روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

راننده پیک

سلام

آرامش سهم هر روزتان


زنگ زدم که برام یه پیک بفرستند

دوتا دفتر را بسته بندی کردم و آدرس را نوشتم روی یک تکه مقوا

مقواهایی که کناره ی برش بودند را مرتب و منظم برش زدم و شدند برگه یادداشت

هربار میخوام آدرس بنویسم روی اونها مینویسم

خلاصه که آدرس را نوشتم و با یه تکه چسب مرتب و منظم چسباندم روی بسته

یک لیوان بزرگ پر از آب برداشتم با یه کلوچه ی خرمایی اومدم سمت میزم

اصولا یک ربع تا بیست دقیقه طول میکشه تا پیک برسه

ولی گاز اول را که زدم به کلوچه پیک رسید

منم رفتم سمت آبسرد کن و یه لیوان یکبار مصرف پر از آب خنک کردم و با یه کلوچه برداشتم و نیت کردم برسه به روح پدرم  و بردم سمت آقای راننده ی پیک

لبخندش پررنگ شد و تشکر کرد و گفت شیرین کام باشید...

با شنیدن همچین جمله ای انگار آدم ناخودآگاه لبخند میزنه

بسته را تحویل گرفت و گفت : آرامش و لبخند سهم هرروز زندگیتون

باور کنید کامم شیرین شد

رفت سمت موتورش و برگشت دوباره داخل و گفت:

چند دقیقه پیش یه اتفاقی افتاد که به شدت اوقاتم تلخ بود

لبخند شما و این کلوچه ای که بهم دادید یادم آورد هنوزم دنیا میتونه جای قشنگی باشه برای زندگی....

اون آقا رفت ولی من اشک توی چشمام حلقه زد

مهربونی کردن کار ساده ای هست

سهم هرروزتون آرامش... لطفا بی منت به هم دیگه مهربونی کنیم....



نظرات 10 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 12:05 https://elimehr.blogsky.com/

کاش مهربونی هیچوقت از دل آدما نره
کاش با هم خوب باشیم، کاش دل هم رو شاد کنیم

میدونی الی جانم
مهربونی کار آسونیه
فقط باید یه ذره چشمامون را باز کنیم
اما من به تجربه فهمیدم وقتی آدم حال دل خودش خوب نیست نمیتونه با بقیه مهربون باشه و این روزها متاسفانه حال دلهامون خیلی بالا و پایین زیاد داره

لیمو سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 12:34 https://lemonn.blogsky.com/

مهربونی مسریه

آسو سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 12:59

چه کار زیبایی انجام دادین

ممنون
چشمای شما زیبا بین هست

فرشته سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 13:00

تو بی نظیری عزیزم


ممنون عزیزدلم

هانیه سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 16:13

خیلی الهام بخش و کاربردی بود، ممنونم از پست تاثیرگذارتون، روح پدر بزرگوارتون شاد باشه


قربون دل مهربونتون

سعید سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 17:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
هیچکس وبتو نخونه من میخونم

سلام پسرعموجان
جدی اینطوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان رایا چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 09:31

دل مهربون و روح بزرگ این روزا کم شده دقیقا وقتی حال دلمون خوب نباشه نمی تونیم مهربونی کنیم و حال خوب بسازیم امیدوارم همیشه حال دلت خوب باشه تیلو جون و ارامش سهم دلت باشه و روح پدر جان هم شاد باشه

شما که خودت یکی از مهربون ترینهایی
خدا حافظ و نگهدار خودت و عزیزانت باشه

هاله چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 11:47

لطفا همیشه همینطور قشنگ و زیبا و طولانی بنویسید من شیفته نوشته ها و فضای وبلاگتونم همیشه سفید و پر از نور و زیبایی و مهربونی


بهم لطف داری نازنینم
چشم سعی خودم را میکنم

مرمر چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 22:04

سلام تیلوی مهربونم
چقدر آدمایی مثل شما دنیا رو قشنگ میکنن،دنیای امروز بیشتر از انرژی و تکنولوژی و ... به مهربونی نیاز داره ،چقدر خوبه کسایی مثل تو بی دریغ و خالصانه مهربونن،هزار بار میبوسمت و برات بهترینها رو آرزو دارم،امیدوارم خودت و همه عزیزانت شاد و سلامت باشین

سلام به روی ماهت
بهم لطف داری
راست میگی دنیای امروز به مهربونی نیاز داره
منم میبوسمت دوست مهربونم

جازی پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 16:04

با سلام
بله مهربانی ساده و راحت است اما بشرطی که راهشو بلد باشی را ادرسش بیگانه نیاشی یک لبخند هیچ هزینه ای نداره اما دلی را شاد می کنه ولی این کار ممکن است که طرف مقابل را هم به اشتباه بیندازد و خوبی و مهربانی کردن را وظیفه طرف مقابل بداند و یک روز انجام ندادی طلب کار بشه و یا اینکه ....

سلام
دقیقا
مهربونی هم بلدی میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد