روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گزارش روزانه

سلام

روزتون قشنگ



ظهر گذشته و هنوز ناهار نخوردم

گرسنه هستم

مادرجان باهام نیومدن چون بچه ها از دیروز عصر خونمون هستند

البته مغزبادوم شب رفت خونه شون

چون باید بره مدرسه

خاله و آلاله هم بودند

اونا هم شب رفتند خونشون

صبح اول بنزین زدم و بعد اومدم سرکار

رسیده نرسیده داشتم کارهام را چک میکردم که متوجه شدم دیروز یه تعدادی از دفترها را با یه اشتباه کوچولو چاپ کردم

مجبور شدم یه سری از فنرها را باز کنم و اصلاح کنم و این کلی از وقتم را گرفت

بعدش هم که دونه دونه لیست را تیک زدم

ولی از بس تلفن داشتم از کارها عقب افتادم و این شد که هنوز نه ناهار خوردم و نه به شیفت بعدازظهرم رسیدم ....




پ ن 1: ماه صفر تمام شد...


پ ن 2: دیروز برای فسقلیا اسلایم بردم

چقدر ذوق کردند


پ ن 3: نبودن واتساپ خیلی خیلی برام عذاب آور شده

برای انتقال فایلهای آماده کلی دردسر داریم

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 16:47 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
ماه ربیع الاول رو بهت تبریک میگم
انشالا روح پدر جان در این ماه مهمان شادی اهل بیت باشه

سلام پسرعموجان
متشکرم
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
زیر سایه پدر و مادر با دلخوش و سلامتی روزگار بگذرونید

مهتا چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 18:11

سلام تیلو جون خسته نباشی دختر
منم از نبود واتس اپ در عذابم حتی با فیلتر هم بهش دسترسی ندارم
اینستاگرام هم بالا نمیاد

سلام مهتا جان
منم اصلا و به هیچ عنوان نمیتونم از واتساپ استفاده کنم
اینستاگرام هم کلا هیچی هیچی...
ولی کار و کسبم به واتساپ به شدت وابسته بوده و این الان واقعا نابسامانی توی کارم ایجاد کرده

Lunacy چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 19:17 https://lunacy.blogsky.com/

این واتس آپ با همه به در نخور بودنش روزانه کلی فایل واسه ما جابه جا می کرد و ما رو الان مجبور به استفاده از ایمیل کرده!

واتساپ برای من برنامه به درد بخوری بود
کلی کارم را راه مینداخت
اخه من الان ایمیلم هم یه خط در میون به زور کار میکنه

مونا چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 19:23

سلام
چطوری؟
واتساپ با فیلتر شکن کار میکنه
البته هر گوشی با هر فیلتر شکنی کار نمیکنه
چند تافیلتر شکن مختلف روگوشیت امتحان کن ببین با کدوم واتساپ برات کار میکنه
منم مجبورم واسه انتقال عکس و فایل کارا برای مشتری ها راهی نداریم جز واتساپ یا تلگرام
راه دیگه اینه که مشتری ها حضوری بیان همیشه که اونم نشدنی هست

سلام مونا جان
من از قبل فیلتر شکن نداشتم و الان هرکاری میکنم نصب نمیشه

Fatima پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 08:25

سلام پیامرسان های
سروش؛ایتا ؛بله، ایگپ وم روبیکا برای انتقال فایل مفید میتونه باشه امتحانشون کردین؟

سلام فاطیما جان
ایتا را امتحان کردم
خب همه ایتا ندارن
ولی کار راه بنداز هست

اکرم پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 09:00

به امید روزی که همفکران سرکار خانم فاطیما درک کنند مردم میتونن خودشون انتخاب کنند
و به خاطر امکانات چیزی را انتخاب میکنند نه داخلی و خارجی بودن
و این که کار خانم تیلو چیزی نیست که برای سرویسهای جاسوسی استکبار جهانی جذاب باشه

چیز بدی نگفتن که
چرا ناراحت شدی عزیزم ؟

میترا پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 23:28

اخه بزور میخان ما رو ببرن نرم افزار جاسوسی داخلی که دیگه از اب خوردن مردم هم باخبر باشن

اهان
از اون لحاظ
من که الان یه جورایی به استفاده از یکی دوتاشون مجبور هستم
البته فقط دارم استفاده کاری میکنم
بدترین قسمتش این هست که از داداش و همسرش نمیتونم خبر بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد