روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تمام آسمان من پر از شهاب می شود

سلام

روز تابستونیتون زیبا

اومدم یه پست بلند و بالا از درگیریهای این روزهام نوشتم

از اینکه مراسم خاکسپاری یکی از آشنایان شرکت کردم و چقدر حالم بد شد ، در حدی که چیزی نمونده بود کارم به بیمارستان بکشه

از مشکلات

از رفت و آمدها پیش وکیل و مشاور و ...

اما بعد تصمیمم عوض شد

اصلا چه معنی میده سختی های زندگی را جدی بگیریم

باید از کنار سختی ها بگذریم

خیلی ساده و بی سر و صدا

به جاش جاهای خوب را پررنگ تر ببینیم

به دلخوشی ها بیشتر فکر کنیم و برای خودلمون دلخوشی های رنگارنگ درست کنیم

تصمیم گرفتم برای چند دقیقه که میخوایم دور هم باشیم چیزای خوب بگیم

چیزای خوب بشنویم

بخصوص حالا که نظرات باز هست و میشه راحت تر با هم دیگه حرف بزنیم

هرکسی بیاد بنویسه و نفر بعدی سریع جوابش را بده و نظر هم دیگه را بدونید



روزهای قشنگ و روشن تابستونی دارن تند تند میگذرن

روزهای گرم

هوا گرمه ، کاش دلهامون هم گرم باشه

لابلای همه ی تیرگی ها، روزنه های روشن پیدا میکنم

از دیدن روزنه های روشن لبخند میزنم و سعی میکنم به نور خیره بشم

نور بیبینم

روشنی ببینم

امیدوار بمونم

از لحظه های ساده برای دلخوشی استفاده کنم

تمام تلاشم را میکنم روحیه مادرجانم را خوب نگه دارم

باهاش حرف میزنم

با خودم میبرمش بیرون

دیروز لابلای لحظه های تلخ یه ساعتی وقت پیدا کردم و با مادرجان و خاله و خواهر و مغزبادوم رفتیم سمت پارک و بستنی خوردیم

چند دقیقه ای ز غوغای جهان غافل شدیم و سعی کردیم زندگی را زندگی کنیم

زندگی هم مثل ما آدمها گاهی بیمار میشه

نیاز به مراقبت های بیشتر داره

نیاز به رسیدگی داره

ملتهب میشه

باید صبور باشیم

بیماری و کسالت از بین میره

دردها میگذرن

سختی ها هم...


کم و بیش به باغچه سر میزنیم دیگه از اون شور و هیاهو خبری نیست

برعکس پارسال که اونهمه برو و بیا اونجا بود...

اما من به خاطر دلِ مادرجان سرمیزنم و با هم دیگه میریم

یه خرده به امورات اونجا رسیدگی میکنیم

یه خرده هم ....

بگذریم

قرار شد از زیبایی ها بگیم

از خوبی ها

از حال خوش تابستونی



شماها هم برام از حال خوب تابستونیتون بنویسید


نظرات 9 + ارسال نظر
Reyhane R پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 14:48 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام.الهی که آرامش مهمان قلبت باشه عزیزم.
ما هم خوبیم.شاکر خداوند و درگیر بدو بدوهای همیشگی زندگی (:

سلام به روی ماهت
متشکرم
بدوبدوهای همیشگی شما را به اون چیزهایی که میخوایم میرسونه انشاله

نوشین پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 14:58

خدا مراقب دل قشنگت باشه و شادی رو مهمون هر لحظه ت کنه، و دلخوشی این روزام بزرگ شدن گندم و دوباره مامان شدم خودمه

وای نوشین نازنینم
چقدر خوشحالم کردی
اشک توی چشمم حلقه زد
باز مامان شدی؟
خدا را سپاس
مبارکتون باشه

zahra پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 16:16

سلام عزیزم چه تعبیر قشنگی
زندگی ملتهب میشه ونیاز به مراقبت داره

سلام به روی ماهت
گاهی واقعا باید هوای زندگی را داشته باشیم
راستی دلم میخواد در مورد مراقبت از رابطه هامون هم حرف بزنیم

نل پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 18:02

سلام دختر باشکوه وب
و سلام به همه خواننده های دوست داشتنیت

این روزها همه چی روی دور تند و در هم و شلوغه
گاهی عمیق میشی و میبینی چه غم و دردی و سختی
و من فقط نفس عمیق میکشم و میگم:دوباره از نو...

زندگی سخت شده و من فراری شدم از حرف زدن با خانواده
چون تا میشینم از اخبار و اتفاقات ناگوار میگن
و من بعد ساعتها کار و تلاش و دست گریبان بودن با آرزوها و هدفها و زندگی، دیگه کشش شنیدن این اخبارو ندارم..

راستش از فکر کردن هم فراری شدم و تمام سعیمو میکنم در لحظه خوشحال باشم و تمام سعیمو کنم اون روز با حال خوب به پایان برسونم.

نه دل موندن دارم نه پای رفتن..

دیگه جونم برات بگه الان در مطب دندون پزشکی نشستم و منتظرم نوبتم بشه.

دلم یک زندگی مشترک میخواد بی دغدغه
و از طرفی دلم یک مجردی پر از سفر میخواد

و باید بگم از هر دو خیلی دورم..
زندگی مشترک ،یک شخص و پول میخواد..
سفر نیز وقت و پول میخواد..


که در هر دو مورد هیچکدومش جور نیست

سلام نازنینم
چقدر دلخوشم به بودنت و همراهیت
هرچی دلت بخواد را خداوند بهت میده
بهترین ها را بخواه و همچنان برای زندگی تلاش کن

سعید پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 20:57 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوشحالم که زندگیت داره به روال عادی بر می گرده
روال عادی زندگی تو شادی و زندگی کردنه
شاد باشی دختر عموی ماه

سلام پسرعموجان
روال قبلی دیگه هیچوقت به زندگیم بر نمیگرده
ولی دارم تلاش میکنم یه روال تازه برای زندگی پیدا کنیم
یه روتین آرامش بخش متناسب با زندگی تازه
یه چیزی که بشه بهش دل بست

جازی جمعه 17 تیر 1401 ساعت 01:53

سلام
با سلام و عرض ادب خوشحالم که می توانی دریچه غم و اندوه را ببندی و دروازه شادی را باز کنی . شاید اڭر این حرف ها را سال گذشته می زدی جواب قانع کننده ای داشتم و می گفتم مسئولیت اداره یک زندگی بردوشت نیست اما امسال این جواب مصداق نداره و بزرگ خانواده بعد از مادر شما هستین کاش ما هم می توانستیم این دریچه که البته دیگه دریـچه نیست و دروازه شهر شده ، را ببندیم و لای روزنه شادی را کمی نیمه لا باز کنیم
باغچه را فکر می کنم به هیچ عنوان نباید در موردش کوتاهی کنید چون مثل البومی است که شما را با گذشته پیوند می دهد شهر ما مظلوم واقع شده است چون همانند خوزستان پر از گرد و خاک است و دود و گاز چاه های نفتی خوراک حلق و ریه های مردم شهر است و از پول نفت بی بهره و همچنین شرجی و رطوبت از سوی دیگر ازار دهنده است و مثل بنادر نیست که ماهی و میگویی در کار باشد به هر حال از فرایند و جریان زندگی ما زنده هستیم اما زندگی نمی کنیم در خاتمه یک لطیفه هم عرضه بدارم و بساط را جمع کنم میگن مردی روستایی خیلی خسته و فقیر و مریض اخوال بود داشت با خدا درد دل می کرد و ڭاهی هم فحشی نثارش می کرد مرد سیاهپوستی که چشمش کاچ و لوچ بود به مرد روستایی گفت چرا کفر می گویی روستایی جواب داد نه اینکه خیلی هم خوشگل درستت کرده داری ازش طرفداری می کنی


سلام به شما
ممنون از لطیفه و بذله گوییتون

الی جمعه 17 تیر 1401 ساعت 15:50 http://elimehr.blogsky.com

چه خوب که هستی و مینویسی
تو نوری و امید
نمیدونی نمیدونی…. وقتی میخونمت دلم پر از نور میشه

چه خوبه که شما کنارمی
چه خوبه که عین یه نقطه روشن وسط دلم میدرخشی

رها شنبه 18 تیر 1401 ساعت 05:02

وقتی میگی روزای خوش حال خوش دلمون میخواد از اقای دکتر بنویسی برامون ...

راست میگی
ولی تازگی انگار سختم شده از عاشقانه ها نوشتن... هرچند هستند و دلخوشی این روزهام هستن

متولد ماه مهر شنبه 18 تیر 1401 ساعت 07:53

الهی به مرور زمان دلخوشی هات پررنگ تر بشه عزیزم، چقدر دلم می خواست منم یک باغچه داشتم و بهش رسیدگی می کردم روح آدم زنده میشه. به باغچه بیشتر از قبل برس چون مطمئنا اونجا و سرسبزی اش بهت معنای زندگی میده. مراقب خودت و عزیزانت باش دختر مهربان

ممنون
الهی دلخوشی های همه پررنگ بشه
داشتن باغچه قلق خودش را داره
ولی اگه فرصتش باشه یکی از حال خوب کن ترین کارهای دنیاست
ممنون که کنارم هستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد