روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حسبی الله

حسبی الله میخونم

تندتند

نشستم بیرون

یه جایی روی سنگهای پله ی جلوی در دفتر هماهنگی های قبل از پیوند

توی دلم آشوبه

پدرجانم بد حاله

حالا دیگه اسمم را صدا نمیزنه

باهامون حرف نمیزنه

نشستم روی زمین شاید یه کمی آتیش درونم خنک بشه

منتظرم نوبتم بشه

حسبی الله میخونم

نمیتونم تعداد ذکرها را بشمارم

ولی همچنان دستام توی دستای خداست

ادمیزادم

حق دارم اشک بریزم

اما نمیترسم

هنوز ته دلم یه چراغی روشنه


نظرات 24 + ارسال نظر
پیشاگ یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 09:48

واییییییی تیلو چی شده دختر ؟!! الهییییی بمیرم من هرگز هرگز همچین پستایی از تو نخونده بودم تاحالا

از ته قلبم برای پدر نازنینت آرزوی سلامتی کردم و امیدوارم خیلی زود سلامت برگردن خونه
ساعتهایی که پشت در اتاق عملی نمیگذره لعنتی، حالتو درک میکنم درموندگی و خستگی و ناراحتی و....
ولی تو همیشه پر از امید بودی برای تو و اعضای خونوادت فقط و فقط ارامش میخوام

Diana یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 10:20

سلام دوست خوب و مهربونم. برای سلامتی پدر عزیزتون دعا میکنم. مثل همیشه به خدا توکل کنید.

چقدر به دعاهاتون دلخوشم

رابعه یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 10:30

توکل کن به خدا ان شاالله خوب میشن.

رابعه نازنینم
دیدی پدرجانم خوب نشد....

موج کره ای یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 10:46 https://moojkorehei.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید.
مایل به تبادل لینک هستید؟

الی یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 11:08 https://elimehr.blogsky.com/

تیلو جان عزیزم،
پدر جان حتما خوب میشه باز هم صدات میکنه


الی دیدی پدرجانم خوب نشد
الی دیدی دیگه صدام نکرد
الی دیدی چه برسرم آمد

ریحانه یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 11:34

تیلو جان این روزها ثانیه ای نیست که برای همسرم دعا کنم و به یاد تو و پدر مهربانتون نباشم. اشک میریزم و دعا میکنم. عزیز دلم بدون تعارف میگم دلم خیلی خیلی خیلی براتون روشنه. به زودی انشالله عمل پیوند انجام میشه و بابا مرخص میشن و خیلی زود سرحال و سرپا میشن.

خیلی دعات میکنم. مخصوصا توی امامزاده شاهزید.

مراقب خودت باش عزیزم.

فدای محبتت بشم
انشاله که همسرتون روز به روز بهتر بشن

دل آرام یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 11:42

الهی

مریم یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 11:47

سلام تیلو خانم مهربان من درک تان میکنم منم تمام این مراحل را رفته ام و سختی تمام لحظاتش را درک میکنم بنابراین دعا میکنم که این لحظات بد به بهترین وجه به لحظات بسیار بسیار خوب تبدیل شود به حق حضرت فاطمه(س) حضرت شاهچراغ را به مادرشان ام احمد قسم دهید ان شاالله حاجت روا خواهید شد

امید یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 11:58

اشالله خدا شفا شون بده و دوباره کنار هم شاد و سلامت باشید

Light_rain2010@yahoo.com یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 13:18

تیلو تیلوی عزیزم
دلم پیش دلت، نگرانم برای پدر بزرگوارت و دعا گوی سلامتی شون.
الهی که چراغ دلت پر نورتر بشه با بهبود حال پدر.
منتظر شنیدن خبرهای خوبم از شما


دیدی خبرهای خوبی در راه نبود

سعید یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 13:34 http://www.zowragh.blogfa.com

کاش تو این وضعیت میتونستم برات کاری بکنم دختر عمو
امیدت به خدا باشه همه چی درست میشه

چه کاری بهتر از دعا؟؟؟؟

لیلا یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 13:51

من هم با تو دارم ذکر میخونم برای پدر جان
میدونم خدا ناامیدت نمیکنه
قوی باش دختر

قربون مهربونیات

میترا یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 14:23

لایق بدونی برای سلامتی پدر جان از ته دلم دعا میکنم

فدای محبتت
کاش لایق اینهمه مهربونیتون باشم

یک عدد مامان یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 17:41 http://Www.Kidcanser. Blogsky

تیلو جان هر روز به یادتم و هی اینجا رو چک می کنم
در طول روز هی میای توی ذهنم و هی با خودم میگم دختر قوی هست و توی دلم برات دعا می کنم که از پسش بربیای
برای بابا دعا می کنم که هرچی به خیر و صلاحش هست اتفاق بیوفته
روزهای سختی هست ولی می گذره
قوی باش که بابا و بقیه ی اعضای خانواده بهت احتیاج دارن

فدای محبتت نازنینم

مهرناز یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 18:55

عزیزدلم،امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود

م یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 20:25

خدا
رب العالمین است
10 بار در روز بهش میگیم : مربی ما تویی...یادمون باشه تصمیم های مربی همیشه خوشایند نیست ولی همیشه رشد میده و کامل ترمون میکنه ، حتی اگه سخت باشه،خیلی سخت

و این بار درک کردن تصمیم مربی خیلی دشوار و سخت بود ....

. یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 23:32

تیلوی عزیزم بدون که تنها نیستی قلب ما هم برای بابا میتpه
ام یجیب میخوانم و مضطرم.. از خدا شفا و سلامتی بابای تیلو عزیزم رو میخوام و خوشحالی تیلوی مهربان شهر بلاکفا

خداوند قلبهای مهربونتون را همیشه تپنده و گرم نگه داره
الهی همیشه شاد و سلامت باشید

من دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 11:43 http://me2020.blogsky.com

ان شالله این روزای سخت بزودی بگذره و پدر جان سلامت به خونه برگردن

مامان رایا دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 14:14

انشالله خدا پدر جان رو شفا بده و دله همتون رو شاد کنه

حمیده دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 16:32 http://www.tast-good.blogfa.com

سلام
توکلتون به خدا باشه.
براتون دعا میکنم


ممنون که دعامون کردید

مبینا دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 21:08

تیلو جان از صمیم قلب واسه پدر جانتون پیوند موفق و واسه شماها ارامش و حال خوب مث روزای گذشته ارزو می کنم .


مینای عزیزم انشاله خودت و عزیزانت همیشه سلامت باشید

نیلو۲ دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 21:27

سلام خانم تیلوی عزیز
نمیدونم چی بنویسم که از آشوب دلتون کم کنه، فقط میگم توکل به خدا کنید. من هم اگر قابل باشم دعا گوی پدر گرامی هستم.
به امید خبری خوب در همین روزا از شما

سلام نیلوی نازنینم

خبر خوبی در راه نبود ... دیدی

شینسه سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 15:52

خدا بهت قدرت تحمل و استقامت بده و بهبودی پدر عزیزت رو

... سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 16:13

انشالله با دعای خیر دوستان ، فامیل و اشنایان و بخاطر دل پاک دختری مهربان خدا هر چه زودتر شفا عنایت فرماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد