روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عشقت چپ سینمه

سلام

روزتون قشنگ

پاییز با آفتاب بی جون و دلچسبش پهن شده وسط کوچه

گربه ی تنبل کوچمون داره با یه نازی توی آفتاب راه میره که گفتنی نیست

و من میخوام امروز یه کمی دور و برم را مرتب کنم

صبح اول وقت وقتی وارد شدم یه نگاهی به لیست کردم و لبخندم پررنگ شد

فقط چند تا گزینه ی کوچولو توی لیست دارم

شاید حتی بتونم امروز یه چند تایی سیاه قلم هم کار کنم

دلم برای میناکاری تنگ شده

برای رنگها و انتخابشون

اون هیجان پشت طرح زدن

دل دل کردنهای وقت کوره

اون حس خوب بعد از کوره

و ذوق کردنهای دوستام

انرژی های خوبی که دریافت میکردم

زندگی برای من همین دلخوشی های ریز و درشت هست

زندگی برام همین هیجانها و حال خوب هست

گاهی در مسیر رسیدن به اون آرزوهای بزرگ یادمون میره زندگی همین خوش خیالی ها و خوش دلی های کوچولوکوچولو هست





پ ن 1:  این موقع سال که میشه خرمالوها دلبری میکنند

منم اول صبح خرمالویی که مامان جان برام گذاشتند را میزارم جلوی کامپیوترم

تا قبل از خوردن از زیبایی و رنگ بینظیرش حسابی لذت ببرم



نظرات 4 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 10:59

سلام عزیزم. خداروشکر که اوضاع خوبه و بر وفق مراد. منم عاشق خرمالو هستم ولی متاسفانه خرمالوهای توی بازار اصلا طعم واقعی خرمالو رو نمیدن. یه طعم خاص میدن که آدم رو از خرمالو زده میکنه. همه چیز ارگانیکش خوبه. خداروشکر که شما در موقعیتی هستید که خودتون میتونید از محصولات خودتون استفاده کنید.

پیشاگ دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 12:10

سلام تیلو جان خوبی ؟
میبینیم که شما هم کمو بیش سرت شلوغه ولی به قول تو این شلوغیها هم خودش روزمره به حساب میاد
نبادی غر زد چون ممکنه همینم از دست بدیم همونطور که کرونا خیلی چیزا رو ازمون گرفت
خرمالو واقعاااا دلبره هم قیافش هم رنگش

سلام پیشاگ جانم
حرفت خیلی خیلی درسته
نباید غر بزنیم ... باید شاکر باشیم

... سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 07:56

با سلام
عشق ات چپ سینه ام است ....
ولی اشتباه می کنی عشق تمام سینه است و بلکه تمام وجود افرادعاشق در تک تک سلول های بدنشان رسوخ می کند و قطره قطره خونشان بوی ناب عشق می دهد. اینان نور و ذات خداوند هستند و مقدسند و قابل ستایش و شما نیز یکی از آنان هستید.
خب مینا کاری هم یواش یواش که سرت خلوت تر شد را می توانی شروع کنی با همه هیجانات از خرید سفال تا فروش کاسه و فنجان تولیدی. هر کاری که در ان عشق و ذوق توام باشد دوست داشتنی است .
بهترین را برایت ارزو می کنم

سعید چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 16:52 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عمو جان باز که غیبت داری که

آخ آخ آخ
معذرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد