روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیر ماه غریب

سلام

شبتون ستاره بارون

حرف دارما

اتفاقا خیلی هم حرف دارم

پر از کلمه و جمله ام

پر از درد و دل و ناگفته ام

اما نمیدونم چرا یارای نوشتنم نیست

در طول روز هزارتا پست توی ذهنم شکل میگیره، کلمه به کلمه

خیلی وقتها گوشیم را برمیدارم و یه عالمه مینویسم

اما در نهایت هیچی توی وبلاگم پست نمیکنم

این وضعیت را دوست ندارم

چون وبلاگ و دوستای وبلاگیم را خیلی دوست دارم

دلم میخواد بازم منظم بنویسم

از روزانه ها بنویسم

از حال خوب بنویسم

از گل و بلبل و آب و هوا

از کتاب خوندن

از بافتنی بافتن

از میناکاریهام

از کارهای روزمره دفترم بنویسم

از روتینهایی ینویسم که بهم آرامش میدن

بی دغدغه بیام و از نوشیدن آب و دانه شربتی بگم

دوست دارم براتون بنویسم به جای بطری آب، یکی از این فلاسکهای استیل استوانه ای مارک یونیک خریدم که واقعا ۴۸ ساعت آب و یخ را نگه میداره

از تجربه های سفرم بگم

از عاشقا نه هام بنویسم

از درگوشیهای خودم و آقای دکتر بگم

اما چه کنم که هر روز و ساعت یه چیزی پیدا میشه که کامم را تلخ کنه

یه چیزی که نزاره راحت بیام بنوبسم

به داداش میگم زندگی همینه، الان افتادیم تو قسمت سربالایی، درسته داریم نفس نفس میزنیم، درسته انرژی کم آوردیم، درسته هرچی نگاه میکنیم راه همچنان سربالاست، اما بالاخره یه جایی میرسیم به قله...


قدر تابستون را بدانیم

با لذت از داشته هامون استفاده کنیم

توی لحظه زندگی کنیم

آینده نگر باشیم

از گذشته درس بگیریم

در عین حالی که بی خیالیم، هیچ لحظه ای را با بیخیالی از دست ندیم




پ ن: مدتی هست نظرات را باز گذاشتم تا هرچی دوست دارید برام بنویسید

میخونم و لذت میبرم

وجودتون بهم توان و انرژی میده

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 10 تیر 1401 ساعت 12:52

نوشته هاتون بسیار زیبا و دلنشین
به آدم شوق زندگی میده
همچنین هنر و سلیقه تون قابل تحسینه
حیله که برامون ننویسید

بهم لطف داری نازنینم
یه روزگاری پر بودم از حس زندگی...

سعید جمعه 10 تیر 1401 ساعت 13:15 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
شادی تو آرزومه
راستی مواظب باش به فلاسک هیچ ضربه ای وارد نشه
من 5 تا از اینا دارم اما ازش شانس ندارم که
هر 5 تاش یه ضربه خیلی کوچیک خورد و لبه پایینش یه ترک ریز خورد و دیگه به درد نمیخوره
شاد باشی دختر عموی ماه

سلام پسرعموجان
متشکرم
بهم لطف داری
این که کاملا استیل هست و فکر نمیکنم با ضربه ترک بخوره
ضمن اینکه خودش یه کیف محافظ فومی هم داره

مه سو جمعه 10 تیر 1401 ساعت 19:50 http://mahso.blog.ir

اگه قدر لحظه ها رو بدونیم مطمئنا میتونیم از لحظه لحظه هامون لذت بیشتری ببریم....

گاهی همه چیز آدم را به سمت بی توجهی میبره
کاش نسبت به زندگی بی توجه نشیم

الی شنبه 11 تیر 1401 ساعت 08:43 https://elimehr.blogsky.com/

تیلو جانم، میگذره این روزا (گرچه خیلی سخت) و تو باز میای و از پنجشنبه های عاشقانه و قرارهای یهویی و از مینا کاریها و دمنوش ها و سفرها و دلخوشیها میگی
تو هنوزم پاپیون صورتی هستی که روی گلسر یه دخترک مهربون و بازیگوشه که داره توی پارک با شادی میدوه

بله میگذره
و شاعر میگه گر میگذرد غمی نیست

سعید شنبه 11 تیر 1401 ساعت 13:23 http://www.zowragh.blogfa.com

همون تمام استیل ها رو میگم دختر عمو
کوچیکترین ضربه ای به تهش بخوره کارش تمومه

عه
جدی؟
نمیدونستم اینا هم میشکنن
حتی با وجود اون کاور فومی؟
پس باید بیشتر مراقبش باشم

پاییز شنبه 11 تیر 1401 ساعت 16:31

تیلو خانم شما قبلا ازدواج کردید؟

بله
بیست سال از جداییم میگذره

شکوه شنبه 11 تیر 1401 ساعت 18:41

سلام بانو. ببخشید که دخالت میکنم ولی میخوام بگم در شان شما نیست که وبلاگ هفت دقیقه در لیست پیوندهای شما باشه حتی اگر یک‌نفر از طریق صفحه ی شما به آنجا هدایت بشه درست نیست

مهیا دختر بدی نیست
اگه تازگی از کلمات مناسبی استفاده نمیکنه یا حرفایی میزنه که خوندنش برای همه مناسب نیست، دلایل خودش را داره

جازی شنبه 11 تیر 1401 ساعت 20:24

با سلام
نمیدونستم جمعه هم پست میزارید روزهای غیر تعطیل دوسه بار چک می کردم اما دیروز را نه
اما تمامی دغدغه ها را نوشته اید و خودتان هم راه و چاره و میزان توان و انرژی تان را هم قید کرده اید اما من معتقدم شما سربالایی را بالا رفته اید این نفس زدتان هم برای سلامتی قلب تان و تنظیم فشار خون تان لازم است پس قدر توان تان را بدانید و من افتخار می کنم که دوستی چون شما شجاع ، صادق و مهربان و سخاوتمند دارم
حق یارتان

x چهارشنبه 15 تیر 1401 ساعت 01:13 http://Malakiti.blogfa.com

تیلوی قشنگم سلام
خوشحالم که می نویسی
و خوشحالم که می خونمت
به نظرم یه بار دیگه باید برم پستی که راجع به زیبایی های تابستان قبلا نوشته بودی رو پیدا کنم و بخونم

سلام عزیزدلم
ممنونم که همراهم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد