روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ

سلام

روزتون زیبا و بهاری


سحر یه کمی زودتر بیدار شدم

سحری خوردم و قرآن خوندم و یه دوش کوچولو گرفتم

بعدش نماز خوندم و خوابیدم

توی ماه رمضان اینکه خوابم بهم میریزه برام سخت میشه

صبح بیدار شدنها برام سخت میشه و بعد کم خوابی و بی خوابی

بعدش هم اون خواب بعدازظهر

خلاصه که ماه رمضان با همه خوبی هاش این بهم ریختگی خواب منو اذیت میکنه

صبح با آلارم گوشی به سختی بیدار شدم

لباس پوشیدم و بازیافتی هایی که جدا کرده بودیم را برداشتم که امروز تحویل بدم

یه مقداری از میناکاریهام را هم که آماده بودند برداشتم که فعلا ببرم دفتر تا زمان کوره از راه برسه

مادرجان هم باز تصمیم داشتند برن باغچه

گفتند این مدت که مرتب و منظم نرفتیم همه چیز نامنظم شده و نیاز داره یه مدتی به طور منظم برن و رسیدگی کنند

دیروز از باغچه برام اسفناج آورده بودند و برای افطار هم برام کوکوی اسفناج آماده کردند

تازه نگم براتون از عطر و طعم سوپی که پر از سبزی تازه بود





پ ن 1: غصه ها و مشکلات سرجای خودشون هستند

دارم سعی میکنم کمتر بهشون فکر کنم



پ ن 2: مدتهاست به کسی تلفن نمیزنم و سراغ کسی را نمیگیرم

باید ارتباطاتم را شروع کنم ولی هنوز آمادگیش را ندارم



پ ن 3: مدتهاست دیگه لیست کارها و برنامه هام را نمینویسم

باید به فکر منظم کردن زندگیم باشم



نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 11:45

من مطمئنم از پس همه کارها برمیایید بانوی افتاب

ممنون زهرا جانم
امیدوارم همینطوری باشه

لیلی۱ سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 17:11

بله عزیزم بخودت زمان بده ولی آروم آروم باید برگردی به زندگی زندگی ادامه داره وهمه کسانی که دوست دارن همون گندم شاد و پرانرژی رو میخوان کنارشون

ممنون از همراهی همیشگیت
تو بهتر از هرکسی میدونی آدمها بعد از چنین ضربه هایی دیگه اون آدم سابق نمیشن
ولی اگه خودشون بخوان و تلاش کنند میتونند حتی بهتر از قبل زندگی کنند

یک عدد مامان سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 17:37 http://Www.Kidcanser. Blogsky

تیلو جان می خونمت و هروقت از روز که یادت بیوفتم برات آرزو می کنم بر مشکلاتت غلبه کنی و زندگی روی خوشش رو بهت نشون بده

فدای مهربونیات
آرزوهای قشنگ هدیه به خودت و خانواده نازنینت

سعید سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 19:58 http://www.zowragh.blogfa.com

کم کم داره بوی همیشگی زندگی از نوشته هات میاد دختر عمو
و من از این بابت چقد خوشحالم

واقعا اینطوریه؟
چقدر خوشحالم که اینطور بشه
ممنونم از همراهیت

جازی سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 20:44

با سلام
رمــــــــــــــــــــــــــــــــــضان است و کش دار اما زیبا و دوست داشتنی خصوصا دعای افتتاح و جوشن کبیرش قران بر سر نهادن و نماز گزاردن برای تشکر و قدردانی از خداوند.
همین که اراده کرده ای هر روز تا پایان رمضان بیایی و بعدش هم به روال قبل برگردی این خودش شاهکار است برای تیلویی شدن . همانی که ما دیدیم و انتظار دیدن مجددش را هم داریم
باور کن همین پست هایت برایمان بزرگترین دوست داشتن و خبر دار بودن از حال و احوالت است و بطور قطع این احساس دو جانبه است و شما هم از ما خبر کسب می کنید . باز هوای تیلویی ، تیلویم ارزوست تیلویی شدنت مبارک

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطفتون
دارم به خاطر خودم و انرژّی خوبی که شما دوستان بهم میدید تلاش میکنم

زینب (مسافرکربلا) سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 23:59 http://Www.maahakezeinab.blogfa.com

سلام تیلو جان
همیشه بهت سر میزنم همیشه نوشته های قشنگت رو میخونم و دوستشون دارم درواقع شخصیت مثبت و شکرگژار شما رو دوست دارم.
خداحفظت کنه.باوجود رنجی که میکشی و میدونم اصلا آسون هم نیست باز هم حس نوشته هات قشنگه و پرا انرژی مثبت و شکرگزاری.
توی این روزها و شبهای پربرکت به خدا میسپرمت و برات آرزوی بهترینارو دارم.

سلام زینب جان
ممنونم از اینهمه انرژی مثبت و خوبی که بهم میدی
منم توی این روزها و شبهای پر از خیر و برکت از خداوند بزرگ برات بهترینها را آرزو میکنم

آزاده چهارشنبه 17 فروردین 1401 ساعت 11:11

سلام
تو میتونی دوباره
همیشه امید هست و خداوند در جایگاه اجابت است
امیدوارم به آرامش برسی دختر مهربان و خاص

سلام به روی ماهت
متشکرم نازنینم
وجودت برام پر از حس خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد