روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مینی پست

سلام

روزتون بخیر

توی دلتون پر از شادی و حال خوب


امروز یه کمی روی دور تند هستم

همه چی یه کمی پیچیده شده

روز بسیار شلوغی داشتم و برای بقیه روز هم حتی برای دقیقه ها هم برنامه دارم

روزهایی که اینطوری هست خیلی خیلی خسته میشم و وسطای روز نیازمند قهوه میشم

اون قهوه ی تلخ دیروزی ، جوری بهم انرژی داد که تا ساعت 11 شب یه سر، سرپا بودم و اندازه چند تا روز توی تقویمم تیک زدم

و الان هم منتظرم یکساعت دیگه بگذره و برم سراغ یه قهوه ی تلخ دیگه...



پ ن1: بهار خانوم امروز میرسه اصفهان

ذوق دارم


پ ن 2: رنگ و لعابها رسید و مادرجان از صبح مشغول آماده سازی هستن


پ ن 3: حالا که پدرجان نیست ، کی دستگاه برش را برام سرویس کنه؟


نظرات 7 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 20:56 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
به خدا باور کن بااااااور کن اصلا دلخور نشدم حتی یه ذره
حتی خیلیم خوشحال شدم که حرف زدن راجع به این موضوع برات مهمه و خیلیم ممنونم ازت
اما باور کن دختر عمو خیلی دنبال گشتم و به جان خودم هر کی پیدا شد یا حرف از پول ماهیانه زد یا گفت دنبال کسیه که یه ماشین مدل بالا داشته باشه یا علنا گفت هیچ تعهدی نخواهد داشت و اینا
من این موارد رو به چشم دیدم و برام پیش اومد
اما نا امید نیستم هنوزم دنبال میگردم
بازم ممنونم ازت به خاطر اهمیتی که به این موضوع میدی

سلام پسرعموجان
من امیدوارم و البته مطمئنم خیلی زود یکی را پیدا میکنی که کنارش یه عالمه عاشقانه ناب را تجربه کنی

سعید سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 20:58 http://www.zowragh.blogfa.com

روح پدر جان در نهایت آرامش
راستی اگه از ماشین پدرجان استفاده نمیکنی حتما هر 4 روز یه بار روشن کن بذار چند دقیقه کار کنه که باطریش خراب نشه

خداوند به شما و عزیزانتون سلامتی بده
هر 4 روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعی خودم را میکنم

جازی سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 22:44

با سلام
زندگی همیشه رو دور تند است و میگذرد دستگاه برش که زیاد کار ندارد خودت مثل شیر سرویس اش کن همه تجربه است و هم کار را پیش می بری روح پدر شاد که دخترش را اینگونه تربیت کردند

سلام دوست خوبم
خیلی هم کار داره
تعویض تیغه نیاز داره و کار ساده ای نیست در عین اینکه همینطوری که بهش نگاه کنید میگید ساده ست

لیمو چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 08:26 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجانم
همیشه پرتوان و پرانرژی باشی عزیزم
پ.ن 1: خوووووش بگذررررره زیاااااد

سلام به روی ماهت
متششششششششششکرم
ممنون

فری چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 11:20

خیلی از نبود پدرتون ناراحت شدم روح شون شاد، دختر من هم هر وقت ماشینش خراب می شه می گه وای اگه بابام بود الان برام درستش می کرد

امیدوارم خداوند به شما سلامتی و طول عمر بده
خداوند شما را برای دخترتون حفظ کنه
داشتن پدر نعمت بزرگیه... یه پشتیبان دائمی و محکم

رها چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 16:56 http://golbargesepid.parsiblog.com

تیلوی قشنگ سلاملکوم
میدونی هر بار اسمتو میخونم یاد چی میفتم
یاد تیله رنگیای بچگی...
وختی میگرفتیمشون جلو لوستر و بهش نگا میکردیم.... و جادو.... اتفاق میفتاد
دنیای پر رنگ و پر نور و رنگی پنگیه بچگی...
پر رنگ و پر نور بمونی...


سلام به روی ماهت
چقدر خوبه که منو اینطوری یادت میاد
خیلی قشنگ بود و ملموس

الی پنج‌شنبه 10 شهریور 1401 ساعت 09:38 http://elimehr.blogsky.com

ای جااانم
کنار دوستان خوش بگذره
بعضی از جای خالیها.... هیچوقت پر نمیشهگاهی فقط عادت به داد آدم میرسه

الی چقدر خوب منو درک میکنی
الی از اینکه نشد بهار خانوم را ببینم خیلی غصه خوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد