روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سرظهر

سلام

صدای اذان را از مسجدی که خیلی بهم نزدیکه میشنوم

یه لحظه تعجب میکنم یعنی ظهر شد؟

سرجام آورم میشینم و چشمام را میبندم

ارادت های خاص و ویژه دارم به امام رئوف

دلم پر میکشه

هوایی میشم

امروز هم از صبح زود سرکار بودم

هنوزم هستم و هنوز یه مقداری کار برای امروز دارم که باید انجام بدم

اما برای ناهار میرم خونه

دلم هوای خواب عصر پاییزی را کرده

یه پتو بردارم یه جایی نزدیک در تراس بخوابم ... تا خنکای مهرماهی بره زیر پوستم

عصر هم یه عالمه تکلیف زبان دارم که باید انجام بدم


نظرات 11 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 16:23

سلام.
کلاس زبان خصوصی میرین یا موسسه خاصی؟
اگه راضی هستین، میشه معرفی کنید.
من برای مکالمه و گوش دادن دنبال موسسه یا فردی هستم که کلاس‌های آنلاین داسته باشه و مفید بوده باشه.

سلام به روی ماهت
کلاس خصوصی هست
و فکر نمیکنم به درد کسی بخوره چون من زبان انگلیسی نمیخونم
ولی کلاسهای آنلاین واقعا برای من مفید هستند چون وقت ندارم حضوری جایی شرکت کنم

نل پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 21:14

آدم‌بزرگ‌ها عاشق عدد و رقم اند.
وقتی با اونا از یک دوست تازه حرف بزنی، هیچوقت ازتون در مورد چیزهای اساسی سوال نمی‌کنن، هیچوقت نمی‌پرسن آهنگ صداش چطوره؟ چه بازی‌هایی رو دوست داره؟ پروانه جمع می‌کنه یا نه؟
می‌پرسن چندسالشه؟ چندتا برادر داره؟ وزنش چقدره؟ پدرش چقدر حقوق می‌گیره؟
و تازه بعد از این سوالاس که خیال می‌کنن طرف رو شناختن!
اگه به آدم بزرگا بگی که یک خونه قشنگ دیدم از آجر قرمز که جلو پنجره‌هاش غرق گل شمعدونی و بومش پر از کبوتر بود، محاله بتونن مجسمش کنن.
باید حتما بهشون گفت یک خونه چند میلیون ‌تومنی دیدم تا صداشون بلند بشه که وای چه قشنگ!
نباید ازشون دلخور شد.
بچه ها باید نسبت به آدم بزرگها گذشت داشته باشند.
شازده کوچولو
آنتوان دوسنت اگزوپری


تقدیم به دختری که هم بزرگ است و هم همانقدر کوچک که این زیباییها را میبیند و بیان میکند..

وای نل نازنینم
چقدر لذت بردم
اونقدر خوندمش که انگار شد یه تیکه از وجودم
خونده بودمش قبلا ولی الان انگار اصلا به یاد نداشتمش
و بعد باخودم گفتم بیخود نیست که اینطور عاشق شدم ، چون کسی را دارم که ازم چیزهایی پرسید که هیچکس از هیچکس نمیپرسه....

بینهایت ازت ممنونم
بهترین سوپرایز امروزم بودی

رهآ پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 23:11 http://Ra-ha.blog.ir

الهی خیلی زود دعوت بشی حرم امام مهربانی ها

الهی آمین
ممنون رهای نازنینم
امیدوارم اجابت تمام دعاهای قشنگت خیلی نزدیک باشن

لیلا یکشنبه 18 مهر 1400 ساعت 19:04

تیلوی عزیزم راهت روشنه، روشن تر بشه الهی!

الهی آمین
منم برای زندگیتون روشنایی و نور آرزومندم

بهار شیراز دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 10:31

اما من دعا می کنم به حرم حضرت معصومه دعوت بشی به شرطه ها و شروطه ها...
که یواشکی دست در دست یار.....


آخ از اون دیدار... اخ از اون قرار

سارا دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 23:14 http://www.yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
چ خوبه ک وسط تمام مشغله هات کلاس زبانت رو هم میری.
پیاده روی ک عالیه!
امیدوارم روزهات ب عالیترین شکلش بگذره و هر روزت بهتر از روز قبل باشه

نل چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 11:02

داره یه هفته میشه و از تیلوی ما خبری نیست..
یعنی چی شده؟

امیدوارم شلوغیهای خوبی بوده باشه

نوشین چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 14:33

سلام عزیزدل، امیدوارم که حالت خوبه خووب باشه، اگر ممکن بود از خودت خبر بده


سلام نوشین نازنینم

نادیا چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 14:52

سلام
روزتون بخیر و شادی
من تازه شروع کردم که کار سرامیک سازی (یعنی هنوز شروع نکردم در واقع) یادمه شما یک جایی میشناسین تو اصفهان که کوره داشتن برای پخت ظروف
میخواستم بدونم شما اجازه دارین ادرس یا مشخصاتی ازش به من بدین؟
خیلی ممنونتون میشم

شبنم پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 08:33

کاش حداقل یه خبر کوچیک از خودت می دادی
کسی که هر روز می نویسه یهو یک هفته پیداش نشه دشمنانشم نگرانش می شن دیگه چه به رسه به دوستان که از دلنگرونی شبم خوابش رومی بینن!!!
پس کجایی مردیم از نگرانی!

سعید پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 08:45 http://www.zowragh.blogfa.com

دختر عمو جان چند روزه غیبت داریا
فکر نکن حواسم بهت نیستا
انشالا مشغول خوشی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد