روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آبان مبارک

سلام

روزتون زیبا

من یه آبان ماهی هستم

یه آبان ماهی رنگی رنگی...

یاد جاده های شمال بیفتین وقتی از اون بالا به درختای هزاررنگ نگاه میکنید ، اونجا معنی پاییز و آبان به زیبایی خودشون را نشون میده

امروز صبح حس کردم دیگه خبری از نسیم خنک پاییزی نیست و یه سوزی توی این بادی که میاد هست

نوک انگشتام اول صبح یخ زده بود

برای همینم لیوان چای را با یه لذت دلچسبی توی دستام گرفتم


صبح دلم میخواست این لاک زشکی که هزار تا خش پیدا کرده را از روی ناخن هام پاک کنم

اما نشد...

و البته که یادم رفت با خودم پد لاک پاک کن بیارم و برای همین تا شب باید تحملشون کنم



داشتن یه شغل و کار فعال خیلی خوبه

داشتن درآمد

اصلا همون رفت و آمدها و حرف زدن با آدمها حال آدم را عوض میکنه

صبح ها هرچقدر هم خسته باشی وقتی میای میشینی پشت میز کارت و یه نگاهی به لیست کارها و برنامه هات میندازی ، ناخواسته پر از انرژی میشی

اما ...

یه امای کوچولو این وسط وجود داره

شغل من فصلی هست ... الان شلوغ و پر رفت و آمد و بعد یهو دیگه تمام ...

و این یعنی چندماهی فشار کاری زیاد و بعد بیکاری...

به نظرم اگه یه تعادلی این وسط بود بهتر بود

مثل الان اینطوری انرژی کم نمیاوردم

الان خسته شدم

برای هرکاری کلی دور خودم میچرخم

انگار در درونم یه تیلویی هست که دست و پام را میبنده و هی دور خودش میچرخه و کند و لاک پشتی میخواد همه چیز را آروم کنه...

اما چاره ای نیست

دیگه کارهایی که مونده برای الان یعنی خیلی دیر شده

یکماه از سال تحصیلی تمام شده و کارهایی که مونده دیگه واقعا فرصت برای انتظار ندارن...

هی برنامه مینویسم که ته مونده های کارهای قبل را زودتر جمع کنم که کارهای جدید روی اونها تلمبار نشه

ولی خب... این وسط یه کارهایی هم کلا کنسل میشن ... اونقدر که دیر شده ....



آبان تون زیبا

الان یهو یه عالمه تلفن و یه عالمه غر غر و یه عالمه کار ریخت روی سرم

میخوام شماره معکوس تا روزهای تولدم را یه عالمه براتون بنویسم

اهان راستی

توی این ماه تولد فندوق و خواهر جان (مامان مغزبادوم) هم داریم...

برای اونا هم باید فکرایی بکنیم

زندگی با تمام بالا و پایینش - چه ما بخوایم چه نخوایم ادامه داره...

مراقب هوای دل اطرافیانمون باشیم

اونایی که گاهی میشه با یه لبخند ساده ، روزشون را زیبا کرد

نظرات 10 + ارسال نظر
جازی یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 10:37

با سلام
آبان ماهی عزیز
ابتدا تولد خودت و سایرین ابان ماهی را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سعادت ، سربلندی ، سرافرازی، سلامتی، سیادت ، سروری و سالاری را برایتان ارزو می نمایم
بله شغل شما اوج کاری اش از شهریور تا اوایل ابان است و بعد از ان هم می توانید از کارهای جنبی مانند همان مینا کاری و صحافی و. .. انجام دهید
پیشنهاد می کنم با یکی دوتا بانک نردیک هماهنگ کنید که برای افراد متقاضی وام فرم های درخواست و پوشه و گیره را از شما بگیرند و یا حتی کارهای اینترنتی ثبت نام وام را شما انجام دهید و این گونه مشتری بیشتری را حذب کنید
چقدر خوب است که متوجه شده ای که باید بیشتر هوای دل هم را داشته باشیم
برایتان از خداوند شادی دل و لبخند خدایی را طلب می کنم

سلام
ممنون از تبریکتون
اولا که محل کار من داخل کوچه هست و هیچ بانک و ارگانی در نزدیکی من نیست
جز همان ارگانی که پارسال براتون تعریف کردم در یک بازه زمانی یه عالمه باهام کار داشتند و کلا تمام شد...
بعد هم بیکاری هم عالم خودش را داره...
من که بیکار نمیمانم

ه یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 14:12

من هم آبانی هستم
پسرم هم آبانی است
بانو هم شناسنامه آبانی است ولی خودش میگه پدر شناسنامه را بزرگ گرفته که زودتر مدرسه بروند اگه شش ما بزرگ گرفته باشد می شود اردیبهشت


چقدر آبان ماهی
اردیبهشتی ها که ماله خوده خوده خود بهشتن

سعید یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 19:05 http://www.zowragh.blogfa.com

حال خراب حضرت پاییز مال من
شان نزول سوره باران به نام تو
تنها نه من ز مهر تو آذر به جان شدم
دلتنگی دقایق آبان به نام تو
تولدت پیشاپیش مبارک آبانی مهربون


چه شعر قشتگی
ممنونم

دلی یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 22:27

تولد بانوی ابانی ،دختر پاییز مبارک


ممنون عزیزدلم

مه سو دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 09:50 http://mahso.blog.ir

سلام...
آبانت زیبا...
امیدوارم به همه برنامه هات برسی...البته وقتی سر شلوغی ها بیشتره کارها به روال تر انجام میشن...
تولدت پیشاپیش مبارک...

سلام مه سوی نازنینم
ممنون
دقیقا همینطوریه
ولی خسته شدم .... حتی جسمم هم خسته س

Sara دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 12:09 http://15azar59.blogsky.com

تولدت مبارک باشه تیلو خانم جونم؛ رفیق ترینم


قربونتون خوشگل خانم

نوشین دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 21:52

تولدت مبارک عزیزآبانی، من و دختر کوچولوم ک پس فردا به دنیا میاد هم آبانی هستیم، دوستت داریم تیلو‌ جان

وای نازنینم
قدمش مبارک باشه عزیزدلم
زمان به دنیا آمدن گندم کوچولو رو خوب یادمه
اون تخم مرغی که به یادت کشیدم را نگه داشتم و همش تو رو یادم میاره
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

Mani سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 01:22

تولدت مبارک تیلو جان

لیمو سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 13:21 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجانم
تولدت مبارک عزیز من امیدوارم روزهای رنگی و شادی در کنار عزیزانت داشته باشی.
آبان ماه قشنگیه حتی اسمش هم خوش آهنگه

سلام نازنینم
متشکرم عزیزدلم
راست میگی اسمش خیلی دلنشینه

سارگل چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 14:14 http://ladysadat73.blogfa.com

سلام آبانی جان.تولدت مبارک عزیزم
به وبلاگ منم سر بزنید.مدتی شمارو میخونم.

فدای محبتت
حتما سر میزنم نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد