم دنبال یه عالمه کار بیخود

کاش این دور باطل یه جایی تمام شه، سرم داره گیج میره

تولدمه

اولین تولد بدون پدرجان

حالا دیگه چهل و چندساله نیستم

حالا هزار ساله ام

اندازه هزارسال بزرگ شدم

این دردها من را نکشت، پس قوی تر و بزرگتر شدم

توی آینه نگاه میکنم

هنوز خودم را دوست دارم هرچند تازگیها زیاد از دست خودم عصبانی میشم

انتظاراتم از خودم بیشتر شده

با خودم سختگیرتر شدم، هرچند با همه اطرافیانم آسانگیرتر شدم

تیپ خودم را دوست دارم

تپلم، اما از خودم ناراضی نیستم

باید ورزش را به زندگیم اضافه کنم

باید برم پیاده روی

باید سفر کردن یادبگیرم

علیرغم تمام تلاشهایی که کردم توی یکسال گذشته خیلی کم کتاب خوندم

خیلی کم کتاب صوتی گوش دادم

زیادی زندگیم را شلوغ کردم

زیادی کار میکنم

باید بیشتر استراحت کنم

باید با خودم مهربونتر باشم

باید صبورتر و ارومتر بشم

توی یکسال گذشته خیلی کم حرف تر شدم، و دوست دارم بازم کمتر حرف بزنم

دوست دارم یادبگیرم اصلا از دردها حرف نزنم

یادبگیرم مشکلاتم را به هیچ کس نگم

وابستگیم به گوشی و دنیای مجازی را خیلی خیلی کم کردم و دوست دارم بازم کمترش کنم

هنوز شغلم را خیلی دوست دارم

هنوز با تمام سختیها از زندگی لذت میبرم

هنوز چشمام توانایی دیدن قشنگیها را دارن

هنوز چیزای کوچولو باعث ذوق کردنم میشه

حالا کمتر میخندم، اما دارم سعی میکنم بیشتر لبخند بزنم

از بس توی یه سال گذشته اخم کردم، خط اخمم پررنگ و عمیق شده

باید دوباره روتینهای دلچسب پوستی را شروع کنم

منظم تر کلاژن بخورم

باید برنامه های تازه بنویسم

دلخوشیهای تازه پیدا کنم

هنوز دوست داشتن را خوب بلدم و این حالم را خوب میکنه

هنوز آدمهای زیادی دور و برم هستند که زوایای وجودشون را خوب میشناسم و بلدم خوشحالشون کنم

دغدغه هام عوض شده

مدل حرف زدنم بهتر شده

درک بهتری از موقعیتهای اطرافم دارم

موهام کلا به فنا رفته، باید رراش فکری کنم

و...

امشب خیلی با خودم حرف دارم

باید حسابی با خودم حرف بزنم

برعکس سالهای قبل برای خودم کادوی خاصی نخریدم

بقیه میخواستن سوپرایزم کنن، فهمیدم و خواهش،کردم بمونه برای پنجشنبه

یه عالمه کار دارم که باید سروسامانشون بدم

فردا زمان برای تولد بازی ندارم...



پ ن: دوستای خوبم، مدتهاست که کامنتها بدون تایید من منتشر میشه

حرفای خصوصیتون را در قسمت پیامها برام بزارید

ریحانه جانم، دوبار باهات تماس گرفتم جواب ندادی

همون روزی که برام شماره گذاشته بودی

اونیکی ریحانه عزیزم بابت محبتت و شماره ممنونم، میرسونم به دست آقای دکتر

انشاله بلا از همتون دور باشه

نظرات 30 + ارسال نظر
دلی دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 01:32

تولدتون مبارک بانوی خوش قلم

آزاده دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 01:36 http://Azadeh002.blogfa.com

تولدت مبارک تیلوی نازنین
امروز نوشتم که تغییر درد داره
کارهایی که الان برات سنگینه و فکر میکنی حل و فصل نمیشه همه شون انجام میشه نگران نباش
بهت افتخار می کنم که این همه مقاومی
جای خالی پدرت سبز باشه
من اولین نفرم توی وبلاگ بهت تبریک گفتم هووورا
هر چی آرزوی خوبه مال تو

پارمیس دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 03:16

سلام هم تولدی

ترانه دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 04:35

تولدت مبارک تیلوی عزیزمهدیه::چه تصمیمهای خوبی گرفتی، مخوصا مهربونی با خودت اما چرا از سختیها نگی؟ پخششون کن بین دوستات تا فشارش کمتر بشه

رضوان دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 05:26 https://asalali.blogsky.com/

تولدت مبارک تیلو.من هم به عنوان هدیه تولدت دعاتکردم.دعا نصفه شب از نوع استغفار برای مومنین و مومناتبیخوابی ام افتاده بود برخاستم دوچرخه ثابت را پا زدم و دوباره خوابیدم.خ‌ابم برد.من هم امسال بدون مادرم برای نوه ام تولد گرفتم

رسیدن دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 07:36

تولدت مبارک عزیزم، دل خوش و عمر با عزت داشته باشی

مرمر دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 07:55

سلام تیلوی نازنینم
تولدت مبارک عزیزم،الهی این روز برات پر تکرار باشه و هر سال خاطره انگیزتر و دلچسب تر
امیدوارم زندگی بهترینها رو بهت هدیه بده و همیشه زیبایی و نور و روشنی مهمون چشمای قشنگت باشه.بوس:

مخمور دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 08:43

سلام
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
هر آنچه بهترین است از حال خوب دل خوش تن سالم از آن تو باد
سهم و رزق ات از عشق دادن و ستاندن افزون باد

مینو دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 08:50 http://Minoog1382.blogfa.com

تولدت مبارک تیلوی مهربان امیدوارم سال جدیدباهات مهربانترباشه
بمونی واسه مون هزارسال وبنویسی وشاهدخاطرات خوشت باشیم

آتشی برنگ اسمان دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 09:15

تولدت پرتکرار تیلو دوستداشتنی

مریم دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 09:18

سلام تیلوی مهربان تولدتان مبارک:هدیه

فرنوش دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 10:03

میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند.
چیزی نادر به زندگی آغاز می‌کند؛
با شادی و اندکی درد.
روزانه به گونه‌ای نمایان برمی‌بالد؛
بدان ماند که نادرۀ نخستن است،
و نادرۀ آخرین.

لیمو دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 10:23 https://lemonn.blogsky.com

تولدت مبارک تیلوی رنگی و مهربونم

من دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 11:15 http://me2020.blogsky.com

تولدتون خجسته

آزاده دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 11:23

مبارک باشه

دوست اینستاگرام دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 11:58

سلام بر بانوی آفتاب و روشنایی.
تولدتون مبارک عزیز دلم
براتون آرزوی سلامتی و دلخوشی دارم

دوست اینستاگرام دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 12:03

سلام بانوی آفتاب.
این پیام خصوصی برای خودتونه.
من همون هستم که تو اینستا باهاتون چت میکردم که گفتم قبلاً ساکن اصفهان بودم الان تهرانم.
خیلی از روزها خوندمتون و نتونستم پیام بذارم ‌
اما امروز دلم خواست بهتون پیام بدم و بگم باشید این بودنها برای این روزهای خسته کننده امروز ما آدمها لازمه.
خیلی وقتا با نوشتنه های شما جون گرفتیم.
خندیدیم و گریه کردیم.
اصلا خدا بعضی ها را آفتاب و روشنایی زندگی بقیه قرار میده.
می‌دونم این روزها و روزشمار نبود پدرتون سخت میگذره اما شما ثابت کردید میتونید لبخند را به همه هدیه بدید.
من مطمئنم خدا وقتی شما را می آفریده به حال دل همه ما اطرافیان نگاه کرده تا شما را دوست داشته باشیم و بشناسیم.
براتون آرزوی آرامش دارم هرچند واقعا گریه هم برای دل ما آدمها لازمه.
مراقب خودتون باشید.
بازم تولدتون مبارک

ونوس دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 12:48

تولدت مبارک دختر خوش قلب و پرتلاش و رنگی رنگی
روح نازنین پدرت شاد و در آرامش
خدا نگهدار خودت و تمامی عزیزانت باشه و مشکلات و دلتنگی هات به اندازه ای باشه که بتونی تحملشون کنی
و شادی هات مستدام و همیشگی بباره تو لحظه هات

لیلا م دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 13:02

تولدتون مبارک
ایام بکام

Sara دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 13:48 http://15azar59.blogsky.com

تولدت مبارک باشه عزیزدلم

جازی دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 15:05

سلام
ابتدا تولد شناسنامه ای شما را تبریک می گوییم و برایتان سالیان سال عمر با عزت و بادبرکت آرزو می کنم اما تولد غیر شناسنامه ای یا تولد تکوینی ات را هم تبریک عرض می کنم و ان این است که زاویه دیدت و نگرش ات تغییر پیدا کرده انچه قبلا نهایت ارزویت بود حالا برایت خیلی مهم نیست افق دیدت بشدت بیشتر شده کمتر شکوه و شکایت داری و بیشتر تحمل می کنی و این یعنی تولد تکوینی و تکمیلی و این تولد بسیار دلچسب تر و زیبا تر از.تولد شناسنامه ای و ظاهری است
تو تپلی دوست داشتنی و زیبا هستی اما من زیبایی باطنی و زیبایی صداقت و محبتت و دلسوزی و احساس مسئولیتت را بیشتر دوست دارم و برایت بهنرین را ارزو می کنم

لیلی۱ دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 15:43

تولدت مبارک و پرتکرار گندم جان
امیدوارم امسال برات سال بهتری باشه و خوشحالی به قلب زیبایت هر چه زودتر برگرده

گلشن دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 18:45

تولدت مبارک من دقت کردم هر سال تولدت راجع به ظاهر خودت یک چیزی میگی ، تپلم، هنوز پوستم خوبه ... اینطور چیزها

Mani دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 18:47

تولدت مبارک تیلو جان مهربان
تندرست ‌و در آرامش باشی

فری دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 19:37

تولدت مبارک، دختر مهربان و پر تلاش آرزوی بهترین ها برایت دارم

فرشته دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 21:06

تولدت پرتکرار دوست جان

ساناز دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 21:22

تیلو‌ مهربان تولدت هزاران بار مبارک
دوست داشتم به عنوان هدیه چله شهد و شکر اقای علی مقدم را بهت معرفی کنم
داخل این ربات تلگرامی
@myinlightbot
گزینه چله شهد و شکر
یا سایت
http://www.iraninlight.com/

سعید سه‌شنبه 24 آبان 1401 ساعت 09:35 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام
تولدت هزار بار مبارک دختر عمو جان مهربان
الهی 120 ساله بشی زیر سایه مامان جی
همه ی اینا که گفتی نشونه ی بزرگ شدنه
تو داری بزرگ و بزرگتر میشی
راستی دختر عمو چرا من همیشه فکر میکردم لاغر و ترکه ای هستی؟
شاید چون زیاد کار میکنی این جوری فکر کردم

لیلا سه‌شنبه 24 آبان 1401 ساعت 23:56

تیلوی مهربون تولدت هزاران بار مبارک.

بهار چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت 00:02

سلام.
تولدتون مبارک.
بهترین سال را پیش رو داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد