روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گفت دانایی که: گرگی خیره سر، هست پنهان در نهاد هر بشر!

سلام

روزتون پر از خیر و برکت

روزتون زیبا و شاد

روزتون بهاری و دلچسب

اول هفته ست و چه خوبه که پر از انرژی شروعش کنیم

میدونم که خواسته و ناخواسته با شنیدن خیلی از خبرهای دور و برمون این روزها کام خیلی هامون تلخ شده

میدونم که نادیده گرفتن اینهمه فشار آسان نیست

ولی وقتی ما انتخاب کردیم که در همین جغرافیا زندگی کنیم باید هرطوری شده برای خودمون لحظه های خوب بسازیم

همین جایی که هستیم را تبدیل کنیم به بهشت کوچک خودمان

حداقل کاری که میتونیم بکنیم این هست که زندگی را به خودمان و اطرافیانمان سخت نکنیم

لبخند زدن کمترین و کوچکترین کاری هست که برای زیبایی چهره ی خودمون میتونیم انجام بدیم

لبخند بزنیم و سعی کنیم هاله اطرافمون را رنگی رنگی کنیم

از یه جایی به بعد توی زندگی متوجه میشیم زندگی یه دریای پر از تلاطم هست

یه مسیر طوفانی

باید توی زندگیمون کسایی را داشته باشیم که دستاشون را محکم بگیرم و برای قدم های بعدی جوانه های امید توی دلمون بکاریم

مراقب باشیم زندگی سخت را سخت تر نکنیم



با خواهرا و فسقلیا رفتیم بیرون شهر

کنار رودخونه پر از آب

و چقدر خوب بود هوا

و چقدر خوش گذشت به هممون

جای خالی پدرجان فراموش شدنی نیست ولی داریم سعی میکنیم به خاطر همدیگه هم که شده این درد را هرکسی به تنهایی خودش توی قلب خودش تحمل کنه

هرچی بیشتر درموردش با هم حرف میزنیم انگار دردمون بیشتر میشه

حالا سعی میکنیم یادش کنیم و لبخند بزنیم



دیروز بعد ازظهر هم با عموجان و همسرش و دختراشون رفتیم باغچه

درخت توت حسابی پر از توت شده

تقریبا به همه گفتیم که هرکسی میخواد بیاد باغچه

ولی ...

رفتیم باغچه و تا غروب هم اونجا بودیم



پ ن 1: بازم یه عالمه کامنت تایید نشده دارم

ازتون عذرخواهی میکنم

کامنتها را تند تند میخونم

ولی دوست دارم مزمزه شون کنم و بعد تایید کنم و سرصبر براشون جواب بنویسم



نظرات 2 + ارسال نظر
الی شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:00

چقدر زیبا مینویسی تیلوی عزیزم ...پراز انرژی مینویسی بانو...من که با حرفهای امید بخشت پرشدم از حس خوب زندگی

ای جانم الی نازنینم

جازی شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:28

با سلام
عجب عنوانی انتخاب کردی که فکر کنم از مولوی باشد زیرا شعرهای مولوی خیلی مسایل روانشاسانه دارد . پدر هیچ وقت فراموش شدنی نیست حتی اگر صد سال از نبودنش بگذره حداقل برای من اینطور است و همیشه حضورش را احساس می کنم . برای شما هم میزان کیفیتش بیشتر است
ما سلامتی شما و خانواده محترم را خواهانیم و کامنت ها تایید یا عدم تایید صرفا برای بیان برداشت ما از پست و یا احیانا راهنمایی و یا پیشنهادی جهت بهتر شدن وضع موجود است
برای ما انچه مهم است وحود ذیی وجود شماست
برایتان شادی و خوشحالی و سلامتی ارزو می کنم.

سلام و روز بخیر
از شعرهای فریدون مشیری هست
شما همیشه به من لطف داشته و دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد