روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پاییز مبارک

سلام

جمعه تون زیبا

پاییزتون مبارک

همین نسیم خنک را قدر بدانیم که کلی حال خوب همراه خودش داره


بیام یه پست دیگه بنویسم

بلکه جنجال پست قبلی را بشوره ببره



مادرجان لیموترش خریدن و عطر لیموترش همه جا را پر کرده بود

یه دونه ش را نصف کردم و مزمزه میکنم و از ترشیش لذت میبرم

امسال دارن با دست لیموترشها را آب میگیرن و در برابر اعتراضات منم میگن کم خریدم و میخوام اون رگه ی تلخی پوست لیمو وارد مزه ش نشه....

هلو و سیب هایی که توی یخچال مونده بود را هم تبدیل کردن به لواشک

چون خیلی استقبال کردیم و من و مغزبادوم خیلی ذوق کردیم

در حرکت بعدی آلوسیاهها هم تبدیل شدن به لواشک

به به

جای همتون خالی

البته خیلی ترش نیستند... خیلی ملس ...


آهان یادم رفت بگم که امروز هم سرکار هستم

صبح طبق معمول بیدار شدم و دوش گرفتم

صبحانه ی جمعه را اصولا مفصل تر و سرصبرتر میخورم

بعدش هم مادرجان را گذاشتم باغچه

خودم رفتم پیش پدرجان

الانم یکساعتی هست که سرکار هستم

قصد دارم تا عصر یه سره بمونم و به کارها سرو سامان بدم



پ ن 1: آقای مسئول شهرداری داشت باغچه را آب میداد

گفتم میشه شلنگ آب را بدید من باهاش این پیاده روی جلوی دفتر را بشورم خیلی گرد و غبار گرفته و کثیف شده

گفت : نه...




نظرات 32 + ارسال نظر
Sara جمعه 1 مهر 1401 ساعت 11:14 http://15azar59.blogsky.com

تیلو فصلی اومده که من عاشقشم هوای شیراز عالی شده و من عاشق هوای سردم فصل پاییز و زمستان بهشت من هست باور نمیکنی من هرگز پالتو یا شال پشمی نمیخرم از بس که همیشه گرمم هست اما الان هوا داره اونجوری میشه که من عاشقشم
.
اوه ابلیمو گیری با دست پدر اون تاندون های مچ دستشون را در میارن
.
تیلوی قشنگم

وای منم هوای خنک را خیلی دوست دارم
و البته لباسای زمستونی را
انقدر خوشم میاد از لباسهای زمستونی که نگو و نپرس
از چکمه ، پلیور، پالتو ، کاپشن
سارا جان فکر کنم بیشتر ساعتها یا توی آزمایشگاه هستی یا توی خونه برای همین کنار وسایل گرمایشی لباس گرم دوست نداری
ولی اگه بیرون باشی و توی رفت و آمد متوجه میشی که لباس زمستونیا خیلی خوبن

فرشته جمعه 1 مهر 1401 ساعت 12:38

لیمو پوست دست رو اذیت میکنه انیدوارم طوری نشه دستای نازنین مادرتون

قربون دل مهربونت برم که حواست به دستای مامانم هست
از این دستکش های یکبار مصرف دستشون کرده بودند
بیخود نیست اسمت فرشته ست
عین فرشته ها مهربونی...

مریم جمعه 1 مهر 1401 ساعت 13:33

فکر میکردم با شعورتر از این حرفا باشین ...رسالت من شمردن جنازه ها نیست من انسانم و فکر کنم هر انسانی دلش به درد میاد از این مرگها البته میشه شکلات شمرد و با داعشی های وطنی دوست بود و رنگارنگ موند مث بوقلمون...
شما یه بار میگی اقای دکتر پزشکه یه بار میگی نه دکترا داره و پزشک نیست یه بار موقع تزریق واکسن با ۵۰ ساله ها واکسن زدی یه بار گفتی ۴۰ سالمه بابا جان اول شخصیت دکتر و مشخصاتشو روی کاغذ بنویس از این تناقضا پیش نیاد ...لطفا رشوه ندید تا مالتون حلال بمونه رشوه دادنو توجیه کردن خیلی مسخره س

خب خدا را شکر که هرچی تو دلتون بود گفتید
امیدوارم حداقل دلت خنک شده باشه
رسالت هرکسی را خودش مشخص میکنه
به نظر من شما که با شعور و درک هستی با آدمهای بیشعور رفاقت نکن...
من هرچی در مورد آقای دکتر بخوام را میگم و هرچی را نخوام سانسور میکنم و فکر نکنم این به کسی آسیبی بزنه
شما فکر کن آقای دکتر خیالاته منه... شما چرا میخونی؟
من با پنجاه ساله ها واکسن زدم چون از مرکز بهداشت نامه داشتم به خاطر بیماری پدرم
من با پنجاه ساله ها واکسن زدم چون پارتی داشتم
من با پنجاه ساله ها واکسن زدم چون شصت سالمه ... این چی رو توی زندگی شما عوض میکنه که اینطوری آشفته و ناراحت شدید؟
اینو برای اطلاعاتتون میگم که در جریان باشید مرکز بهداشت اصفهان - توی خیابان مصلی - از آخر خردادماه شروع کرد به واکسیناسیون همگانی - یعنی کاری به سن نداشت - میرفتید توی صف می ایستادید و واکسینه میشدید- بدون شرایط سنی- من تا جایی که یادمه توی مردادماه دوز اول را زدم و اصلا نیاز به شرایط سنی خاصی هم نبود
اگه سن و سالم خیلی براتون اهمیت داره میتونم عکس شناسنامه م را بیارم براتون

اینا را مینویسم چون نمیخوام بقیه دوستام که میخونن دچار شبه ای بشن
در مورد آقای دکتر هم با اینکه اصلا دوست ندارم بگم ولی جواب میدن
ایشون دکترا دارن
یک مدرک مدیریتی هم دارند
و مدیر داخلی یک کلینیک هستند
پزشک نیستند ولی به خاطر شرایط کاری با مسائل پزشکی قرابت نزدیک دارند
کلینیک هم خصوصی هست (لازمه بیشتر توضیح بدم؟)
البته برای اینکه یه وقت خدای نخواسته دچار ابهام نشید شما دوست عزیز
در حال جدا شدن از این شغل پر دردسر هستند و دارن وارد یه کار دیگه میشن
اگه حس میکنید لازمه تا بیشتر توضیح بدم

در مورد مال و اموال من هم - شما خیلی خودتون را نگران نکنید
من مثل شما خودم را مذهبی ندونستم - شما رشوه نده
من هم مثل همه ی داعشی های دیگه یه راه حلی برای خودم و حلال شدن اموالم پیدا میکنم

نیلو۲ جمعه 1 مهر 1401 ساعت 14:35

سلام خانم تیلوی عزیز
امید که همیشه پر انرژی باشی و سلامت .
خیلی از کسانی که اعتراض به عدم نوشتن در خصوص موضوعی می کنند ادم های حسودی هستند که منتظر فرصتی برای حمله به دیگران هستند جواب ندهید توضیح ندهید این بهترین کار است
اینجا خانه شماست و اختیار آن با شماست.

سلام به روی ماهت نیلوی نازنینم
چه حرف قشنگی
اینجا خونه ی منه....
ممنون که همراه و همدلی

مریم جمعه 1 مهر 1401 ساعت 14:49

سن و سالتون برام مهم نیست تناقص مهمه ولی یه بار قشنگ گفتین ایشون پزشکن میدونی چیه اتفاقا سن و سال توی مصلی مهم بود اینم یه دروِغ دیگه و به خاطر بیماری پدر به کسی واکسن نمیزنن
باید به شعور مخاطب احترام بزارین چرا دروغ میگین؟ منم با تظاهرات و ناارامی مخالفم منتظرم دادگاه بررگزار بشه ولی همه وجودم برای داغدیدگان ناراحته توقع نمیره اینارو بفهمی وقتی میگی تو رسالتت شمردن جنازه هاست

میدونم دوست داری بحث کردن را ادامه بدی
ولی همه مخاطبام ازم خواستن دیگه جواب ندم ...
شرمنده
بخاطر احترام به خودتون من را با تناقض هام نخونید

مریم جمعه 1 مهر 1401 ساعت 15:05

جالبه کامنت منو سانسور میکنی که آبروت نره .بابت دروغی که گفتی عشقت پزشکه ؟بابت رشوه چون بی دین ها هم بد میدونن
اتفاقا چون سانسور کردی خوسحالم که تونستم تو رفتارت تغییر ایجاد کنم امیدوارم دیگه دروغ نگی به مخاطبات و بدونی بعضیا متوجه میشن

آخه تمام کسایی که توی بلاگ اسکای مینویسن میدونن که بلاگ اسکای این قابلیت را نداره که کامنت را بتونی ویرایش کنی
خدایا...
خب چرا داری خود آزاری میکنی
یه نگاهی لااقل بنداز
یه سرچی بکن
یه پرس و جویی...

میترا جمعه 1 مهر 1401 ساعت 15:38

چرا باید مهم باشه پزشکه یا مهندسه یا معلمه...
اصلا تیلو دلش میخاد برامون هر روز یک قصه از جریان زندگی بگه
من دوست دارم میخونم
تو دوست نداری ازارتومیده نخون
مگه روزنامه نگار و خبرنگاره که به شعور مخاطب احترام بزاره
یک وبلاگ شخصی کوچیک و دنج و رنگی رنگیه.

پاییز مهرش عالیه
هوای خنکی که بخاری نمیخاد انشالله
دوقلوهای من پاییزین و البته مهرماهیی
لطفااا دیگه پیاماشو نزار
همه پر از غم و ناراحتی و اعتراض هستیم
نیاز به یاداوری نداریم
ممنونم

میترا جان
چقدر خوبه که توی هوای خوب دوتا مهرماهی دلبر داری
همین روز اول مهر براشون یادداشت های کوچولو بنویس و بهشون تبریک بگو
اگه خوندن بلد نیستن براشون شکلات کادو پیچ کن و بهشون بگو توی ماه مهر که ماه تولدتونه هر روز ممکنه یه طوری سوپرایز بشین
براشون نقشه گنج بکش و بهشون بده تا هدیه های کوچولوکوچولوشون را پیدا کنن و سرگرم بشن
منم مامانم مهرماهی هستند
هر روزی که بتونم یه کادوی کوچولو میخرم و هر گوشه گوشه ی مهرماه را براش یه تولد میکنم
مامانم هنوز خیلی غمگینه
ولی من تلاشم را میکنم اندازه یه لبخند خوشحالش کنم

پریناز جمعه 1 مهر 1401 ساعت 16:52

سلام به روی ماه تیلو
یادم نیست آخرین بار کی خوندم پستاتو ولی شروع کردم از آخرین پستت خوندم تا ۵ شهریور ولی چشمام درد داره و بیشتر از این نباید بهشون فشار بیارم
همون اول کار تا یادم نرفته بگم الهی عشق تو و دکتر ابدی بمونه
در مورد روزهای اخیر کیه که قلبش ترک برنداشته باشه..من خودم جزو کساییم که به شدت دلخور و ناراحتم ولی توقعی نیست هر کسی بیاد حرفشو بزنه اینجا یک وبلاگ شخصیه ..از اوناییم که بهت انتقاد کردن ناراحت نشو چون همه همه اینروزا ناراحتن و دنبال یه چاره و ارامش میگردن..
روح پدر جانت در آرامش و مادرجانت سلامت باشن
در مورد اون رشوه بگیر ما همیشه در آستانه و حتی عمل اشتباهیم ولی بعد از اشتباه باید تا حد ممکن جبران کرد ..بی خیال نشو و پیگیرش باش البته این فقط یه پیشنهاده

سلامت و دلخوش باشی

تراویس بیکل جمعه 1 مهر 1401 ساعت 18:12 https://travisbickle1.blogsky.com/

تیلوتیلوی عزیزم سالهاست میشناسمت و تو هم منو میشناسی.دختر خوبی هستی ولی واقعا نیاز نیست این قدر ادای آدم خوب ها رو در بیاری،راحت باش،خودت باش.وقتی خیلی میری توی نقش یه جاهایی سوتی میدی.
خودت باش

این کامنت باعث شد برم و پست آخرم را دوباره بخونم
میخواستم ببینم کجاش زیادی ادا درآوردم
یا تو نقش فرو رفتم
یا کجاش زیادی آدم خوبی بودم:))))))؟؟؟؟؟
چیزی نفهمیدم

تراویس بیکل جمعه 1 مهر 1401 ساعت 18:39 https://travisbickle1.blogsky.com/

توی این پست منظورم نبود.به طوری کلی میگم خیلی سعی میکنی ادای خوبا رو در بیاری.یه جایی تمومش کن دیگه

ترانه جمعه 1 مهر 1401 ساعت 19:22

پاییز رنگی مبارک
من هیچوقت حس نکردم ادای کسی رو درمیاری

میترا جمعه 1 مهر 1401 ساعت 20:09

کوچولوهام ۴سالشونه
ای گفتی اتفاقا عاشق سوپرایز و جایزه هستن
مامان منم مهرماهیه
اتفاقا تولدشون با دوقلوها تو یک روزه
۱۷مهررر
تولد مادرجان هم پیشاپیش مبارک باشه

Mani شنبه 2 مهر 1401 ساعت 02:40

تیلو جان مهربان و لطیف
با ترانه جان موافقم

هر چه دلت خواست بنویس
و هر چه دلت نخواست ننویس

تندرست و در آرامش باشی

مریم قدیمی شنبه 2 مهر 1401 ساعت 08:08

سلام تیلوجان مهربان و حال خوش کن من.الهی شکر که خوبید البته حال من اصلا خوش نیست و نیازمند دعای شما خوبان خواستم پیامی نگذارم ولی چون دیدم مریم نامی پیام تند گذاشته که من صد البته حوصله خواندنش و فهمیدنش را نداشتم بنابراین امدم اعلام حضور کنم و بگویم تیلوی مهربان من را با ان مریم اشتباه نگیر لطفا و از امروز نامم را میگذارم مریم قدیمی.دوست دارم شما را ساره جان را. می اموزم از شماها و حال دلم خوب میشود پایدار باشید

ریحانه شنبه 2 مهر 1401 ساعت 08:14

سلام تیلوی عزیزم
خیلی وقت بود برات پیامی نذاشته بودم ولی هرروز اینجا سر میزدم تا بخونمت

روی سخنم با کسایی هست که دارند همش انتقاد میکنند. تیلو برای من مثل یک دوست هست که انتخابش کردم. توی دنیای واقعی شما خودتون دوستانتون را انتخاب میکنید تا با آنها معاشرت کنید. مسلما یک نزدیکی با هم احساس کردید که دارید ایامتون را با هم سپری کنید.

شده تا به حال با کسی که عقاید و رفتارش شبیه شما نیست ادعای دوستی نزدیک کنید. شده با آنها عقایدتون را به اشتراک بذارید من خودم به شخصه نه
خوب اینجا هم همینطوره.فرقی نداره. من شاید تنها چند بار با تیلو جان پیام دادم ولی با این وجود بهش احساس نزدیکی میکنم و هروز هم میام میخونمش و از تک تک کلماتش لذت میبرم. چون اینجا صاحبخونه تیلوی عزیزه که با روی خوش پذیرای دوستاش هست.
اگر این صاحب خونه را دوست نداری و عقایدش مورد پسندت نیست این همه آدم و وبلاگ دیگه هستند که میتونی دوران خوبی را باهاشون تجربه کنی.

زمان هممون اندکه بنابراین بیاین لحظات شیرنی را برای هم رقم بزنیم.

دنیای بیرون مون پر تنش هست و کاری از دست ما برنمیاد. اما میتونیم خونه خودمون را برای خودمون و عزیزان و دوستانمون در آرامش نگه داریم.

دوست عزیزم آدم ها با اعتقادات خودشون بزرگ میشن و نمیشه اونها را عوض کردم. آدمها جذب شبیه خودشون میشن. من خوشحالم که تیلو جان به همون یادآوری میکنه که چطوری روزمون را با چیزهای کوچک زیباتر کنیم.
اینکه آدم خودش را با دوستان حتی نادیده اش به اشتراک میذاره خیلیی قشنگ و زیباست.

الان تنش های حال حاضر جامعه تماما به این علت هست که برای عقاید افراد جامعه خد و مرز مشخص کردند و به دوگروه تقسیم کردن خودی و نخودی. دنیا صفر و ۱۰۰ مطلق نیست.
تیلو جان بنویس. اینجا خونه توست. اگه آدم خونه خودش احساس راحتی نکنه پس کجا باید این آرامش را بدست بیاره.

و تو ای دوست عزیز تو هم دنبال خونه ای باش که صابخونه همفکر توست اینطوری هم توهم اذیت نمیشی.

سلام ریحانه جانم
از اینکه بهم سر میزنی و از اینکه هوامو داری بی نهایت ممنونم
برای موندن نیاز به دلیل دارم و شماها همون دلیل زیبا هستید
من خودم هم در مورد انتخاب وبلاگهایی که سر میزنم دقیقا همین منطق را دارم
اگه با سلیقه و روحیاتم جور هست میخونم و پیگیری میکنم
اگر نه مجبور نیستم برم و نظرم را به زور به کسی تحمیل کنم
من واقعیتم شخصیتم هم همین شکله
نمیگم توی این وبلاگ تمام زوایای من قابل دیدن هست
ولی من اینجا نقش بازی نمیکنم
اینکه میگن ادای خوبا را در نیار واقعا ادا در نمیارم
ولی حتی اگه ادا در بیارم هم فکر میکنم ادای خوبا را در آوردن خیلی هم کار بدی نیست
ریحانه جانم
منم مثل شما فکر میکنم
دنیا خودش اونقدر فشار و بالا و پایین داره که دیگه من نیاز نیست بیام اینجا هم از سیاهی هاش بنویسم
شاید اونایی که میان اینجا ، لحظه ای رنگی رنگی های دنیا دلشون را روشن کنه
خلاصه ش این میشه که من همینم که هستم
و شما هم دقیقا حرفای منو زدی

لیمو شنبه 2 مهر 1401 ساعت 08:46 https://lemonn.blogsky.com/

سلام عزیزم
امیدوارم روز شما هم زیبا باشه. با اینکه ژانر آبگیری لیموترش برای من جنایی تلقی میشه! اما از قسمت عطرش خوشم اومد. به سلامتی و دل خوش باشه عزیزم.

سلام به روی ماهت
اخ اخ
راست میگیا

بهار از کویر شنبه 2 مهر 1401 ساعت 09:46

تیلوی مهربانم و دوست داشتنی تو دختر عزیز و مهربان بلاگستانی من وبلاگ ندارم ولی اگه روزی داشته باشم کاش بتونم مثل شما شادی و مهربونی رو بنویسم من تو بلاگ شما روحیه می گیرم .شما هر جور دلت خواست بنویس ..

فدای محبتت
ممنونم که با کامنتت بهم انرژی و حال خوب دادی

همسایه بغلی شنبه 2 مهر 1401 ساعت 12:09

سلام و عرض ادب خدمت تیلو خانم رنگی
ان شاءالله حال دلت همیشه خوب باشه و خداوند روح رفتگانت خصوصا مرحوم پدرتون روقرین آرامش ابدی و رحمت بیکران خودش قرار بده.
من زیاد براتون کامنت نگذاشتم و بیشترخاموش خوندمتون،یکی از وبلاگهایی که در فراغتهام همواره بهش سرمیزنم و میخونمش وب شماست،به نظرمن که چندین ساله خواننده وبت هستم بدون هیچ اغراق و رودربایستی میگم که شما نه ادای خوب بودن رو درآوردی نه فکر کنم از این دست آدما باشی که بتونی ادا دربیاری همیشه خودت بودی،خود خودت. هرجاکه صلاح دونستی بخشهایی از زندگی روزمره وتجربیاتت رو با ما به اشتراک گذاشتی وهمیشه سعی کردی قلمت به سمت ثبت وقایع و اتفاقات مثبت زندگیت بره و شاید همواره این جمله گوشه ذهنت بوده که مردم به قدر کافی خودشون غم ومشکلات دارند من دیگه اینجا رنج نامه وآه وفغان راه نندازم،وبلاگت متعلق به خودته و هرجور صلاح بدونی میتونی داخلش بنویسی و هیچ توضیحی به هیچ کسی بدهکار نیستی.خوب بودنت به دوستان مجازی و خوانندگانی که دوستت دارند ثابت شده هستی بقیه هم که باخودت وطرزتفکرت وقلمت مشکل دارند برن کنار بذارن باد بیاد
روح نازنین پدرتون غرق در نعمات بی پایان الهی و دست گل نازنین مادرتون پربرکت که چنین گل دختری رو تربیت کردند.
بی نهایت بار ممنونم به خاطر قلم زیبا و نوشته های رنگی رنگیت،ان شاءالله که سالهای سال در کنار عزیزانت شاد وسلامت باشی و نور و نگاه خداوندو توجهات ائمه علیهم السلام همدم تک تک لحظات زندگی خودت وعزیزانت باشه ان شاءالله.

سلام به همسایه بغلی که اینهمه نازنینه
همیشه همسایه ها برام مقدس و عزیز بودن و هستند و جایگاه ویژه ای داشته و دارند
خبر داری که ...
کامنتهای این چنینی قلب آدم را گرم میکنه
واقعا چنین چیزی که گفتید همیشه گوشه ذهنم سنجاق شده هست چه در دنیای مجازی که در دنیای واقعی
من هم مثل همه ی آدمهای دیگه خوبی ها و بدی هایی دارم که مجموعه ی این خوبی و بدی ، تیلوتیلو را ساخته
به قول حضرت عشق ، باید برآیند بگیریم... اگه برآیند وجودیمون مثبت باشه یعنی داریم راه را درست میریم...

اون بزن کنار را خیلی خوب گفتیا
لبخند اومد روی لبم

رها شنبه 2 مهر 1401 ساعت 14:39 http://golbargesepid.parsiblog.com

تیلوی قشنگم
میدونی که ادعای شعور داشتن با باشعور بودن تفاوت داره
خودتو برای این کامنتا ناراحت نکن و درگیرش نشو این کامنتا نشون میده این ادم هنوز توانایی درک تفاوت ادما رو ندارن تفاوت ادمها تفاوت عقیده ها
لازم نیس همه مثل هم فک کنیم که
لازم نیس هر چیزی برا من مهمه برا همه عااااالم مهم باشه یا برعکسش!!!!!! تا اینو نفهمیم و بهش احترام نزاریم هیچی عوض نمیشه
پس چه فرقی بین ما با اونی که به زور کتک و کشتن میخاد همه رو با حجاب ببره بهشت هست؟؟؟؟؟
اگه برعکس بشه میخان همه رو بیحجاب کنن چون درک تفاوت بین ادما و عقایدش رو ندارن...
میشه دوره رضا خان و بیحجابی اجباری!
این مثال بودها
تو همه چی منظورمه...
خودتو درگیر نکن عزیز دل
شما عزیز دلی رنگی رنگی جان

رهای نازنینم
شماها هم اینجا ناراحت شدید
باید عذرخواهی منو ببخشید
شاید مدیریت درستی نکردم و این باعث شد دوستام بیشتر ناراحت بشن

سعید شنبه 2 مهر 1401 ساعت 17:43 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
پاییزت مبارک دختر عموی رنگی رنگی
ما با جمعی از دوستان شاعر دیشب رفتیم یه پارک جنگلی تو یکی از شهر های اطراف
جات خالی بود تا پاسی از شب جوج زدیم و بلال خوردیم و شعر و آواز خوندیم و بیعاری ها فرمودیم
روز و روزگارت پر از حال خوب

سلام پسرعموجان
متشکرم
چه کیفی داره این دورهمی های پاییزی

سعید شنبه 2 مهر 1401 ساعت 18:11 http://www.zowragh.blogfa.com

همه ما از این اتفاق ناگوار ناراحت و غمگینیم
خود من هم تو وبم پست گذاشتم
اما دلیل نمیشه که از همه توقع داشته باشم پست بذارن یا اعلام موضع کنن
داعشی اون کسیه که آدما رو تو خیابون آتیش میزنه
شما از طرفی دم از آزادی میزنین از طرف دیگه داری دیگران رو مجبور میکنین و هم تهمت میزنین
این کجاش آزادیه؟
آقای دکتر هی کی هست و هر کاره که هست
بهتره سرتون رو از زندگی مردم بکشین بیرون
هر کس حق داره هررررررررررررر چی دلش میخواد تو وبش بنویسه
من تو وبم شعر و ادبیات می نویسم
مگه من اومدم به شما بگم چرا از ادبیات چیزی نمینویسین؟ پس داعشی هستین؟
دختر عمو شما حق داری هر چی دلت میخواد تو وبت بنویسی و هیییییییییییچ نیازی هم نیست که به کسی توضیح بدی

پست شما را دیدم و خوندم و شنیدم
از اینکه ازم پشتیبانی کردید ممنونم

Mehraban یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 00:06

سلام ؛هر روز اینجا رو چک می کنم اما از سر تنبلی و این عادت مزخرف خجالت کامنت نمیذارم.امشب عجیب و قریب دلم گرفته‌.برای دوستی که تا نفس اخر زحمت کشید و در کمال ناباوری دیگه نفس نمیکشه.دلم خونه و جگرم سوخته اس

همین که بهم سر میزنید یه دنیا برام ارزشمند هست و ازتون ممنونم
خدا رحمت کنه دوستتون را
و خداوند به دلتون صبوری بده

شکوفه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 00:23

سلام.فقط امدم بگم اینایی که ریختندتوخیابان فقط یه عده ای رفتند برای اعتراض ،بقیه شون یه مشت وحشی هستندکه رهبرشون مصی ومریم رجوی کثیف هست کسانی که چشم وگوششون کر وکوره فقط میزنندوتخریب میکنند .اگرایناواقعا دردشون مهسا بود اینقدر بانک وسطل وماشین وتدمارواتش نمیزدند وجالبه بقیه هم که میبینندمگن که کارپلیسه.دیگه هرادمی باهرعقیده ومذهبی میفهمه کاریه مشت عوضیه که اعتراضات به حق یه عده روبه اغتششاش میکشند.اگرشماهافقط ازتوییتروماهواره فیلمهارومیبینیدما هم اخبارخارجی رومیبینیم وهم داخلی .که کاملامتوجه میشیم جریان ازکجا اب میخوره.شماهالیاقتتون همون مصی وجوی هست که انشالله باهمونا تواون دنیا محشوربشین.خون همه ی بیگناها به گردنتونه.خدایاشکرت که اخرتی هست.
ببخش تیلوجان دلم خیلی ازدست این وحشیا که ادم روخر فرض میکنند پر بود.هرچند بایدبگم خرخودشونند چون این دنیا ارزش اسیب زدن به کسی رونداره

به شکوفه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 02:27

دیگه هر کسی با هر سطح هوشی میدونه که مردم ایران از آخوندا و منافق ها به یه اندازه تنفر دارن.
چجور موجودی هستی که به جای ناراحتی برای مهسا و حدیث و جواد و.... نگران سطل زباله و ماشین و بانک هستی؟ که به جای اینکه بپرسی چرا کشتید؟ میگی چرا آتش زدید!!!!
شاید جالب باشه که بدونی هزینه‌ی هر روز فیلترینگ خیلی بیشتر از جبران چهارتا خرابی توی خیابوناس.
هرچند آدمی که تا حالا این چیزا رو نفهمیده یا باید علت رو توی نون کثیفی که این حکومت بهش داده پیدا کنه یا عقل نداشته‌اش.

(من هرگز جواب آدمایی مثل شما رو نمیدم، ولی دیگه وقتشه که بدونید بین مردم هیچ جایی ندارید...، هیچ وقت نداشتید)

پریناز دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 10:31

دم همه کسانی که برای اعتراض به خیابون میان گرم . اونها از همه ماهایی که اینجا نشستیم و هر کی یه چیز میگه شهامت و شرافتشون بیشتره(من روی صحبتم با محدودی هنجار شکن نیست)
یادمون نره اگه چهل و چند سال پیش اینکارها حق بود الانم حقه
بدرود تیلو ...

شکوفه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 14:02

شمایی که جواب دادین اوپرینازوبالایی که میگین مردم ازاین نظام خسته شدند..
پس اینایی که مخالف عقیده ی شماهستند کین؟نکنه شماهم مثل شبکه های ماهواره ای فکرمیکنیدفتوشاپه.
هنوزتعدادماهایی که نظام رودوست دارند زیاده این رواز روی راهپیمایی ها وپیاده روی اربعین ومراسم ایمچنینی مثل سررود سلام فرمانده میتوان فهمید.
اشکال نداره عقید ه ی شمادیگران فرق میکنه ولی این مهمه که برخلاف حرفاتون که میگیدقضاوت ممنوع وهرکی باهرعقیده راحته.راحت تهمت میزنیدوهرکی روباشمافرق داشته باشه میگن نان کثیف خورده.شماهای که زیادی ادعاتون میشه حتی حقوق ا ولیه شهروندی روهم رعایت نمیکنید.
من باحجاب ومذهبی هستم ولی گشت ارشاد مخالفم ودلیلی هم که برای اعتراض توخیابان نمیریزم اینه که غیریه عده ی محدود بقیه یه مشت وحشی هستندکه به بهانه ی کشته شدن یه نفر چند ادم دیگه روهم قربانی میکنید.حالا خسارت مادی دیگه به کنار.اون کارگری که باهزاربدبختی مغازه زده چه گناهی کرده که راحت دکانش رواتش میزنید.خدا انشالله هرکس که به بیت المال ومال مردم وجان مردم اسیب میرسونه روجوابش روبده.
خداروشکر شما هاسرکارنیستید حداقل الان درست مشکل گرانی داریم ولی میدونیم مال وجانمان روکسی تعرض نمیکنه ازکسانی که ادعای تمدن میکنند ولی این چندروزخوی وحشی گریشان رونشان دادند بایدترسید وجلوشون روبگیرند.میگم البته بعضیا .
اگرمیخواین ادای انقلاب پنجاه وهفت رودربیارید همینجوردیمی نمیشه .انچه انقلاب روپیروزکردسه چیزبود۱- ایمان به خدا(کسی که مردم روچاقومیزنه وهمه جارواتش میزنه ادم نیست دیگه چه برسه ایمان به خدا داشته باشه)۲-رهبری دانا(گفته باشم ازمصی ورجوی وقاضی زاده و...رهبری درنمیاداینا کسانی هستندتوسوراخ موشن وازدورمردم روخط میدن)۳-اتحادمردم(اینکه یه عده دست به یکی کردن ودارن پول میگیوند ویاوعده ی اقامت داده شده بهشون ویه تعداد جوان هم بدون علم باهاشون همکاری میکنند واتحاد نمیگن)

شکوفه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 14:12

ضمنا اون خانمی هم که به من گفت نان کثیفی خوردی بدونه بدون اینکه منوبشناسه این تهمت روزده درواقع به پدرم که ازدنیارفته تهمت زده من به هیچ عنوان نمیبخشمش وسرپل صراط ازاین حقم دفاع میکنم اگربه اون دنیا اعتقاد داشته باشی بایدبترسی ازاین تهمت واگرم نداشته باشی تواون دنیا مجبورمیشی داشته باشی
ودراخر اضافه کنم منظورمن هرکسی روکه به خیابان رفته نیست من مدنظرم کسانی بود که راحت ادم کشتند واتش زدندولگد مال کردند مردم بیچاره رو.طبیعتا ادم عادی برای یه اعتراض ساده پاقو وتفنگ کوکتل موتلوف همراهش نیست.
الحمدالله که همه سواددارند بریدچندتا کتاب بخوانیدوتحقیق کنید ببینید این انقلاب ازقرنها پیش پیش بینی شده بوده وحتی شروعش روگفته بودند ازکدام شهر هم هست روهم گفته بودندواینکه این انقلاب حفظ میش تاپرچمش به دست امام زمان برسه.
درسته به اسم انقلاب واسلام خیلی ظلم به مردم شده خیلی بی عدالتی وگرانی امده ولی اصلش درسته خراب اونایی هستندکه به اسم اسلام ظلم میکنند

جازی دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 16:48

با سلام
پاییز فصل زیبایی و بقولی فصل عاشقان است و من زرد شدن برگ درختان انار و سپیدار و چنار را عاشقانه دوست دارم.
دوست دارم بر بلندای تپه ای باشم و مناظر پاییزی را نظاره کنم و همزمان نوای سحر انگیز نی در و اواز دشتی بیات شجریان را گوش دهم و دلم را با قطرات اشک صیقل دهم و غبار و ناپاکی ها را از جان و روانم بشورم و سبک بال تا عرش خدا پرواز کنم و ببینم انچه را نادیدنی است
و اما. ..
هر چه می خونمت بیشتر از شخصیتت و منش و اخلاق ات خوشم میاد که با ادب و متانت و سر حوصله جواب میدهید با اینکه چندین سال است آشنا هستیم و پیام رد و بدل می کنیم اما باز هنوز ابعادی هست که ناشناخته مانده و بکر هست برایم و این تازگی و بکر بودن را زیبا و دلچسب می بینم
در زندگی هر کسی خطوط قرمزی هست که نباید از ان عبور کرد و مرزبندی و حدود و ثغور هر کسی باید مشخص باشد و عبور و گیر دادن به ان را نباید پیشه خود سازیم
برایت بهترین ها را ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
مثل همیشه به من لطف دارید شما

مهتاب دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 17:01

شکوفه جون خفه خون بگیر عزیزم

به شکوفه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 17:52

اگر پل صراطی وجود داشته باشه، میلیون‌ها ایرانی هم یقه شما رو میگیرن که چرا چشمتون رو روی واقعیت‌ها بستید و کشته شدن هم‌وطن‌هاتون رو ندیدید!

دریاچه‌ها و رودخونه هایی که حکومت خشک کرده بیت المال نبود؟ جان انسان‌هایی که کشتن ارزشمند نبود؟ پول‌هایی که خرج جنگ‌افروزی توی دنیا کردن بیت المال نبود؟
خودت هم میدونی دیگه حرفی برای گفتن نداری که خرابی چهارتا سطل زباله و بانک رو بهونه کردی.
کسب و کار مردم که با فیلتر حکومت تعطیل شد جواب پس دادن نداره ولی اونی که شیشه‌ی مغازش شکسته مهمه؟



با ضرب و زور و هزار جور تبلیغ و ارسال پیامک و جایزه دادن، چهارتا ساندیس خور رو جمع میکنن توی یه خیابون و استادیوم. فکر میکنی همه ی اینا چند درصد از مردم هستن؟؟


شکوفه،
سعی کن بدون پیش فرض‌هایی که به اسم دین توی سرت داری واقعیت‌ها رو ببینی.

تراویس بیکل دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 17:52 https://travisbickle1.blogsky.com/

دیدم همه به هم فحش میدن منم اومدم بگم گه تو دهن لیمو که همه جا هست و گه تو وبلاگ تیلوتیلو که ملت رو به جون هم میندازه و ادای آدم خوبا رو در میاره.
تیلوتیلو تو خیلی آدم مزخرف و عن و خرابی هستی.

مهتا سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 20:01

تیلو جون من همیشه می خونمت ولی اهل کامنت گذاشتن نیستم
همیشه انرژی مثبت میگیرم از نوشته هات و خیلی دوست دارم

همین که میخونی یه دنیا برام ارزش داره
ممنونم از همراهی و همدلیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد