روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه خلوت

سلام

روزتون زیبا

از اینجا که دور میشم دلم تنگ میشه

قبل خواب و یا وقتی دارم یه کار غیرفکری انجام میدم توی ذهنم هی کلمات را کنار هم میچینم و یکی یکی با دوستای وبلاگی حرف میزنم

اما امروز صبح فرق داره

دیروز هم مراجع خیلی کمی داشتم

ولی دیروز یه عالمه کار توی لیستم داشتم که تا شب یه نفس کار کردم و تا شد از لیست خط زدم

در عوض امروز صبح وقتی نشستم توی ماشین به خودم قول دادم که اگه فلان کار و فلان کار تمام شد بیام و یه پست بنویسم

از بس که دلم برای اینجا تنگ شده

80 تا کامنت تایید نشده دارم که حتی نگاه کردن بهشون حال دلم را عالی میکنه

اینکه سراغم را میگیرید

اینکه اینهمه بهم محبت دارید

اینکه حواستون بهم هست

میدونید گوشه گوشه های زندگی پر از انتخابه

انتخابهایی که هرکدوم یه مسیر جلوی پای ما میزارن و در نهایت مسیر نهایی زندگیمون را مشخص میکنند

شغلی که انتخاب میکنیم هم یکی از همین انتخابهاست

کارمند بودن مزایا و معایب خودش را داره

مثل شغل آزاد

من امکان انتخاب داشتم و دومی را انتخاب کردم 

مزایا و معایت خودش را داره

ولی من با نگاه مخصوص خودم وقتی سبک سنگین کردم احساس کردم برآیند شغل آزاد را بهتر میبینم و انتخابش کردم

از انتخابم اصلا پشیمون نیستم و احساس میکنم درست ترین کار را نسبت به روحیات و شخصیتم انجام دادم

شغل جدای از بحث درآمدش که خب خیلی هم مهمه، تاثیر خیلی خیلی زیادی توی زندگی داره

حالا بیشتر از دوماهه که شبانه روزی دارم کار میکنم

در عوض میخوام بعدش دوماه به طور کامل تعطیل کنم و برم مسافرت

و این برام خیلی جذابه

من با روحیات خودم نیاز به چالش و بالا و پایین های زندگی دارم

نمیتونم یکنواخت زندگی کنم

و این چالش ها و کم و زیاد شدنها برام هیجان انگیزه

خلاصه که همچنان دارم با چنگ و دندون کار میکنم و سعی میکنم از وضعیت فعلی بهترین استفاده را ببرم

میناکاریم را فعلا تعطیل کردم ، اما توی ذهنم یه عالمه رویا و برنامه براش دارم

زبانم را میخونم ولی خیلی خیلی کمتر از چیزی که از خودم انتظار دارم 

روزگارمون با آقای دکتر خیلی معمولی میگذره ، نه خیلی وقت برای عاشقانه های پرشور داریم و نه اجازه میدیم که دور بشیم

آخر شب که تمام غوغای جهان به سکوت تبدیل میشه ، میشینیم پای حرف زدن

گاهی چند ساعت حرف میزنیم و بعد وقتی احساس میکنیم دیگه هلاک خوابیم بیخیال بقیه حرفا میشیم

زندگی همین نیست؟

برای سفر توی ذهنم برنامه میچینم

از دیروز یه لیست هم گذاشتم کنار دستم و یه خرده ریزهایی توش یادداشت میکنم

چند تایی گل سینه برای همسر داداش سفارش دادم

یکی هم برای مغزبادوم

به قول خودش باید براش هدیه های کوچولوکوچولو توی خونمون قایم کنم که وقتی نیستم بره پیداشون کنه و اینطوری بتونه نبودنم را طاقت بیاره



پ ن 1: پدرجان بهترن

ولی هنوز کاملا بهبودیشون را به دست نیاوردند


پ ن 2: خواهرا میناکاری شروع کردند و چه لذتی میبرم از نگاه کردن بهشون


پ ن 3: تولد فندوق جان خیلی نزدیکه و هیچ فکر نکردم


پ ن 4: تولد مامان مغزبادوم و فندوق دو روز با هم فاصله داره

ولی برای خواهرجان هدیه سفارش دادم و تحویل گرفتم و اصلا نگران نیستم


پ ن 5: میدونید من آبان ماهی هستم؟


نظرات 13 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 10:12 http://me2020.blogsky.com

ان شالله هر جا هستین پرانرژی باشین و حال دلتون خوب باشه
تولدتون هم پیشاپیش مبارک

ای جانم
متشکرم

نوشین پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 10:57

ووی ووی چند ابان؟ منم آبانم، ۳۰، پس بگوووو، خداروشکر پدرجان بهترن، واقعا دلمون تنگ شده هرروز میام سر میزنم میبینم نیستی اما الان بودی دختر خوووب و مهریون


آبان ماهی نازنینم ... پیشاپیش تولدت مبارک
گندم عزیزم چطوره؟
بزرگ و دلبر شده
ممنون که بهم سر میزنی عزیزدلم

سعید پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 11:23 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
وااااااااااااای تولد مبارررررکککککککک
من همیشه حواسم بهت هست
موفق باشی

سلام پسرعموجان
چقدر خوبه بدونی بقیه حواسشون بهت هست

نرگس پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 12:02

اتفاقا ما هم دلمون براتون تنگ میشه راستش انتخاب شغل برا منم در حال حاضر شده یه چالش دلم میخواد شغلی داشته باشم که با بچه تو خانه بتونم انجام بدم قبلا تو یه شرکت دبیرخانه بودم ولی خب دبیرخانه دورکار کسی نیاز نداره هم فرصت زیادی در طول روز ندارم هم نیاز به درآمد دارم نمیدونم کلا خیلی ذهنم درگیره
تولدخودتون، خواهرتون و فندوق جان هم پیشاپیش مبارک

قربون دلتون نرگس جانکم
اخ اخ اخ
امیدوارم بهترین ها سرراهت قرار بگیره
متشکرم عزیزدلم

در بازوان پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 13:06

پ ن 5: بله که می دانیم. توی تقویم روی صفحه ی آبان نوشتم تیلو تیلو

وای خدای من
مگه ممکنه؟
تو چنین خوب چرایی
دخترجان غیر از تله پاتی یه عالمه جادو هم داری !!!!! مطمئنم

ترانه پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 13:36 http://taraaaneh.blogsky.com

تولدت پیشاپیش مبارک تیلو جان

من هم کار آزاد رو دوست دارم. عاشق اینم که برای خودم کار کنم و سوپروایزر نداشته باشم. اما خب..هیچوقت امکانش نبوده

ممنونم ترانه عزیزم
میدونی کار آزاد هم مزایا و معایبی داره
و در نهایت یک انتخاب هست

نوشین پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 13:43

تیلو جونم، گندمک منم ماشاالله تپلی شده و چلوندنی ، بر تو هم مبارک عزیزدل

وای جونم به اون گندم خواستنی... خدا حفظش کنه براتون
هر روز شادتر و سرحالتر و پرانرژی تر زندگی کنید

میترا پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 15:10

تیلد جانم واقعا بهت مبخورد آبانی باشی
مهربونم تولدت پرتکرار پر روزی و دلت شاد تنت سلامت عزیزم
به به میخای سفری بری پیش برادر جان
واقعاا عالی و خوش بگذره

ممنونم عزیزدلم
چقدر بهم لطف داری
امیدوارم همیشه کنار عزیزانت شاد و خوشبخت باشی

پریناز جمعه 7 آبان 1400 ساعت 10:48

بهت تبریک میگم تولدتو توی عاشقانه ترین ماه سال


ممنون پریناز جان

صحرا جمعه 7 آبان 1400 ساعت 16:30

تولدت پیش پیش مبارک گندم عزیزم
من هر روز بهت سر میزنم، امیدوارم پدر جان زود زود بهتر بشن

ممنون صحرای نازنینم
دوست خوبم
لطف میکنی بهم عزیزدلم

فرنوش شنبه 8 آبان 1400 ساعت 14:35

سلام عزیزدلم. با اینکه زیاد کامنت نمیگذارم ولی همیشه به یادت هستم و از طریق وبلاگ باهات ارتباط برقرار می کنم. تولدت مبارک عزیزم. انشالا 120 سال عمر باعزت در کنار عزیزانت داشته باشی و همیشه سلامت و موفق باشی.

سلام عزیزجانکم
همین ها هم که مینویسی مایه دلخوشیم میشه
ممنون

... شنبه 8 آبان 1400 ساعت 17:23

گرچه دوستان به چیزی نمی خرند ما را
ولی ما به جهانی نفروشیم مویی ازرسر دوست
شاید انتظار زیادی از دوست داشتن کاری شایسته نباشد اما دوست مثل چشم است اگر بینا باشی که چه خوب و عالی و اگر هم نتوانی با آن ببینی باز هم مایه زیبایی اندام است پس چه بهتر که همواره دوست را همراه خود داشته باشیم حداقلش این است که دعایش را همراه خود و با پشت سر خود داریم . وجودش ارامش بخش است و داشتنش نعمت است . بی جهت نکفته اند هزار دوست کم است . اما دوستانی که جانی هستند باید با همه جان دوستشان داشته و نگاهشان داریم.
همه پست هایت را می خوانم و از اینکه با همه توان تلاش می کنی بسیار جالب است. تولدت مبارک باشد و انشالله که هر چه زودتر پدر گرامی تان شفا و بهبودی کامل پیذا کنند. اما اینکه با دکتر در این فصل که اوج عاشقانه هاست نوشتی که در حالت نه عاشقانه کامل و نه دوری و دوستی است موجب اعتراض است . پاییز فصل عشق است و لاجرم باید عاشقانه ها به اوج برسد و توصیه می کنم که تجدید نظری بفرمایید . کم عاشقانه بسیار بهتر از زیاد معمولی و غیر عشقی است. نمی توان از.مهر و آبان و اذر گذشت وقلب و دل هیجان پیدا نکند و تپش های معمولی ان به تلپ تلپ تبدیل نشود اگر چنین نیست ان را معاینه و چک کن
موفق باشید

سلام آقای امیر
اینطوریها هم نیست
من باعث رنجش شما بودم فاصله گرفتم که خاطر عزیزتون مکدر نشه
فقط و فقط همین
اینکه میخونید لطف دارید
اینکه تبریک میگید از بزرگواریتون هست
و اینکه آرزوهای خوب خوب برام میکنید از قلب بزرگتون نشات میگیره
ممنونم

مرمر دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 12:40

سلام تیلوی نازم،تولدت هزار بار مبارم،الهی پر تکرار باشه آبانهای زندگیت


فدای محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد