روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بهار دلکش رسید و دل به‌جا نباشد

سلام

روزتون شیرین

صدای قشنگ بهار را گوش میکنم

هر فصلی آوای مخصوصی برای خودش داره

یه عطر خاص

یه طعم ویژه

همیشه ماه رمضان را دوست داشتم و دارم

این حس خوب دعا و مناجات

رقیق شدن دل

و گوش دادن ها و زمزمه کردنها

قرآن خوندن را همیشه دوست دارم هرچند که خیلی از معنا و مفهومش سر در نمیارم

اما همین رو خوانی قرآن انگار بهم حس خوب میده

از آوای حزینش خوشم میاد

امسال فایلهای صوتی جز به جز را که خاله جانم فرستاده دانلود کردم ، هندزفری را میزارم توی گوشم و همراه اون قاری میخونم

این ریتم تند و منظم و اینکه نباید جا بمونم باعث میشه به هیچی فکر نکنم جز همون خوندن و گوش دادن

و این برام پر از حس خوب شده



صبح با مادر جان از خونه اومدیم بیرون

مادرجان را رسوندم باغچه و خودم اومدم دفتر

دلم مونده پیش مادرجان

ولی چاره ای نیست

تک و تنها توی باغچه یقینا بهش سخت میگذره

مسلما به مادرجان بیشتر از همه سخت میگذره ، عشقش...یارش... رفیق روزهای خوب و بدش را از دست داده

بهم خیلی وابسته بودند

اما چاره ای نیست یا باید قید باغچه را بزنیم یا اگه میخوایم دسترنج سالها زحمت پدرجان از دست نره باید بهش رسیدگی کنیم

فعلا داریم تلاش میکنیم حفظش کنیم

باغچه پر از گل شده

گلهای شب بویی که پدرجان خودشون کاشتند

رزها و ...

سیرهایی که پدرجان توی پاییز کاشتند حسابی بزرگ شدند

نعناها... ترخون...

درختها از خواب بیدار شدند و شکوفه زدند... حالا هم که همه جا یهو سبز شده

درخت توت حسابی به بار نشسته

اینا همش یادآور یه دنیا خاطره ست که نمیشه از کنارش ساده گذشت...

ظهر سعی میکنم زودتر راه بیفتم برم دنبال مادرجان

فعلا تا آخر ماه رمضان هم همینطوری نصفه روز میام دفتر

بعدش شاید بتونم به روال قبل برگردم





نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 06:30 http://taraaaneh.blogsky.com

باغچه تون همیشه سبز و شاداب باشه. خودت هم همینطور

فدای محبتت ترانه ی نازنینم
همیشه شاد و سلامت باشی

سعید سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 08:52 http://www.zowragh.blogfa.com

حواسم بهت هست دختر عموی جانم

ممنونم پسرعموجان

سهیلا سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 09:24 http://Nanehadi.blogsky.com

خوبه سرشون گرم باشه،چی بهتر از باغچه

الی سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 09:37 https://elimehr.blogsky.com/

حتما بر میگردی
زود میای و از خاطرات خب از قصه های خوب از قرارهای خوب از عاشقانه ها و از خنده ها و سفرها میگی حتی اگر اون گوشه دلت و ذهنت زخم باشه

الی جانم ممنونم که بهم حس خوب میدی

مرمر سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 12:39

سلام تیلو جانم
امیدوارم خدا به قلب همتون آرامش بده،انشاا... بزودی میای و مثل همیشه از رنگ و نور و شادی مینویسی،هر روز به یادتم عزیزم

سلام مرمرجانم
متشکرم از وجود نازنینت

جازی سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 20:37

با سلام
انشالله باغچه دلت هم پر از گل و شکوفه شود . شاه توت های احساس ات شیرین و ابدار باشد خیلی امیدوارم کردی که داری به تیلوی سابق برمی گردی . همیشه سخت ترین کار در برداشتن قدم اول است بقول شاعر تو قدم در راه نه و هیچ مپرس - که ره خود گوید چگونه باید رفت . الان قدم های اولیه را برداشتی و مسیرت مشخص ، هدفت مشخص و اراده ات مصمم . پیش برو تا فتح قله های پیروزی. و بطور یقیین دعاهای دوستان نیز همراهت خواهد بود

سلام دوست خوبم
حس میکنم ادامه مسیر مهمترین کاری هست که باید بکنم
قدم اول را برمیدارم و بعد ادامه نمیدم و این بدترین کاری هست که این روزها زیاد انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد