روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروز در جوان ترین حالت بقیه عمرتون هستید ....

سلام

روزتون زیبا

از دیروز هوا ابری و بارونی بود

نم نم و آروم آروم بارون بارید

و البته هوا هم سردتر شده

بیشتر دیروز را در حالی که نشسته بود کنار بخاری میناکاری انجام دادم

طرح زدم و خیال بافتم 


امروز صبح به محض بیدار شدم

اونوقت که هنوز داشتم کش و قوس های قبل از بیداری کامل را به بدنم میدادم به زانوم دست زدم و حس کردم دیگه درد نداره

برای همین خدا را شکر کردم و با حال بهتر بیدار شدم

آماده شدم و صبحانه خوردم

بعد هم رفتم انباری بالای پشت بام و چکمه هام را برداشتم و پوشیدمشون

حالا حس میکنم ساق پام گرمتره

کاپشن گرمتری هم پوشیدم

و اینطوری انگار حس بهتری دارم



پ ن 1: هفته گذشته این ساعتها...


پ ن 2: سری اول کارهای خواهرها را که میناکاری کرده بودند ، بردم کوره

امروز قرار هست برم تحویل بگیرم

از دیشب دل تو دلشون نیست و هزارتا پیام توی گروهمون گذاشتند

منم با ذوقشون ذوق میکنم


پ ن 3:دلم میخوادفردا را تعطیل کنم...

نظرات 6 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 10:17 https://elimehr.blogsky.com/

تعطیل کن بخواب زیر پتو تو هوای سرد واقعا میچسبه
منم منتظرم میناکاری های جدیدت رو ببینم چشمام قلب قلبی بشه

اخ اخ گفتی
الی این بهترین کار هست
ولی چه کنم که همچنان کار اولویت زندگیمه

سعید چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 10:22 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
صبحت بخیر
دیشب این جا برف اومد
اولین برف پاییزی
و هوا هم به شدت سرد شده

سلام پسرعموجان
عه
خیلی وقته برف ندیدیم
خیلی مراقب خودتون و عزیزانتون باشید

هاله چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 11:12

هفته پیش خیلی خیلی تو اداره شلوغ بودم چند تا پست آخر و دیروز خوندم دم رفتن ولی تا صبح به جای شما منم ذوق مرگ شدم و چه قدر خوشحالم براتون که دیداری تازه کردین
الهی همیشه خوش و عاشق بمونید دوست جونم

ای جانم
انشاله همیشه شاد و سلامت باشی
قلب مهربونت همیشه پر ازعشق
متشکرم از اینهمه انرژی خوب

رسیدن چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 12:21

منم میگم تعطیل کن بخواب کییییف کن


بهترین کار همینه

... چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 15:14

با سلام
خواب و استراحت وقتی دلچسب است که دغدغه کار نداشته باشی با خیال راحت زیر پتو بخوابی و پاها و کمرتو کش و قوس بدی و دوباره بخوابی انقدر که دیگه نیاز نباشه صبحانه بخوری.
از اینکه می توانی لحظه هایت را مدیریت کنی خیلی خوبه
لطف کن و کارهاتو مثل قبلا در اینستا بزار تا حاصل کار دست و ذهن و خیالت را بقیه هم ببینند و مزه اش را بچشند

سلام دوست خوبم
من هرموقع کار کنم توی اینستاگرام میزارم
شما کمرنگ شدید

فرشته پنج‌شنبه 27 آبان 1400 ساعت 18:14

یعنی یه چند روزی من نبودم عجب وقایعی اتفاق افتاده از خوندنشون لذت بردم مواظب خودت باش عزیزم

خدا را شکر که لذت بردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد