روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تا صبح قضا سهل و سهیلش به که باشد /تا شام قدر رجعت و میلش به که باشد

سلام

روزتون پر از برکت

برکت هزار تا مفهوم داره

اما در کل کلمه ی پر انرژی و حال خوب کنی هست

برکت جاری باشه توی زندگیهامون

توی لحظه هامون


من ماه رمضان را دوست دارم

حس میکنم یه برکت خاصی داره

درسته که حالا دیگه روزه ها برام سخت شده و بیخوابیهای سحرگاهی داره اذیتم میکنه

اما مثل هرسال وقتی به آخر ماه رمضون میرسیم یه جوری انگار دلم میخواد بازم فرصت داشته باشیم

عبادت کردنها، زمزمه ها، دعاها و این حال خوب را دوست دارم



دیروز با مادرجان از دفتر رفتیم سمت خونه خواهرجان

بعدش هم یه سری زدیم باغچه

گل محمدی چیدیم و بعدش هم سبزی خوردن

یه کمی توت داشتیم

برگ مو چیدیم برای دلمه

بعد هم رفتیم خونه و کمی رولت اسفناج درست کردیم و رفتیم سمت خونه خاله جان

دایی جان هم اومدن اونجا

دور هم بودیم تا آخر شب



نظرات 5 + ارسال نظر
جازی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:52

با سلام
اگر دلت نمیاد رمضان تمام بشه می تونی یک ماه دیگه تمدیدش کنی
در افغانستان توسط طالبان یک ماه دیگه تمدید شد . روزه در عین حال که ممکن است بی حالی و تشنگی و گرسنگی بر جسم وارد کند اما روح را صیقل می دهد عده ای می گویند روزه داری برای اعلام همدردی با فقرا و ضعیفان در امر مالی است ولی من معتقدم که چرا فقرا مثل اغنیا نشوند چرا انان طعم داشتن و برخورداری را نچشند
اینها برای گول زدن و فریب بینوایان است.
انشالله نماز.و روزه هایتان مقبول درگاه احدیت . هنگامی که روح و دلت با خالق در یک فرکانس قرار گرفت ما را فراموش نکن که سخت محتاج دعای عزیزان هستیم

سلام دوست خوبم
یعنی منم مثل طالبان باشم؟
تمدید اونطوری هست؟
التماس دعا

بهار چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:14

سلام.
نماز، روزه‌تون قبول باشه.
چقدر خوب که دورهمی دارید. خیلی حس خوبی داره.
من هم این روزهای آخر ماه رمضون برام خیلی سخت شده.

سلام عزیزدلم
طاعات شما هم قبول
ای جانم
انشاله این یکی دو روز هم به سلامتی بگذره
التماس دعا

زهرا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 05:43 http://Mou.blogfa.com

سلام
منم یه تریکویز هستم
موفق باشی

سلام عزیزم

kook پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:26

سلام!
تعاریف جدیدی از اسلام و مسلمونی هست نوع محرمیتی که بیان کردید؟ تا حالا تو هیچ منبعی نخونده بودم
هر کسی هم دوست نداره میتونه انتقاد منو نخونه و دیسلایک کنه! ولی خب من نظرم اینه و برام عجیبه 14 سال یکی رو میخوای و باهاش در ارتباطی ولی هنوز باهاش ازدواج نکردی...
راستی همیشه به گشت و گذار و دورهمی! قدر داشته هات رو بدون لطفا

سلام دوست خوبم
کاش یاد بگیریم بدون کنجکاوی خیلی زیاد هم میشه راحت زندگی کرد
من مطلقه هستم و با آقای دکتر محرم هستم نوعی جدیدی از مسلمونی در کار نیست
شرعی که شما ازش حرف میزنید را ما هم میشناسیم نگران نباشید
من و آقای دکتر به طور شرعی و بدون ثبت در شناسنامه با همدیگه محرم هستیم
برامون هم عجیب نیست که 14 سال با هم هستیم
من فکر میکنم به تعداد آدمهای روی زمین روش برای زندگی کردن وجود داره

مامان فرشته ها شنبه 10 اردیبهشت 1401 ساعت 08:01

حال دلت همیشه خوب باشه عزیزمممممممممممممممم

فدای مهربونیات
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد