روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

غیبت های غیر مجاز

سلام دوستای خوبم

خوب هستید

بودنتون دلگرمیه

بودنتون یه عالمه حال خوب و انرژی و امید هست

وقتی که میبینم اینطوری ازم سراغ میگیرید ته دلم هزاران خورشید نورانی روشن میشه

وقتی میبینم از هر طریقی که براتون ممکنه منو دنبال میکنید و احوال پرسی میکنید شرمنده محبتتون میشم

ببخشید اینهمه غیبت را

روزهای شلوغ

زندگی روی دور تند

و تیلویی که دوست نداره حال بد را به اشتراک بزاره

اول هفته مون با دل دردهای پدرجان شروع شد

بعدش هی زیاد و زیادتر شد

هرچی تلاش میکردیم از دکتر خودشون وقت بگیریم هیچ طوری موفق نمیشدیم

نزدیک ترین زمانی که نوبت گرفتیم برای اواخر مهرماه بود

مجبور شدیم مراجعه کنیم بیمارستان

تشخیص آسیت شکمی

خب با توجه به سابقه قبلی و وجود بیماری زمینه ای سریع تشخیص به تخلیه آب شکم دادند

به خاطر کرونا قرار شد یه جایی توی مطب انجام بشه

ولی من از فشار و استرس واقعا مردم

از اون طرف هم از اول هفته فندوق جان دل درد و دل پیچه داشت

بعد آروم آروم تب اضافه شد

سریع دکتر و دارو اما پسته هم مبتلا شد

و نگرانی این روزها تشخیص اولیه کرونا هست

ولی با توجه به اینکه بیماری روز به روز بهتر شد و شدید و حاد نشد نظریه کرونا رد شد و مشخص شد یا سرماخوردگی بوده یا ویروسی

بهرحال نگرانی هاشون وجودداشت

خلاصه که این دلواپسی های رنگ و وارنگ را اضافه کنید به اینکه حال مادربزرگ آقای دکتر هم به شدت بد بود و اونطرف هم اضطراب و استرس شدید وجود داشت

که البته ایشون دیشب فوت شدند

همه اینها دست به دست هم داد که چیزی ننویسم

اما حالم خوبه

خدا را شکر خدای بزرگی دارم که هوای همه مون را داره

همیشه هوای هممون را داره

الحمدلله

دوز دوم واکسنم را هم زدم

من دوز اول هم بدنم زیاد واکنش نشون داد

برای دوز دوم هم واکنش داشتم

البته نه به شدت بار اول


در عوض امروز صبح وقتی رسیدم دفتر گفتم باید آخر هفته ها با همه روزهای دیگه فرق داشته باشند ... حتی اگه من خیلی خیلی شلوغ باشم

این شد که اول از همه جارو زدم

دستمال کشیدم

تمام میزها را مرتب و منظم کردم

دستگاهها را پر از کاغذ کردم

پودر و کارتریچ دستگاهها را چک کردم

یه نگاهی به لیستم انداختم و بازنویسی کردم

پودر نسکافه خریده بودم ... از اون مدل بدون بسته بندی... ریختمش توی ظرف مخصوصش

یه مدل بسته بندی خریده بودم اونها را چیدم سرجای خودشون

دستگاه آبسرد کن را پر از آب کردم

دوتا تلفن زدم

یه پیک گرفتم و یه کار را فرستادم رفت

و بعد با خودم گفتم باید امروز یه پست مفصل بنویسم



خواهرا تصمیم گرفتند از استاد جان میناکاری یاد بگیرند

سفارش سفال دادند

برای منم لابلاش یه چیزایی سفارش دادند که هنوز به دستم نرسیده

رنگ و شابلون سفارش دادند

با استاد جان قرارهاشون را فیکس کردند و خواستند که منم روزهای آموزششون حضور داشته باشم

البته که بعید میدونم

همچنان کارهام مرتب نشده و هنوز هر روز یه عالمه از کارهای لیستم منتقل میشه به روز بعد





پ ن 1: مستر هورس را دیدم


پ ن 2: آقای مزاحم بهم چند تا پیام داده و باز درخواست قدیمیش را مطرح کرده


پ ن 3: دوبار تو این مدت سرویس کار دستگاه اومد

و هر دوبار تلاش کردم که از قیمت ها شگفت زده نشم


پ ن 4: همچنان مشتری باشعور و بیشعور دارم

و وجود هر دوشون باعث میشه که زندگی را بهتر ببینم


پ ن 5: دنبال تجربه های تازه هستم

به تفصیل بعدا براتون خواهم گفت


پ ن 6: توی این مدت چندتایی دوست مجازی را به خاطر کمرنگ بودنهام از دست دادم

در عوض چندین دوست تازه پیدا کردم که فهمیدم علیرغم خاموش بودن چقدر بهم محبت دارن


پ ن 7: به زودی دوباره با هم میریم سراغ پیچ میناکاری و با حضورتون بهش شور و هیجان میدیم


پ ن 8: مستاجر طبقه پایین نی نی دار شده

این مستاجر اولین مستاجر این خونه بود

عروسی کردند و اینجا اولین خونه مشترکشون بود

حالا هم نی نی دار شدند

دیشب حس کردم این موجود بیگناه و معصوم یه عالمه نور و برکت با خودش به خونمون آورده

انشاله زیر سایه پدر و مادر به بالندگی برسه


پ ن 9: چقدر حرف توی دلم هست


پ ن 10 : هنوز به للی که زنگ میزنم دوتایی گریه میکنیم



نظرات 12 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 10:45 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوبم
اولا برای روح بلند مادر بزرگ آقای دکتر آرزوی آرامش دارم
انشالا جاشون بهشت
بهت تسلیت میگم دختر عمو
الان حال پدر جان چطوره؟
نگران نباش پدر جان آدم قوی هستن انشالا به زودی سلامتیشون رو به دست میارن
برای بچه ها هم نگران نباش ظاهرا مورد نگران کننده ای نیست
نی نی همسایه هم قدمش مبارک باشه
دنیا همینه دختر عمو پر از مرگ و تولد
و تو خوب بلدی از این دنیای پر از تعارض چه جوری زندگی کنی و بیشترین لذت رو ببری
به یادت هستم دختر عمو
شاد باشی

سلام پسرعموجان
چه کامنت دلنشینی
متشکرم از اینهمه همدلی و همراهی
واقعا داشتن شماها توی دنیای وبلاگ بهم انگیزه زندگی میده

ریحانه پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 14:26

سلام تیلو جان
امیدوارم حال پدر بهتر شده باشه انشالله. روح همه درگذشتگان به خصوص مادربزرگ آقای دکتر قرین رحمت انشاالله.
خوبه که امروز را متفاوت شروع کردی. نگران فندوق جان هم نباش. بچه نسبت به ما بزرگترها قوی ترن.
چند مدت منم داخل فضای مجازی نیستم ولی هر روز اینجا سرمیزدم.
درسته بعضی وقت ها افراد توی زندگی آدم کم رنگ میشن. ولی میدونی که همیشه به فکرت هستند. خودم یک دوست دارم که با هم خیلی فاصله داریم اما بعد ۱۵ سال هر چند وقت (دوماه یکبار)تماس میگیریم یک دل سیر صحبت میکنیم.
ایرانسل قبلا خوب بود موقعی که یک ساعت میشد خودش قطع میکرد ولی الان به خودت میای ۲ ساعت شده و میبینی هنوز یک عالمه حرف داری.

سلام ریحانه نازنینم
چقدر خوبه داشتن دوستایی به خوبی خودت
ماهی
انرژی خوبت پشت تک تک کلماتت مشخص و هویدا بود
ممنونم ازهمراهیت
من با بیشتر دوستام اینترنتی حرف میزنم
دیگه نگران دقایق و ساعتها هم نیستم
قطع هم نمیشه

در بازوان پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 18:07

سلام تیلو جانم
روح مادربزرگ آقای دکتر شاد. تسلیت میگم عزیزیم.

الان که دوباره فرصت کردی به وبلاگ سر بزنی نمی دونم چند شنبس؟ شاید شنبه. امیدوارم حال پدرجان بهتر و بهتر شده باشه و فندوق هم خوبِ خوب باشه.

یه عالمه دعا و آرزوی خیر با بغل های فراوان میفرستم برات:))

سلام نازنینم
بودنت عین یه نسیم دلچسبه

روبی پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 18:26

آرزوی سلامتی برای پدر گرامی دارم. سایه‌شان همیشه مستدام

متشکرم دوست جانم

حمیده پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 20:33 http://www.tast-good.blogfa.com

خیلی وقت هست که میخونمتون اما خاموش
نوع زندگی تون برام جالب هست.
خوشحالم روشن شدم

منم از روشن شدنت خیلی خیلی خوشحالم
حالا عین دلت روشنی
عین وجودت مهربونیات را میبینم

بهار پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 21:35

سلام.
امیدوارم که حال پدرجان هم کاملا خوب شده باشه.
بیماری و درد دور باشه ازتون.

مادربزرگ آقای دکتر هم در آرامش باشن، در سایه رحمت خدا.

چقدر تیلو منظم و کاری و مهربونه.

مواظب خودتون باشین

سلام به روی ماهتون
متشکرم
اینهمه تعریف آدم را به پرواز در میاره

رهآ پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 22:33 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزم ان شالله حال پدرجان بهتر باشه. از خدا براشون سلامتی میخوام.

ممنون عزیزم
مرسی که حواست بهم هست

لیلی۱ جمعه 23 مهر 1400 ساعت 00:19

عزیزم خوش اومدی
حال پدررجان بهتره؟
تسلیت میگم عزیزم
انشاله خدا به همه سلامتی بده

فدای محبتت
خدا را شکر بهترن
ممنون عزیزدلم

پریناز جمعه 23 مهر 1400 ساعت 02:34

روزای سختی گذراندی ولی به یه قول قدیمی فرج بعد شدت تو زندگی هست همیشه .
یه حسی بین ما مجردا مشترکه اونم اینکه کسانی که مجردن نگرانی بیشتری برای تک تک اعضای خانواده تحمل میکنن . خودت و تک تک آدمهای زندگیت در پناه چتر مهر خدا باشید.
اینم بگم هیچ آدم متاهلی به اندازه تو از عشق زندگیش لذت نبرده ..تو فکر کن عاشقترین زوجها هم دوبار نصفه شب اون یکیو بیدار کنه حرف بزنن با هم بار سوم عصبانی میشه میگه بگیر بخواب حال داری


چقدر کامنت خوبی بود
من که کلی حس خوب گرفتم و تهش کلی خندیدم

نل جمعه 23 مهر 1400 ساعت 12:45

سلام عزیزم
دیشب میخواستم برات اهنگ آلارممو بفرستم.خیلی دوسش دارم.(قهرمان از دی جی براو.چند بعدی هست.باهندزفری گوش کن لطفا) و ببینم کجایی دختر.خیلی نگرانت شده بودم..
ولی چشمهام پاسخگو نبودن و گفتم امروز بفرستم برات و قبلش سرزدم و دیدم نوشتی.

حال پدرجان خوبه؟
مادرجان چطورن؟استرس زیادی بهشون وارد شده قطعا..پدر.نوه ها..

تسلیت میگم برای فوت مادربزرگ.روحشون شاد.

خودت خوبی؟
چه خوب که تونستی زود این حجم استرس و فشار تبدیل کنی به مدل دیگه. من بودم یک هفته استراحت مطلق لازم بودم

توانایی بالایی داری خداروشکر

نمیدونم چرا دلم برا مستر هورس سوخت
خودت خوبی عزیزم؟

دلم نی نی خواست.کوچولوی کوچولو

سلام نازنینم
بی نظیر بود اون آهنگ
منم به اینکه بشه آلارم گوشیم فکر کردم
شاید همین کار را بکنم
عالیه ...
متشکرم ازت
ممنون بابت مهربونیات

رافائل شنبه 24 مهر 1400 ساعت 12:47 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام عزیز دلم.
الان چطوری؟
پدر بهتر هستند؟ ان شاءالله که هم پدر هم کوچولوها حالشون بهتر شده باشه و نگرانی هات کاملا از بین رفته باشند. خداوند مادربزرگ آقای دکتر رو بیامرزه، روحشون شاد.
بیشتر مراقب خودت باش.
منتظر دیدن هنرهای زیبات هستم.

سلام نازنینم
الحمدلله همه بهترند
و خدا را شکر یه کمی خیالم راحت شده
متشکرم خدا رفتگان شما را هم بیامرزه
ممنونم دوست نازنینم

رسیدن یکشنبه 25 مهر 1400 ساعت 16:32

من چند باری سر زدم چیزی ننوشته بودی . ناراحت شدم عزیزم
چقدر مریضی و مشکلات رو هم .
اما تو قوی هستی و محکم

کاش باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد