روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک شهر دلش رفت که من دل به تو بستم...

سلام

روز بهاریتون زیبا

این خنکای ابتدای روز چه حس خوبی داره

من نشستم توی دفتر و از سکوت و آرامش کوچه لذت میبرم

سرو صدای گنجشکها روی کاج جلوی دفتر و این نسیم ملایم و خنکی که می وزه بهم حس خوبی میده


اول صبح هوس یک لیوان چای درست و حسابی کردم

یه لیوان چای که عطرش آدم را سرحال بیاره

همین هوس ها و حس ها هست که بعد از ماه رمضان به آدم حس خوب میده...

بعد از ماه رمضان که میشه خیلی خیلی از صبحانه ها لذت میبرم


دیروز صبح که از خونه میومدم بیرون دیدم یه سگ بزرگ ولگرد توی کوچه داره میچرخه

توی دلم گفتم کاش کسی که میترسه باهاش روبرو نشه

ظهر که برگشتم خونه چشمم که به فلاورباکس کنار در ورودی خورد حسابی حرص خوردم

بله ... اون سگ بزرگ رفته بود و تمام گلها را نابود کرده بود

بعدا که توی دوربین دیدم پریده بود و توی فلاورباکس لم داده بود و بعد چندین بار رفت و آمد کرده بود

اصلا کارد میزدی خونم در نمیومد

شاخه های شکسته ی کالانگوئه را برداشتم که ببرم ببینم میشه قلمه شون زد یا نه

ولی برای بقیه گلها دیگه کاری از دستم بر نمیومد

امروز صبح که از در اومدم بیرون باز اون سگ توی کوچه بود .....


 



پ ن 1: دیشب خیلی خسته بود داشتم با آقای دکتر حرف میزدم که بیهوش شدم

وقتی آلارم گوشیم برای سحر به صدا در اومد دیدم هنوز گوشی زیر دست و پام هست


پ ن 2: دیروز وقتی مغزبادوم را از مدرسه آوردم نشست پای کامپیوتر من

منم نشستم پشت میز کار و بعد از سالها شروع کردم با دست یه چیزی را طراحی کردن

خیلی برام لذت بخش بود و نتیجه را خیلی خیلی دوست داشتم


پ ن 3: فعالیت توی پیچ اینستاگرامم را دوباره شروع کردم

محبت هاتون همه جوره بهم حال خوب میده

ممنونم از همراهی و همدلی های دلچسبتون

نظرات 6 + ارسال نظر
parinaz یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 11:58 http://parinaz95.blogfa.com

تیلو جان ،سلام
از زمان بیماری پدر جانت باهات آشنا شدم و از اون به بعد مرتب وبلاگت میخوندم و خیلی خیلی از فوت پدر مهربونت ناراحت شدم.
شاید باور نکنی ولی خیلی اوقات بعد از خوندن نوشته هات در طول روز ذهنم درگیر حرفات بود.
وقتی دیدم اومدی و وبلاگم خوندی و برام کامنت گذاشتی پر اززززز حس خوب شدم.

سلام به روی ماهت نازنینم
ممنونم از این همراهی و همدلی مهربانانه ات
خدارا شکر
شما خودت پر از حس خوب زندگی هستی

جازی یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 15:13

با سلام
اصولا دل بستن خوب است چون حاصل و نتیجه عشق است و دوست داشتن و ثمره ان هم امید و انگیزه است و چه چیزی از این بهتر که با دوست داشتن شروع شود و امید و انگیزه بار دهد.
چقدر خوب است که روی دور اسلو حرکت می کنی تا به تعادل برسی و نرم نرمک بازسازی اساسی انجام شود و خودت را اورهال کنی.
نمیدونم در مورد کار سگ چه بگویم که مقصر ادما و متصدیان شهر و شهرداری است که اینگونه ولگرد هستند و خطرات بالقوه ای هم برای کودکان و بانوان و کهنسالان است اون هم دنبال جای مناسب و خنکی بود و باکس جلوی دفتر را انتخاب کرده بود. اینجا اینقدر سگ ولگرد زیاد است بطوری که دو سه روز پیش گله یازده قلاده ای ان یک جا بودند و گاهی هم برای آنان از مرغ فروشی ها اشغال مرغ میگیرم و براشون می برم .
دمنوش ها و شربت های خاکشیر و تخم شربتی هم بعد از رمضان شروع می شود. برایت موفقیت و سلامتی ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
ریتم تند زندگی گاهی آدم رابه شدت به هیجان میاره
برای من که انرژیم خیلی زیاد هست این دور آروم زندگی خیلی جذاب نیست
فلاورباکس جلوی در خونه را گفتم ، درست توضیح ندادم ولی جلوی در خونه بود
میدونی ترجیح میدم نظراتم در این مورد را توی وبلاگ بیان نکنم
ولی زیاد با غذا دادن توی کوچه و خیابانها به سگ و گربه های ولگرد موافق نیستم ، نباید اکوسیستم را بهم بزنیم
نحوه کمک کردن به این حیوانات راه و روش خودش را داره که باید براشون آموزش ببینیم که متاسفانه اصلا آموزشی وجود نداره

ترانه یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 17:11

چه سگه خوش سلیقه ای چه جای خوبی برای لمیدن انتخاب کرده. اما طفلکی گلهات. ❤️❤️❤️

والا همچین گلها را له کرده بود که گفتنی نبود

الی یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 22:03 http://elimehr.blogsky,com


اینقدر طراحی هات با عشق و محبت هستن که آدم از راه دور هم حس شون میکنه

ای جانم
شما که همه جوره به من لطف داری

مگی دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 07:05

وای خوندن اینجا هنوز یه حس آروم و خوبی داره، مثل قبلش…

چه خوب که هنوز آقای دکتر هست

ممنونم مگی جان که بهم سرزدی
آقای دکتر قسمتی از وجود من هستند ، انشاله که به لطف خداوند همیشه سلامت و شاد کنارم باشند

جازی دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 12:21

سلام
امروز دو بار با اسنپ امدم نبودی باید کرایه رفت و برگشت را با گذاشتن پست فوق العاده جبران کنی


سلام دوست جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد