روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گاهی میانِ خلوتِ جمع، یا در انزوای خویش، موسیقیِ نگاهِ تو را گوش می‌کنم!

سلام

روزتون زیبا


صبح که اصلا نتونستم پست بنویسم

هزار بار وبلاگ را باز کردم و بازم نشد


اول صبح مادرجان را گذاشتم باغچه و خودم رفتم سمت دارایی

بازم اون آقایی که باید کار پرونده منو راه مینداخت نبودش

همکارش گفت رفتند بازدید ...

برگشتم سمت باغچه مادرجان را برداشتم و اومدیم سرکار

رسیده نرسیده آقای تعمیر کار هم اومدن

تا ساعت 1 و نیم اینجا بودن...

خسته شدیم هممون

هم ما

هم اون بنده خدا

حالا خوبه اینجا کوچیک نیست و جا به اندازه کافی هست

آقای تعمیرکار اون یکی دستگاه را سرویس میکردند و ما هم با این یکی کارهای روزمره را راه انداختیم

تا اینجای ماجرا سه میلیون و هشتصد دادم ....باشد که رستگار شوم ...



پ ن 1: برای مغزبادوم لوازم تحریر گذاشتم کنار

با سلیقه خودش

ذوق کردنش منو به وجد میاره

 

پ ن 2: انارهای باغچه رسیده ...


پ ن 3: پاییز پارسال برام دردناک بود

امسال انگار از پاییز میترسم

هرچی بهش نزدیک تر میشیم انگار دلهره میگیرم


نظرات 4 + ارسال نظر
جازی یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 16:34

با سلام
امروز برای خرید تلویزون دست دوم به بازار رفته بودیم تا برای شخصی تلویزون بخریم اما قیمت ها بالا بود و نخریدیم در عوض رفتیم شاهچراغ و اولین شخصی که به ذهنم رسید و برایش دعا کردم شما بودید
التماس دعا

سلام دوست خوبم
چقدر من خوشبختم...
ممنونم از محبتتون

سارا دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 01:14 http://Yekzanyekzendegi.blogfa.com

اتفاقات زندگی آدم، میتونه ی روز یا ی ماه یا ی فصل رو از بقیه جدا کنه و حسی متفاوت بهش بده!
من همیشه عاشق تابستون و روزای بلندش بودم، تا پارسال ک ناغافل، بابای عزیزم رو تو تابستون لعنتی از دست دادیم! یهو اون روزای بلند و دلچسب تابستون، برام شد مایه غم و درد و دلهره! حالا روزشماری میکنم ک بگذره این فصل غم انگیز ک یکساله خاطره از دست دادن پدر نازنینم باهاش عجین شده!
انگاری پاییز، واس شمام حکم تابستون رو داره واس من!
الهی ک سوای از روزها و فصلها،همیشه خوب باشی عزیزم

این حال تا مدتها هم باقی میماند...
خدا رحمت کنه بابای نازنینت را
دیگه فهمیدم روزگار نمیزاره آدم همیشه خوب باشه
ولی امیدوارم سلامتی همراه همیشگی هممون باشه

لیمو دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 08:46 https://lemonn.blogsky.com/

عزیزدلم
امیدوارم این پاییز رنگی ترین باشه واست.

ممنون عزیزم
روزگارت شاد و رنگی رنگی

الی دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 11:01 http://elimehr.blogsky.com

اون روزها و اون دلهره های لعنتی رو کامل حس میکنم
امیدوارم اینقدر پاییزهات پر از عاشقانه بشه که همه این خاطرات یادت بره

تو که کنارم بودی الی
محبتتات یادم نمیره
عین یه نقطه روشن بودی وسط تاریکیهام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد