روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروز توبه بشکنم پرهیز را برهم زنم

سلام

پنجشنبه تون گل و بلبل




صبح زود بیدار شدم

سریع لباس پوشیدم و صبحانه خوردم و اومدم بیرون

تنها و بدون مادرجان

رفتم سراغ دارایی

مسئول محترم مرخصی بودند

منم معطل نشدم

سریع اومدم سمت دفتر کارم

توی راه بنزین زدم

یه سری به بانک زدم

و رسیدم اینجا

هنوز مشغول باز کردن در بودم که یه خانمی پرسید: میدونی کجا قرآن و مفاتیح تعمیر میکنند؟ آدرس اینجاها را بهم دادند

و اشک چشمام را پر کرد

پدرجان قرآن و مفاتیح ها را رایگان صحافی میکرد

بعدها که دستگاه های صحافی را فروختیم هر وقت کسی مراجعه کرد برای تعمیرات ، رایگان براشون انجام میداد

و حالا....

گفتم : همینجاست... پدرم انجام میدادند... اما از دنیا رفتند....

گفت : میشه یه کاریش بکنی؟

گفتم : من بلد نیستم

اصرار کرد

گفتم من چسب میزنم ولی نمیدونم درست میشه یا نه...




پ ن 1: اگه با اونی که ساعت 1 نصفه شب براتون توی واتساپ مینویسه: چرا بیداری؟

هیچ صنمی نداشته باشید ، چه فکری میکنید؟؟؟؟

(آقا هم هستند ایشون)


پ ن 2: امروز بدون مادرجان اومدم

کارها را سر و سامان میدم و عصر میرم خونه

هم یه مراسم یادبود باید شرکت کنیم هم میخوام برم سربزنم به پدرجانم


پ ن 3: با یه دوست درد دل کردم

بعدش از خودم بدم اومد

مگه ما چقدر بهم نزدیکیم که غصه هام را بهش میگم و ذهنش را درگیر میکنم؟؟؟؟


پ ن 4: اشتراک سالانه نت خونه تمام شده

قیمتی که اعلام کرده زیادتر از قبل هست

سرعت نت هم که تقریبا به صفر نزدیک شده

هیچ چیزی به سادگی باز نمیشه

ما برای چی اشتراک میخریم؟؟؟؟


پ ن 5: دیشب داشتیم با آقای دکتر از پنجشنبه هایی حرف میزدیم که پر از عاشقانه های قشنگ بود

انگار قرن ها از اون روزهای بی دغدغه گذشته

چه روزهای خوبی داشتیم

چقدر خاطره ...

گفت : هفته دیگه بیام پیشت

گفتم : با کمال میل...

ولی میدونم که شدنی نیست...

ولی حتی گفتن و شنیدنش هم قشنگ بود

نظرات 13 + ارسال نظر
رسیدن پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 11:02

یه آدم فوضول که باید حد خودش رو بدونه
من شاید هنوز بلد نباشم جواب اینجور آدما رو بدم اما تو بلدی .
بلاک کن بره که بفهمه باید دهنش رو ببنده و به اون هیچ ربطی نداره


حرص نخور
اصلا به روی خودت نیار

مونا پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 11:27

سلام عزیزم
خوبی؟
روح پدرت شاد
در مورد پ ن1 : فکر میکنم فضول کار منه وچه فضول پررویی هم هست که فضولیش رو بیان میکنه
در مورد پ ن5 : امیدوارم جور بشه و آقای دکتر بیاد

سلام به روی ماهت
خداوند به شما و عزیزاتون سلامتی بده
چی بگم والا
انشاله

سعید پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 11:37 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
درود بر روح پدر جان
فکر کنم اون آقا همون باشه که قبلا باهات صبحونه خورده یعنی ایشون صبحونه خورده و شما فقط چایی خوردی
بلاک کردن رو برای همین آدما گذاشتن دیگه

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین؟
خداوند عزیزاتون را سلامت نگه داره
نه والا
اون بیچاره نبود
برای اینکه یه جمله نوشته بلاکش کنم؟
خب جوابش را ندادم چه کاریه ملت را بلاک کنیم

الی پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 12:10 http://elimehr.blogsky.com

خدا رو چه دیدی شاید اومدن و یه عاشقانه قشنگ برامون نوشتی، منکه دلم لک زده بیای بنویسی من ذوق کنم
اونی که میگه چرا بیداری؟ رو بی فوت وقت بلوک میکنم برا ابد


اوه اوه اوه
شاید نیتش خیر بوده
میخواسته نصیحت کنه که دخترم ... عزیزم ... نازنینم ... این وقت شب بیداری برای سلامتیت خوب نیست ....
شاید هم نگران شده مثلا... گفته بپرسه ببینه این وقت شب بیدار هستم اتفاقی برام نیفتاده باشه
یا مثلا میخواسته یه کاسه آش سرشب بیاره وقت نکرده دیده من انلاین هستم گفته بپرسه اگه بیدارم آش را بیاره



الی دلم لک زده برای یه عاشقانه ی دلچسب
چون میدونم مدل حرف زدنم را میشناسی راحت شوخی کردما... دلخور نشی

Sara پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 12:54 http://15azar59.blogsky.com

تیلو یه بار او موقع ها که هنوز واتس اپ و ای بتد و بساطا نبود من دانشجو بودم یه اس ام اس برام اومد که: مجید بدبخت فرار کن بابات در خونه هست الان میاد تو خونه
فکر کنم تا الان مجید کش.ته شده
انقدر هول بوده اون بیچاره که اشتباهی اس فرستاده بود
.
تیلو من از خود مخابرات برای خونه اشتراک میگیرم واقعا راضی هستم هم از سرعت و هم قیمت و بخصوص پشتیبانی اش


بیچاره اون مجید بدبخت

منم از مخابرات میگیرم ولی تازگی برای اینستاگرام خیلی مشکل داریم
و البته برای دانلود فیلم ها

جازی پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 22:34

با سلام
این روزها خیلی خسته ام هم جسمی و هم روحی وروانی اما خواتدن پست هایت را دوست دارم و گاهی از شدت خستگی توان پاسخ ندارم که عذرخواهی می کنم
شاید ان اقا قصد و نیتش ایجاد مزاحمت نبوده به هر حال بهترین کار ممکن که جواب ندادن بود را انجام دادید
بسیار کار خوبی کردید که چسب زدید و دلی را شاد کردین
انشالله هفته دیگه هم عاشقانه ای خواهید داشت بقول حافط
زده ام فالی و فریاد رسی می اید
راستی نمیدونم چرا جدیدا احساس می کنم عنوان پست هایت با متن همخوانی ندارد

میترا جمعه 18 شهریور 1401 ساعت 07:21

خداپدرجانو رحمت کنه
جای آدم های خوب همیشه همیشه خالیه
با هر اتفاقی حتی کوچیک جای خالی شون بیشتر دیده میشه
انشالله که آقای دکتر حتما بیان
اخه تا چند وقت تیلو جان شارژ شارژ
و وبلاگ چراغانی میشه
حال دل ماهم خیلی خوب میشه

خداوند به شما و عزیزاتون سلامتی و طول عمر بده
جای خالی و دلتنگی هایی که تمامی نداره ...
توکل برخدا
در حد آرزو بود
فکر نکنم فعلا عملی بشه

سارا جمعه 18 شهریور 1401 ساعت 15:17 http://Yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
خدا پدر عزیزتو بیامرزه!
ملاقات با یار هم امیدوارم ب خوشی صورت بگیره

سلام به روی ماهت
خداوند به شما و عزیزاتون سلامتی و طول عمر بده

دل آرام شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 07:15

من از خرداد نت خونه رو تمدید نکردم. مخابرات داشتم و قیمت دوبرابر بود و خدمات صفر.
تقریبا هر روز نت قطع بود.

حالا ما قعطی نداریم ولی سرعت در حدی کم شده که دیگه عملا هیچ کاری نمیشه کرد

خانمـــی شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 08:23 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

خداوند روح پدر عزیزتو قرین رحمت کنه
در مورد اون آقا هم همون که جواب ندادی خوبه البته اگه ادامه داد بلاک

قربون شما
خداوند به شما و عزیزاتون سلامتی و طول عمر بده

امید شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 09:24

سلام خوبی
یک زحمت داشتم میشه در خصوص مراحل انحصار وراثت راهنمایی کنی
نمی دونم الکترونیکیه یا باید حضوری انجام بشه
خصوصی مینویسم اگه مایل بودی راهنمایی کنی بگو تا ایمیل بدم
ممنون میشم

سلام دوست خوبم
نیاز به خصوصی نوشتن نیست
راحت باشید
شاید اینجا بنویسیم و به درد یه نفر دیگه هم بخوره


مراحلش الکترونیکی هست
اولش باید تشریف ببرید محضر و بگید که میخواید این پروسه را شروع کنید
نیاز به یه استشهاد داره که اونجا راهنماییتون میکنند
یک نفر هم میشه وکیل انجام این کار
بعدش دفاتر الکترونیک قضایی
یه سرچ بزنید و نزدیکترینش را به خودتون پیدا کنید
با اصل شناسنامه های تمامی ورثه توی نوبتی که بهتون دادند تشریف ببرید
اونجا تمامی مدارک را اسکن میکنند و اصل را بهتون برمیگردونن
خودشون بهتون میگن یه چیزی بین 20 روز تا دو ماه طول میکشه تا انحصار وراثت که یه برگه هست به دستتون برسه

انحصار وراثت همون برگه ای هست که مشخص میکنه سهم هرکسی چقدر هست
مراحل بعدی
برگه انحصار وراثت را پرینت میگیرید و به جایی که مشخص شده (شوراهای حل اختلاف یا دادگاهی که مشخص میکنند) میبرید ، مهر و کپی برابر اصل میشه (از این برگه به تعداد 6 یا 7 تایی نیاز خواهید داشت که بهتره توی همین مرحله بگیرید که معطل نشید)
بعد وارد پروسه نفس گیر فرم 19 میشید
باید تشریف ببرید دارایی (بعضی جاها خودشون فرم 19 برای مراجعین پر میکنند و بعضی جاها میگن برین کافی نت- که البته خودتون هم میتونید پر کنید)
بعد این فرم 19 را براساس آخرین محل سکونت متوفی میبرید به حوزه مالیاتی
و کفشای آهنین را پا میکنید...

مه سو شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 18:01 http://mahso.blog.ir

مشخصه بهت فکر میکرده که ساعت آنلاین بودنت رو چک کرده...من بودم میگفتم: به فضولش نیومده!!!!! به خودم مربوطه
خوب کردی جوابشو ندادی....همین معنی رو میده!
روحشون شاد...ای کاش ازشون یاد گرفته بودی صحافی رو...چقدر من دوس داشتم این هنر رو یاد بگیرم....یادمه یه قرآن مربوط به دوران دانشجویی بابام هست خونه ی پدری بودم روی اون قرآن میخوندم و سالها توی کمدم بود...بعد از هم باز شده بود...جلدش جدا شده بود و خلاصه وضعیتش بهم ریخته بود....خودم برداشتم کاغذ به اندازه بریدم و خیلی ناشیانه صحافیش کردم....جلدش هم از این چسب ها زدم که کل کتاب رو باهاش جلد میکنن...روبراه شد...مامان قرآن دیگه شون رو هم آوردن براشون جلدش گرفتم که بیشتر آسیب نبینه چون یادگاری پدربزرگم بود از سفر مکه شون که هدیه داده بودن به مامانم که قرآن بخونه...برای همین همیشه دوس داشتم حرفه ای این هنر رو یاد بگیرم...


من صحافی بلدم مه سوی نازنینم
توی این جایی که الان هستیم جا کم داشتیم و وسایل و دستگاههای صحافی را فروختیم
اگه دستگاهها و ابزارش باشه من بلدم
سالها صحافی میکردم

لیمو دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 08:44 https://lemonn.blogsky.com/

آخ گفتی از این آدمهای وقیح و فضول! من اگر بودم راحت مینوشتم که فکر نمیکنم به شما ارتباطی داشته باشه.
+ واقعا قضیه اشتراک همینطوری شده. یه دور بی پایان...

هیچی بهش نگفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد