روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ته تغاری بهار

سلام

خردادتون پر از حال خوش

خوب هستید؟

حال دلتون خوبه؟

حال دل که خوب باشه همه چی به روال میشه

حال دل که خوب باشه میشه زیبا دید ، زیبا شنید، زیبا گفت

کاش هیچوقت تلخ نشیم ، لااقل اونقدر تلخ نشیم که با یک مَن عسل هم شیرین نشیم

زندگی ترکیب بالا و پایین های مکرر هست

سختی و آسونی

نه اون سختی های جانفرسا موندنی هستند نه اون خوشیهای دلپذیر

من که دارم یاد میگیرم از لحظه های خوب لذت ببرم و با آرامش و صبوری لحظه های سخت را سپری کنم

روزگار معلم خوش اخلاقی نیست

ولی من دارم سعی میکنم خوش اخلاق باشم

سختی های خودم هست

سختی های دور و برم و این جغرافیا هم کم نیست

از من گله نکنید که از فلان چیز و بهمان چیز غافل هستم

من اینجا یک روزانه نویس هستم که تصمیم دارم حال خوب خودم و شماها را به اشتراک بزارم

اینجا اندازه یک پست خواندن از همه چی جدا بشیم و دنیا را رنگی رنگی ببینیم

این روزها تمام رسانه های مجازی و غیرمجازی پر شده از خبر و مطلب

نوشتن و ننوشتن من خیلی فرقی ایجاد نمیکنه

پس لطفا منو درک کنید و بهم خرده نگیرید






شب خوابیدم و قبل از خواب وقتی با آقای دکتر حرف میزدم  ،حرف رسید به میناکاریها

بعد از تمام شدن تماس توی ذهنم داشتم ایده و نقش و طرح ها را بالا و پایین میکردم و وسط دنیای رنگی رنگی سفالها خوابم برد

صبح که چشمام را باز کردم یه ایده ای رسید به ذهنم

بیدار شدم و دست و رو نشسته رفتم سراغ پیدا کردن دریل شارژی

بعد هم تا رسیدم دفتر دست به کار شدم

مته ها را تست کردم

یکی از شماره هایی که لازم داشتم نبود

ولی فعلا با همون چیزهایی که موجود بود کارم را راه انداختم

و اینطوری روزم را با یه حال خوب شروع کردم



اخ که دیروز چه روز شلوغی بود

لابلای شلوغی ها با مادرجان رفتیم نهال (نشا) فلفل شیرین خریدیم بردیم باغچه کاشتیم

بعدش اومدیم و تصمیم گرفتیم نهال فلفل دلمه هم بخریم

وقتی رفتم نهال فلفل دلمه بخرم فروشنده یه خانم بود که بهم پیشنهاد داد دوتا هم نهال چای ترش بردارم

حالا توی باغچه دوتا هم نهال چای ترش داریم

ببینیم نتیجه چی میشه




نظرات 8 + ارسال نظر
جازی چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 10:24

با سلام
نوشتین به من خرده و ایراد نگیرین اما اینطور نیست باید جوابگو باشی اخه تیلویی به این منظمی و با اراده چرا از روزانه نـوشتن به هفته ای یک بار ، ان هم نا متظم ، یک روز صبح ، یک روز عصر یک روز نیمه های شب پست بزاره . این از نمره انضباط نوبت اخر کم میشه و باید تعهد بدی که منظم و سر وقت پست بنویسی ، اخه چه فکر کردی . این همه خواننده داری و روزی دو سه بار حداقل به وبلاگ سر می زنند و می بینند که مزرعه را اب گرفته و از تیلو هم خبری نیست
الان وقت نشا کردن شاید گذشته باشه می شد گوجه و بادمحان و فلفل و ... نشا کنی و بعد هم ثمرش را ببینی ، اخه این کار چه گنهی داشت که یک بار نکردی؟
گزارش روزانه ات ناقص و غیر قابل قبول است و باید در گزارش دهی تجدید نظر کنی
یک خلق به تو مشغول و تو غافل زمیانه

سلام دوست خوبم
فعلا تو شرایطی نیستم که جوابگو باشم ... واقعا باید ببخشید
اخ اخ حالا مزرعه را چیکار کنیم؟
اصلا دیر نیست برای نشا فلفل... دقیقا زمانش همین الان هست
حداقل توی جغرافیای ما دقیقا الان زمانش هست

من چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 10:44 http://me2020.blogsky.com

چقدر عالی که دارین سعی میکنین قشنگی های دنیا رو ببینین
وجودتون همیشه پر از حال خوب

ممنون دوست خوبم
منم برای شما همین آرزو را دارم

پریناز چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 11:10

یه سوال ازت بپرسم صادقانه جواب میدی؟
چرا کامنتای منو تایید نمیکنی؟

والا خدا شاهده هیچ پیغامی در این چندین روز ازت دریافت نکردم
من الان نزدیک 150 کامنت تایید نشده دارم
ولی مال این یکی دوتا پست آخر نیست
و خدا میدونه رفتم چک کردم هیچ پیغامی ازت نداشتم
اخه مگه من باهات مشکل دارم که کامنتت را تایید نکنم
من از دیدن اسمتون و کامنتتون خدا میدونه چقدر ذوق میکنم

الی چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 12:03 https://elimehr.blogsky.com/

ای جونم به میناکاری هات.
منکه عاشق رنگ و مینا هستم

الی بینهایت عشقیییییییییییییییییییییییییی

میترا چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 15:34

تیلویی خراسان شمالی هم وقت کاشت نهال گوجه بادمجون فلفل خیار
دونه کدو و ذرت و هندونه خربزه و...
سبزی دیر شده دیگه
میشه ها ولی بخوبی فروردین نمیشه
فصل توت و شاتوت هم هست

وای چه تفاهم قشنگی
بله دقیقا
کدوهای ما الان کدو داده و هر بار میریم اندازه مصرف روزانه مون کدو داریم

پریناز پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 ساعت 12:04

چرا اینقدر سفت و سخت توضیح دادی و قسم خوردی عزیزم.. گفتم شاید چیزی تو کامنتام دیدی دلخورت کرده چون دو بار بهت کامنت دادم تایید نکرده بودی.. صرفا جهت رفع سو تفاهم پرسیدم
ببخشید اگه ناراحت شدی

سفت و سخت گفتم که باور کنی هیچی نیست
من آدم رکی هستم اگه ناراحت بشم بیان میکنم و راه گفتگو را باز میزارم
من دوست دارم دوستایی که اینجا دارم همیشه کنارم باشن
از وجودتون به خودم میبالم
من کامنتی ازت دریافت نکردم

سارا وحشی جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 12:20 http://saravahshi.blogfa.com/

سلام

سلام به روی ماهت

mary2008 جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 22:28 http://mary2008.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد