روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز نو و شام نو باغ نو و دام نو

سلام

روزتون زیبا

لحظه هاتون دلنشین


بعد از اون اشتباهی که کردم و بعد از اونهمه که خودم را شماتت کردم با یه عالمه نظر و عکس العمل مواجه شدم

البته که یه عالمه کامنت هم از شما و دوستای دیگه م گرفتم

و البته نشستم و عین یه قاضی سخت گیر خودم را محاکمه کردم

بالاخره یه درس هایی از این ماجرا گرفتم

یه جاهایی خودم را تبرئه کردم یه جاهایی هم خودم را محکوم کردم

درصد بندی کردم و مجازات و پاداشی هم برای خودم در نظر گرفتم

البته که یه شب تا صبح تب کردم و توی حال بدی بودم

ولی هرچی بود گذشت


دیروز باز از صبح راهی دفترخانه اسناد رسمی شدم

و یه پروسه دیگه کلید خورد

بلکه این کار بالاخره یه جایی به سامان برسه

بعدش اومدم دفتر یه سری کار مرتب کردم با عجله و روی دور خیلی تند

بعد بدو بدو رفتم بانک ملت...

بعدش بدو بدو بانک ملی...

اخه این منقضی شدن کارت دیگه چه کار مسخره ای هست

من در نگهداری کارتها همیشه آدم مرتبی هستم

کیف مخصوص دارم و به طور کلی کارتها را خیلی مرتب و منظم نگهداری میکنم

این دو سه سالی هم که کرونا اومده بانکها پیامک میزدند که اعتبار این کارت باز یک سال تمدید شد

و اینطوری راحت و بی دردسر یکسال دیگه از کارت استفاده میکردیم

ولی اینبار گویا دیگه اینکار رانکردند و من یکی دو ساعتی گیر افتادم سرقضیه تعویض کارت

اتفاقا کارتهای بانکیم خیلی هم تمیز و نو و مرتب هم بودند

اگه یادتون باشه قبلا هم گفتم یه علاقه خاصی هم به همان کارتهای قبلی دارم و دوست ندارم عوض بشن...

ولی خب چاره ای نبود

کارتها را عوض کردم و برگشتم دفتر

یه حالت آلرژی طوری هم داشتم هی نگران بودم نکنه کرونا باشه

عطسه و آبریزش و یه حالت بی حالی هم همراهم بود که وقت نداشتم بهش توجه کنم

قهوه ی عصر را خوردم و دوباره پر انرژی شدم و یه عالمه کار انجام دادم

ساعت 8 هم دم رفتن مغزبادوم بدو بدو اومد و کتابهاش را با ذوق و شوق آورده بود برای فنر بندی...

دیگه نا نداشتم ولی هرطوری بود 9 تا کتاب برای خانوم خانوما فنر زدم و ساعت 9 شب هلاک و خسته رفتم خونه


امروز خواهرا قرار گذاشتند بیان خونه ی ما

برای همین مادرجان را با خودم نیاوردم

صبح که بیدار شدم مادرجان برام آب نمک گذاشته بودند که قرقره کنم

شربت عسل هم ازدیشب زیاد بهم دادند

صبح حالتهای آلرژی کمتر بود

بیحالی هم

قبل از رسیدن به سرکار رفتم دفتر پیشخوان

بعدش هم به محض رسیدن یکی دوتا کار عجله ای راه انداختم

ولی دیدم اگه پست امروز را همین اول صبح ننویسم توی شلوغی های روز ممکنه وقت نکنم و باز غیبت بخورم







پ ن 1: مدتی هست که پشت سر هم کلاژن میخورم

به نظرم خیلی خوبه و اثر جالبی داره 



پ ن 2: پسته ی فسقلی وقتی حرف زدن یاد گرفت به مادرجان میگفت : مامان جی

به طبع شیرین زبونی اون ما هم هی تکرار میکردیم مامان جی

همسرداداش گفتند که گویا توی زبان هندی این مامان جی همون معنی مامان جان را میده ...

در یک جلسه دسته جمعی تصمیم گرفتیم از این به بعد به مادرجان بگیم مامان جی...



پ ن 3: نیاز به معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مغزبادوم داریم

اولین گزینه ای که به ذهنم رسید ساره ی نازنین بود

امروز باید باهاش تماس بگیرم



پ ن 4: پدرجانم توی همه کارهاشون به شدت منظم و مرتب بودند

حالا که نیستند خیلی راحت مدارک مورد نیاز برای کارهای اداری را پیدا میکنم



نظرات 6 + ارسال نظر
آسو چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 12:01

سلام روزتون عالی ببخشید کلاژن چه جوری مصرف میکنید و تاثیراتشو ممنون میشم بگین من میخام مصرف کنم

سلام عزیزدلم
من از کلاژن کوکونات مارک مای ویتامینز میخورم
روزی یکی میخورم
صبح ها بعد از صبحانه
البته توصیه خود دکتر روزی دوتا هست ولی من روزی یکی میخورم
من تاثیراتش را روی پوستم کاملا حس میکنم
اوایل که میخوردم روی ریزش موهام هم تاثیر خیلی خیلی جالبی داشت
الان باز یه کمی ریزش مو دارم نمیدونم علتش شاید استرسهایی باشه که دارم
و زمان مصرف تاثیرش را روی ناخن هم به خوبی میشه دید

جازی چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 13:45

سلام
خدا قوت
در مورد کارت ها هم کرونا که کم شده دیگه تمدید نمیشه و همچنین می توان با جمع اوری کارت های مختلف بانک ها کلکسبونی زیبا از کارت ها را جمع اوری کرد کارت های هدیه با نقش ها و طرح های زیبا می تواند کمک کند به بهتر شدن کلکسیون
اما نمیدونم چرا سخت می گیری من اینجا کمتر از ده دقیقه کارت را عوض می کنم تنها کارتی را که عوض نکرده ام کارت بانک سرمایه است که اینحا شعبه ندارد وـاز ان هم استفاده نمی کنم
هر شعبه ای که دیدی خلوت است همانجا کارتت را تعویض کن

سلام
روزتون بخیر
من سخت نمیگیرم
اینجا یه شهر شلوغ هست
و شما برای یه بانک رفتن ساده باید دو ساعت وقت بزاری
ترافیک زیاد
نبودن جای پارک
بانک بی نهایت شلوغ
بعد هم مگه من بیکارم بگردم ببینم کدوم شعبه خلوته؟؟؟
من محبورم نزدیک ترین شعبه را انتخاب کنم

نل چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 15:40

کارت جدید و اسم جدید مامان جان مبارک.

یادم باشه نوه دار شدم بگم منو مامان جی صدا کنن. خوشم اومد.

تاثیرات کلاژن خواهرم میگفت ومن جدی نمیگرفتم و البته هزینه اش نیز بود. پس اگر تونستم پول بزارم کنار براش. چون بنظرم باید مرتب مصرف کرد که تاثیر دید. نمیدونم درسته یا نه؟


پروسه تعویض کارت و لرزیدن پشت من... همیشه سیستمشون قطعه و معطل میشم. یک دفعه نشده سیستم وصل باشه محض دلخوشی من... .

خلاصه خوشحالم که بهتری. التماس دعای فراوون این روزها لطفا. ممنون


ممنون عزیزدلم
منم از مامان جی خیلی خوشم میاد

شما از نظر سنی هنوز فرصت داری برای استفاده از کلاژن
من از پارسال نامرتب مصرف کردم
ولی دو ماه اخیر که مرتب مصرف کردم اثراتش را خیلی بهتر دیدم
سیستم قطع بودن که هیچی
فکرش را بکن 28 نفر جلوی من توی صف بودن
وقتی نوبت گرفتم زد 28 نفر در انتظار...
بعد از 10 باجه فقط سه باجه کار راه مینداختن...
وای وای وای
دیوانم شدم تا به اتمام رسید

سعید چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 20:39 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عمو جان سلام
خوبی؟
مامان جی خوبن؟
دقت کن به حرفم دختر عمو
هیچ وقت و به هیچ وجه دنبال این نباش که اون آقا رو لو بدی
چون اولا ثابت کردنش سخته تو فقط یه فیش واریزی داری و نمیتونی ثابت کنی این واریز رشوه بوده
دوما اگه این مسئله پیگیری بشه برای خودتم بد میشه چون تو هم این مبلغ رو پرداخت کردی یعنی در واقع قبل از پرداخت این مبلغ باید دنبالشو میگرفتی که اونجام اثبات پیشنهاد رشوه غیر ممکن بود
سوما اگه بر فرض محال هم تونستی اینو ثابت کنی فکر میکنی چی میشه؟ اون آقا رو از کار برکنار میکنن و از تو تقدیر و تشکر میکنن؟؟ نخیر بلکه میفرستنش یه جای بهتر اما تو دیگه محاله بتونی کارتو سامان بدی چون اون موقع اون آقا زخم خورده س و با آشناهایی که داره مانع انجام کارت میشه و نهایتا باز یه مبلغ بالاتر پیشنهاد میده و اونجا دیگه مجبوری پرداخت کنی
پس کلا بیخیال اثبات و شکایت و این ماجراها شو

سلام پسرعموجان
مامان جی هم خوبن ... ممنون از احوالپرسیتون
راست میگی
وقتی دقیق فکر میکنم به همین نتیجه میرسم

ترانه چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 21:07

منهم چند ماهه پودر کلاژن مصرف می کنم

ماله من کپسول هست
یه کمی با خوردن پودرها انگار مشکل دارم
ولی میدونم که تاثیر خوبی داشته

معصوم پنج‌شنبه 24 شهریور 1401 ساعت 08:19

ببخشید کلاژن رو اینتنرتی می خرید ؟ از کجا و اگه امکان داره مبلغش رو هم می گید ؟ با اسم دقیقش ؟ لطف می کنید

اینترنتی میخرم
حقیقتا خواهرم از یه پیچ پیدا کرد و من پیگیر نشدم
من خریدم 990
ولی متغیر تا 1200 هم شنیدم
اسم دقیقش هم همین کلاژن کوکونات شرکت مای ویتامینز بزنی میبینیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد