روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی...

سلام

یکشنبه تون زیبا

شهریورماه قشنگتون پر از اتفاق خوب

از این هوای بینظیر نهایت استفاده را ببرید




عمر سفر هرچی هم طولانی باشه، کوتاهه

عموجانم روی دور تند دارن کارهاشون را میکنن که برگردن

از همین الان که هنوز نرفتن دلم از فکر دوریشون زیر و رو میشه

کاش این جغرافیا آدمها را اینهمه وادار به مهاجرت نمیکرد

قصد داشتیم دعوتشون کنیم تا یه شب دور هم باشیم

به عموجان زنگ زدم و گفتند روی دور تند دارن کارهاشون را میکنن و وقت برای مهمونی ندارن

بازم مادرجان دلشون نیومد و خودشون زنگ زدند و با عمو و زن عمو حرف زدند

ولی نشد که بشه...

میخواستم کیک بخرم و تولد بازی را هم بزارم برای همون شبی که اونا میان مهمونی تا به بچه ها بیشتر خوش بگذره

اخه من دوتا دختر عموی کوچولو دارم

یکی ده ساله و یکی هفت ساله

البته که اون دوتا دخترعموهم کوچولو هستند

یکیشون بیست ساله و اون یکی پانزده ساله

و برای همین با حضور مغزبادوم و فندوق و پسته میشد یه شب به یادموندنی درست کرد... اما نشد

همه برنامه ریزیها بهم ریخت

حالا باز یه فکر تازه میکنم






پ ن 1: امروز یه پیغام خوشگل به اونایی که دوستشون داریم بفرستیم

بزاریم عشق کار خودش را بکنه


پ ن 2: مهربونی کردن کار سختی نیست

جلوی نانوایی یه تکه از نون داغ کندم و دادم دست یه دختر کوچولو که داشت نگاه میکرد


پ ن 3: هنوز گیجم از ضربه ای که خوردم

نبودنت آسون نیست پدرجان

الان که رسیدم به روزهای پرکارِ کاری، میفهمم که گیجم و هنوز خودم را پیدا نکردم

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 09:37 https://lemonn.blogsky.com/

سلام تیلوجانم
هوای بی نظیر و قشنگ پاییزی با یه افسردگی زیبا
همیشه جشن تولد و شادی باشه عزیزدلم

پ.ن 1: پررو نمیشن؟
پ.ن 2: اون هم برای مهربون جان

سلام لیموجانم
خدا نکنه افسردگی باشه
من همه فصلها را در جای خودشون دوست دارم
هر فصلی زیبایی های خودش را داره
جشن تولد هست ولی انگار اون شادی که باید باشه ....بازم شکر

پ ن 1: باید بهش فکر کرد... جای تامل داره
البته به نظرم به اندازه کافی پررو هستند

پ ن 2:

جازی یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 10:30

با سلام
مهربان کلید جادویی است که هرکسی لیاقت داشتن ان را ندارد خدا را شکر که شما اینقدر مهربان ، پخته ، عاقلانه و مدبرانه عمل می کنید که به جای اینکه دلبر یکی باشید دلبر و دلدار همه دوستان ، خانواده و فامیل هستید.
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود هر چقدر تلاش کنی ، تدبیر کنی ، کسی را واسطه قرار دهید اخر همان می شود که او می خواهد و بطور قطع و یقین او بهترین ها را تعیین کرده و ما هم راضی هستیم به رضایت ایشان

سلام دوست خوبم
ما هم راضی هستیم به رضای پروردگار
هرچند گاهی این رضا دادن خیلی خیلی سخت میشه ولی بندگی یعنی همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد