روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عشقولانه های نیمه روشن

سلام

روزتون رنگی رنگی

مثل اون بستنی های تابستونی خوشمزه و دلچسب که کلی شکلات ریز و درشت رنگی رنگی روشون هست

یا شاید مثل این اسموتی های میوه ای با کلی دلبری

روز رنگی رنگی میتونه با یه رژ لب خوشرنگ شروع بشه

یا یه شال تابستونی پر از رنگای زنده

روز رنگی رنگی میتونه با یه لبخند ، با یه لقمه ی کوچولوی نون و پنیر ، یا حتی با یه استکان چای خوشرنگ با عطر هل شروع بشه

روز رنگی رنگی یعنی وقتی چشمات را باز میکنی بهانه ای داشته باشی که یواشکی برای خودت لبخند بزنی

شاید توی آینه روشویی به خودت نگاه کنی و لبخندت پررنگ بشه

شایدم به آینه میز آرایشت

مهم اون لبخند زیباست

اون لبخند حال خوب کن

اون حال خوشی که بعد از فکر کردن به چیزای خوب میاد توی ذهن آدم


مدتهاست از عاشقانه هام چیزی ننوشتم

از اون حال خوبی که زیر پوستی تمام روزهای سخت باعث شده سخت جانی کنم و زنده بمونم

عشقی که باعث دلگرمی بوده و هست و باعث شده همیشه یه دلیلی برای ادامه پیدا کنم

خیلی از دوستای مهربونم سراغ آقای دکتر را گرفتید

ممنونم از اینهمه محبتتون

ایشون خوب هستند

و ما سعی میکنیم از هر فرصتی برای عاشقی استفاده کنیم

من که دیگه خوب میدونم فرصت کمه برای زندگی و عشق و دوست داشتن

حتی اگه طولانی ترین عمر جهان را داشته باشیم باز هم متوجه میشیم که فرصت کمه و زمان محدود

حتی یک ثانیه را بی عشق نگذرونید که جهان نمی ارزه

همونطوری که روی سنگ مزار پدرم نوشتیم.... بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی...



حالا بازم شب و نصفه شب ، اون وقتی که سکوت شب همه جا را فرا گرفته ، دوتایی میشینیم و یه دل سیر حرف میزنیم

بدون توجه به ساعت

گاهی تصویری... گاهی صوتی...

برای من زندگی همین دلخوشی و دلگرمی هاست

همین حال خوب و لبخند

زندگی همچنان در سربالایی ادامه داره

همچنان داریم در کنار سختی ها و مشکلات نفس نفس میزنیم

میریم و میایم و تلاش میکنیم چیزهایی را سامان بدیم

دعا میکنیم

توکل میکنیم

توسل میکنیم

و باز تمام تلاشمون را به کار میگیریم

نفس نفس میزنیم

نا امید میشیم

ولی عین همه ی آدمهای دیگه ی جهان که سعی دارن زندگی را زندگی کنن ، باز دستامون را میزاریم توی دستای خدا و از اول شروع میکنیم

من مطمئنم روزهای سخت میگذرن

همونطوری که بارها و بارها تجربه کردم که روزهای سخت گذشتند

من میدونم دوباره به جای این روزنه های کوچولوی امید ، دریچه های پرنور و روشن به روی ما باز میشه

و من همیشه دعا میکنم زندگی همه ی آدمها پر از نور و روشنایی و حال خوب باشه



پ ن 1: یادتون قبلا در مورد جادوی کلمات حرف زدیم

بازم در موردش حرف بزنیم


پ ن 2: یه پیراهن تابستونی از خاله جان هدیه گرفتم


پ ن 3: اون یکی خاله جان برام یه مانتوی کرمی رنگ تابستونی دوخته بود

الان اون را با یه شال سبز - کرمی و کیف و کفش قهوه ای ست کردم و این حس تازگی را دوست دارم


پ ن 4: روی لبه ی تیغ هستیم


پ ن 5: زندگی توی بلا تکلیفی بدترین مدل زندگیه

تکلیفمون را با خودمون و زندگیمون مشخص کنیم


پ ن 6: هندونه های قرمز چی میگن توی این روزهای تابستونی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
جازی شنبه 18 تیر 1401 ساعت 14:57

با سلام
زندگی مانند کوه است و ما در دامته اش ایستاده ایم هر صدایی بزنیم همان صدا بطرف ما بر می گردد به زندگی لبخند بزنی ، لبخندش را خواهی دید ، اخم و ترشرویی کنی ، باز متقابلا برایت ترشرو خـواهد بود اما انچه که مهم است این است که بتوانیم و میل لبخند زدن و شاد بودن را داشته باشیم شاید گفتنش سخت نباشد اما واحد های عملی آن به سادگی تئوری هایش نیست شاد بودن گر چه هنر است اما هنرمندی که آن را اجرا کند کم است زندگی سخت گیری هایش ، ناسازگاری هایش بیشتر از لبخندش شده ، گرانی ، بیکاری ، دروغ و دغل جایی برا لبخند نگذاشته ، ما تکلیف مان با خودمان هم مشخص نیست چه رسد با زندگی .
انشالله شب ها در صحبت هایتان با حضرت عشق توان ، انرژی مضاعف ، اشتیاق بیشتر برای روز هایت جمع کنی و موفق باشید

نل شنبه 18 تیر 1401 ساعت 16:27

سلام عزیزم

نوشته بودی جادوی کلمات؟

کامنت گذاشته بودم سفر؟

نوشته بودی:هرچی دلت بخواد را خداوند بهت میده
؟




یهویی ترین سفر زندگیمو دارم میرم

اون سمت برات تعریف میکنم.اینجا نمیشه


خواستم فقط بگم:نوشتم..نوشتی..دلم خواست..شد...


مانا باشی دختر

سعید شنبه 18 تیر 1401 ساعت 20:16 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
تیپ جدیدت مبارک
انشالا همش به خوشی
از هندونه گفتی اون روز یه هندونه خریدم آقای فروشنده خیلی با وسواس انتخاب کرد
آوردم خونه بریدم دیدم رنگش عالیه اما یه قاچ خوردم دیدم چقد بد مزه س
شانس منو میبینی دختر عمو

سلام پسرعموجان
متشکرم
ای بابا

الی یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 21:44 http://elimehr.blogsky.com

تابستون بدون هندونه های قرمز اصلن نمیگذره

تابستون و هندونه های قرمز و دلخوشیهای رنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد