روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چون هست اگر چراغ نباشد منورست

سلام

روزتون پر از لطافت بعد از باران

البته نمیدونم شما هم مثل ما دیشب و صبح بارون نم نم بهاری داشتید یا نه

اینجا از دیروز جسته و گریخته ، نم نم بارون داشتیم

هوا دلچسب شده

شاید اگه روزه نبودم میرفتم پیاده روی

یه کمی نفس عمیق میکشیدم توی این هوا



پنجشنبه از صبح زود مادرجان پختن شله زرد را شروع کردند

نزدیک ساعت 2 بود که دیگه شله زردها را توی ظرفهاشون ریختیم و روی همشون با را دارچین و گل محمدی و پودرنارگیل و پسته و خلال بادام تزئین کردیم

به مقداری هم کاسه های کوچولوی آماده کردیم و با خودمون بردیم آرامستان

خواهرا هم اومدند و دو ساعتی کنار پدرجان بودیم

بعد برای افطار همه با هم اومدیم خونه

تا آخر شب فسقلیا شیطنت کردند و بعد همشون رفتند خونه هاشون



جمعه هم طبق قرار همون ساعت رفتم سر پدرجان

جمعه ها اونجا یه آرامش عجیبی داره

تک و توک آدمها میان و میرن ولی مثل پنجشنبه ها غلغله نیست

سرصبر گلها را آب دادم ، گلهای مزار پدربزرگ را هم ...و حتی گلهای یکی دوتا از مزارهای اطراف

بعدش به گلهای توی گلدانها رسیدگی کردم

بعد صندلیم را گذاشتم کنار پدرجان و یک جز قرآن خوندم

کمی نشستم و از آرامش و آفتاب و نسیم لذت بردم و بعد اومدم سمت خونه

با مادرجان رفتیم باغچه یه سر

تا حالا روضه توت نشنیده بودم ... تک و توک توتها رسیده بودند و اشکهام دست خودم نبودن

یه مقداری هم گل محمدی چیدیم برای خشک کردن

بعد هم اومدیم خونه و یه کمی تمیزکاری کردم

جارو برقی کشیدم و گردگیری کردم

بساط میناکاری را توی سالن برپا کردم و مشغول شدم

اما یکی دو ساعت قبل افطار دیگه دست خودم نیست و بیهوش میشم

وقتی چشمام را باز کردم خواهر و مغزبادوم خونه مون بودن

با هم افطار کردیم و باز مشغول میناکاری شدم






پ ن 1: دوست خوبم یاس ایرانی...

پیامت را خوندم و راه ارتباطی برای حرف زدن نداشتیم

تسلیت میگم بهت هرچند خوب میدونم این کلمه اون کارایی را نداره و تازه داغ دل آدم را تازه میکنه

برای دل مهربونت از خداوند صبر و آرامش طلب میکنم



پ ن 2: برنامه زندگی پس از زندگی را میبنید؟



پ ن 3: یکی از اون آدمهایی که با پدرجان توی بیمارستان بوعلی بستری بود دیروز زنگ زد روی گوشی پدرجان....

خبر نداشت

اما چقدر خوشحالم که ایشون حالشون خوب شده بود



پ ن 4: اوضاع زندگی خواهرجانم واقعا بد هست

لطفا دعاش کنید



نظرات 4 + ارسال نظر
مه سو شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 11:37 http://mahso.blog.ir

امیدوارم اوضاع زندگی خواهر جانت روبراه بشه هرچه سریعتر...و خیر در راهشون باشه...
طاعات و عباداتت قبول...
برنامه ی زندگی پس از زندگی خیلی خیلی قشنگه...

ممنونم مه سو جان
الهی که به دعاهای خوبتون وضع و اوضاع زندگیش درست بشه و این دوتا بچه بتونن در امنیتِ وجود پدر و مادر زندگی کنند

جازی شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 11:45

با سلام
من عاشق تیتر و عنوان های اول پست هایت هستم
اینجا که گرد و خاک و هوا بشدت الوده است و از باران هم خبری نیست و ترکیب گرد و خاک یا بقول امروزی ها ریزدگرد باعث شده که آفتاب هم نباشه از شدت گرما کاسته شده و کولرها هم روشن هستند
تیلو جان اوایل روز بخودت فشار نیار که کمی انرژی هم برای اخر وقت بمونه و از بهترین کارها تلاوت روزانه است و اگر توان و انرزی ات کم شد با هندفری به تلاوت ها صوتی گوش بده که بسیار ارامش بخش است و من بیشتر تلاوت های مجلسی عبدالباسط را دوست دارم و گوش میدم
توت ها در حال رسیدن هستند و گوجه سیز هم چند روزی هست که اعلام حضور کرده و بعد از ان نوبت زردالو و دیگر میوه های تابستانی است .
مراقب سلامتی خودت و مادر باش و انشالله زندگی خواهر جان هم درست میشه

سلام دوست خوبم
لطف دارید
اینجا هوا محشر شده
من همیشه گفتم که فروردین و اردیبهشت اصفهان عین بهشت هست
من کلا به خودم فشار نمیارم
این روزها روی دور کند و خیلی آرام زندگی میکنم از هیچ فشاری خبری نیست

عاطفه شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 12:32

تیلو جانم از ته دل برای خواهرت دعا میکنم ، نمیدونی وقتی میگی اوضاع زندگیش خوب نیست چطوری ولم بدرد میاد

ممنونم
کاش به دعاهای شما مهربانان و به خاطر دل پاک شماها هم که شده زندگیشون سر و سامان بگیره

مرمر یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 20:31

سلام تیلو جانم،انشاا.. دلتون بهاری باشه،عزیزم وقتی از اوضاع زندگی خواهرت میگی دلم پر از درد میشه،انشاا.. خدا به دو تا کوچولوی معصوم رحم کنه و مهر و محبت توی زندگی خواهرت جاری بشه و بهترینها براشون پیش بیاد

ببخشید که با غصه ها و دردهام دل شما را به درد میارم
من به دعاهاتون دلخوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد