روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هر چه تقدیر من و توست، همان می گذرد

سلام

روزتون زیبا

قرار بود با هم در مورد زندگی کردن رویاهامون حرف بزنیم

در مورد زیبا دیدن

تلاش برای زیبا کردن زندگی

قرار بود برام بگید چطوری زیبایی ها را میبینید و سعی میکنید از کنار اونایی که دوست ندارید بگذرید با کمترین اصطکاک

اینجا نوشتن ذهنمون را آرام میکنه

وادارمون میکنه فکر کنیم

مجبور میشیم دقیق تر و حساس تر به یه سری از مسائل نگاه کنیم

و در کنارش از یه سری مسائل راحت تر عبور کنیم

پس یادتون نره حالا که نظرات و کامنتها بدون تایید هست و راحت تر میشه با هم حرف بزنیم



دیشب بعد از ساعت کاری با مادرجان رفتیم بازارچه کوثر

یه سری خرید خرده ریز انجام دادیم

هویج و پیاز و گوچه و کلم

لیموترش و قارچ

شیر و تخم مرغ و چای

چای را یه خانمی تبلیغ میکرد و منم در برابر چای کلکته مقاومت ندارم

یه بسته از چای کلکته برداشتیم

و بقیه خریدها

اومدیم سمت خونه و با مادرجان سریال تماشا کردیم

مغزبادوم ازم برای بطری آبش یه کاور خواسته بود که ببافم

یه کمی از اون را انجام دادم

و ساعت نزدیک 12 بود که عموجان اومد برای خداحافظی

بغلش کردم ولی این دفعه دیگه گریه نکردم

حالا دیگه دارم بزرگتر میشم

دارم قد میکشم

دیگه بعضی از چیزهایی که قبلا برام گریه و اشک داشت دیگه نداره و البته برعکس

داره میره جایی که حس کرده میتونه بهتر زندگی کنه ... هم خودش و هم همسرش و هم دوتا دختر کوچولوش....

پس دیگه جایی برای گریه نمیماند...

بغلش کردم و بوسیدمش و حس کردم قلبم از این دوری به درد میاد

ماشین پدرجان را دادیم که باهاش تا تهران فرودگاه برن

اون یکی عموجان میبرتشون و بعد برمیگرده

یه کمی حرف زدیم و خداحافظی ها را تمام کردیم و اومدیم برای خواب.........


صبح اومدم دفتر و از اول وقت آقای تعمیرکار در حال بررسی وضعیت دستگاهها هستند

هر دوتا دستگاه را سرویس میکنند

یه نسکافه و بیسکویت براشون گذاشتم و بعد از خوردن برای پدرجان فاتحه خوندن

بعضی وقتا یادآوری نبودن پدر مثل یه مشت محکم میخوره توی صورت احساسم....



پ ن 1: انگورهایی که حسابی آفتاب نوشیدند حالا طلا شدند...

انگورهای اخر تابستون یه مزه دیگه داره


پ ن 2: دلم برای میناکاری تنگ شده


پ ن 3: آقای دکتر زنگ زدند

مادرجان نزدیکم بودند

فقط با بله و نخیر جواب دادم

چند بار پشت سر هم تکرار کرد دوستت دارم و خندید و سر به سرم گذاشت

دلم براش ضعف رفت

ولی نمیتونستم جوابش را بدم

براش نوشتم...


نظرات 9 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 14:10

سلام عزیزم
جسارتا پیشنهاد میکنم برای بهبود روحیه تان از وویس های این کانال استفاده کنید
به خصوص چله شهد و شکرش
https://t.me/spiritual_mind

https://instagram.com/alimoghaddam.ir?utm

سلام ساناز جان
سپاس از محبتتون دوست عزیزم

رها سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 16:09 http://www.golbargesepid.parsiblog.com

سلام رنگی رنگی خانوم
همه ی پستت یه طرف اون آخرش یه طرففففف
خیلی خیلی باحاله
خوشالم که شیطونیا و وروجک بازیا رو با آقای دکتر دارین
اصن میدونی
من خودم یک آدم ناجوری ام اینجور وخت ها
ببینم طرفم ( ینی همون آقای همسرجان) نمیتونه صحبت کنه مثلا جلسه س یا با همکاراشه ... اون وروجکه درونم اکتیو که چه عرض کنم دیوووووونه میشه و فقط دلش میخاد اذیت کنه... آخر هر جملم هم میگم بعله بعله نمیتونی حرف بزنی میدونم فقط مجبوری گوش کنی تا من فرمایشاتمو ارائه کنم... و دیگه کی ول کنم خدا میدونه....


سلام وروجک خانوم
دقیقا تو همین موقعیت بودم و ایشونم از موقعیت نهایت استفاده را کردن

Girl سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 16:10

من تازه واردم ، آقای دکتر همسرتونن؟ خب چرا یواشکی؟ ببخشید بابت کنجکاویم اگر نخواستین جواب ندین

خوش آمدین تازه وارد نازنین
آقای دکتر جناب عشق هستند
و در یواشکی ها زندگی میکنیم

الی سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 20:00

سلام تیلو جان ....یعنی مادر جان از حضور آقای دکتر مطلع نیستند؟

شرمنده ولی نوچ

نل چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 08:18

رویای من فعلا قدری ارامش و دور بودن چالشهاست...

رویای خوبیه
رویاها را زندگی کن
اینطوری زندگی قشنگ تر میشه

Nazi چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 09:25

چجوری شبها ساعتها صحبت میکنید وکسی نمیفهمه؟ اقا به ما هم یاد بدید

عزیزدلم اگه لازمت باشه خودت یاد میگیری

الی چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 09:52 http://elimehr.blogsky.com

گاهی این بله و خیر ها از صد تا دوستت دارم بهتره


آخ آخ الی جانم...

الی چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 11:26

تیلور جان توی دفتر هم مینا کاری انجام میدی؟

وقت هایی که سرم خلوت هست و فصل کار و شلوغیامون نیست بله
ولی الان که خیلی شلوغم نه....

جازی چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 21:17

سلام
خیلی خسته ام بخدا توان نوشتن ندارم با عرض معذرت

سلام دوست خوبم
با اون توصیفاتی که از روزانه هاتون کردید والا حق دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد