روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروزم چی شد؟

سلام

وای کی رسیدیم به ساعت 12 ظهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کل امروز از دستم پرید



صبح زود بیدار شدم و با مادرجان تند تند حاضر شدیم و پیش به سوی دارایی...

اخ که دوباره دارایی

خدایا...

البته اون حوزه قبلی نبود و یه حوزه دیگه بود

جای پارک را به سختی پیدا کردم و پارک کردم و مادرجان موندن داخل ماشین

بدوبدو رفتم

پشت شیشه نوشته بود روزهای دوشنبه و پنجشنبه تعطیل....

البته تعطیل نیستند ، روزهای رسیدگی شون هست

و روزهای دیگه پاسخگویی دارن

دست از پا درازتر برگشتم

و پیش به سوی مرکز خرید عمده ی لوازم تحریر

یه تعداد زیادی پوشه پارسال خریده بودم که به کارم نمیومد

اونا را بردم و با طلق جابجا کردم

یه سری دفتر و ماژیک هم خریدم

چشمم خورد به یه دفتر پولیشی خوشگل و برای مغزبادوم خریدمش

بعد هم خمیر بازی... سه بسته برداشتم

طلق و فنر هم خریدم

و البته یه سری خرده ریز دیگه مثل سوزن منگنه- سوزن ته گرد- مقوا و ... و ... و ...

بعدش هم رفتیم عمده فروشی اسباب بازی های فکری

یه مقداری اسباب بازی برداشتم

هم برای فروش و هم برای فسقلیا

و یه نگاه به ساعت انداختم

وای

چهارده تا تماس بی پاسخ....

باید سریع برمیگشیم

توی راه برگشت دوتا آیس پک خریدم

همش که نباید به کار باشیم ... گاهی هم اندازه یه نفس استراحت...

همین الان بسته ها را باز کردم و چیدم سرجاهای خودشون

یه عالمه کارتون گوشه دفتر انبار شده

کارتون ها را باید باز کنم و بزارم سرجای خودشون ، برای وقتایی که میخوایم وسایل را با پیک بفرستیم

بعد هم یه سر و سامانی به فاکتورها بدم

میدونید که امروز پنجشنبه ست و میخوام زودتر برم ...

باید یه سری بزنم به پدرجان ...


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم قدیمی پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 13:11

سلام تیلوجان مهربان خوشحالم که خوب هستید ان شاالله که همه خوب باشند رفتید پیش بابا حتما بگید برای دل ما هم دعا کنند.ممنون

سلام مریم جانم
شما با قلب پاک و دل مهربونت به هممون دعا کن
منم به پدرجان خواهم گفت

زینب پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 22:01

سلام عزیزم شغلت مگه چیه . من جسته گریخته این جا رو می خونم هیچ وقت متوجه نشدم .

سلام به روی ماهت
توی دفتر تایپ و تکثیر کار میکنم

جازی شنبه 9 مهر 1401 ساعت 06:09

سلام
خدا قوت نداشتن نت درست و حسابی باعث میشه که دیر به دیر کامنت بزارم هررچند که قبلا اعلام کرده بودم مستمع ازاد هستم اما سعی می کنم حضور داشته باشم هر چند کم رنگ و بی فروغ
خدا قوت و انشالله که در ابن ماه مهربانی روزی تان پربرکت ، وجودتان سلامت و پراترژی باشد
کارتن و کاغذ باطله ها را هم می توانید به ضایعاتی ها بفروشید که هم جا اشغال نکنند و هم هدر نرفته باشند.
فیلتر شکن نصب کرده ام اما هر وقت دلش خواست باز میشه و بدون فیلتر شکن هم که. ..

سلام روزتون بخیر
سعی میکنم کارتنها را جمع کنم و در مواقع لزوم ازشون استفاده کنم
بخصوص برای ارسال با پیک

زینب یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 11:36

سلام عزیزم ممنون که جواب دادین
یعنی ناشر هستین ؟ به خاطر این که باید مسیرم به ناشر بیفته می پرسم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد