روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کی هوا تاریک شد که من متوجه نشدم؟

سلام

وقتتون طلا

لحظه هاتون لبریز عشق و دوست داشتن

هیچی مثل دوست داشتن دوای همه دردها نیست همونطوری که هیچی مثل دوست داشتن رنج آور و سخت نیست

با تمام وجودتون دوست بدارید که بهترین حس های دنیا را تجربه میکنید

عشق ورزیدن مخصوص انسان خاصی نیست درسته که بعضی از عشقها خاص میشن و جایگاه ویژه در قلب آدم پیدا میکنند

اما عشق ورزیدن به زندگی یه شکوه خاص میده

به لحظه لحظه های زندگی باید عشق ورزید و برای تک تکشون برنامه و نقشه داشت

هیچ لحظه ای نباید از دستامون لیز بخوره و بره

لازم نیست کاری خاصی بکنید

هر کاری را انجام میدید با حس خوب و خاص انجام بدید

در این پاییز دل انگیز از خواب و بیداری لذت ببرید

به اطرافیانتون هزار برابر عشق بدید

امیدتون را زیاد کنید

و مطمئن باشید زندگی ارزشش را داره



از صبح هزاربار توی ذهنم جمله ها را بالا پایین کردم برای نوشتن

هزارتا حرف

هزارتا نکته

اما یهو الان صدای اذان منو به خودم آورد

باز شب شد

بازم دیر شد

لیستم دقیقا روی برنامه ست

برای همین دارم تندتند پست مینویسم که از برنامه عقب نیفتم

انارهای دانه شده روی میزم از صبح لبخند میزنند و هنوز نرسیدم حتی یه قاشقشون را بخورم

و این یعنی هنوز شلوغم

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 8 آبان 1400 ساعت 18:04 http://15azar59.blogsky.com


روزگارت خوش جانکم

ای جانم
چقدر دلم برات تنگ شده
کی باهم حرف بزنیم

رسیدن شنبه 8 آبان 1400 ساعت 22:48

خسته نباشی

ممنون نازنینم

سعید یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 08:42 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی مهربونم
انشالا همیشه به شادی و تن درستی
گاهی یه سری هم به پسر عمو بزن خوشحال میشم

سلام بر پسرعموی جان
واقعا متشکرم
حق با شماست
باور کنید که لابلای روزمرگیها بیادتونم

... یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 18:05

با سلام
این که شلوغ هستین یعنی هنوز کسب و کارها ، مراودات و کارها با شتاب ادامه دارد و این نشانه خوبی است برای ادامه زندگی . معمولا شنبه ها شلوغ تر از سایر روزهاست و انشالله مدارس باز شود باز شلوغ می مانی، فرم ها و دفاتر باید طراحی کنی کارهای سفارش مدارس هست. انشالله باز مثل سابق پر کار و تلاش خواهی شد . برایت ارزوی موفقیت می کنم
من کسی نیستم از دوستان یا حتی غریبه ها کینه یا حتی تکدر خاطر داشته باشم اگر گله و شکایتی بود یا هست بخاطر دوری چ بیخبری از شماست

سلام دوست خوبم
ممنون از همراهی و مهربونی همیشگیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد