روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پاییز یا بهار؟

سلام

روزتون زیبا

زاویه تابش خورشید و رنگ آفتاب توی این ساعت از روز یه طوری هست که به خودت میگی الان پاییز هست یا بهار

هوای عالی

و با توجه به تعطیل این دور ، یه کوچه خلوت و خالی از صدا

صدای یا کریم هایی که توی کوچه برای خودشون میچرخن و با هم حرف میزنند به گوشم میرسه

و البته صدای ضعیف دخترکوچولویی که داره توی حیاطشون یه کاری انجام میده و شعر میخونه

کارهایی که مدتها روی هم تلنبار شده بود را توی این دو روز یکی یکی تیک زدم

یه عالمه از تمرین های زبانم را هم انجام دادم

البته که تمرینهام هنوز به روز نشدن و کلی ازشون باقی مانده ، اما شانس آوردم و استاد جان فرمودند که یه مسافرت کوچولو در پیش دارن و تا شنبه نیستند

و نگم براتون که من چقدر خوشحال شدم

اینطوری وقت پیدا میکنم که خودم را برسونم به سطح قابل قبول

باید یه عالمه فعل و کلمه حفظ کنم

یه عالمه صرف فعل توی زمانهای مختلف را تمرین کنم

ولی هنوز توی پیچ و خم کوچه های تمرین گیر کردم


حالا باید بعد از ناهار یک لیست تازه تهیه کنم

از سفارشهایی که این چند روز گرفتم و ثبت نکردم

یه اولویت بندی هم انجام بدم

و کارها را براساس برنامه جدید پیگیری کنم







پ ن 1: چقدر خوشحالم که اکثریت دوستان قصد زدن اون دکمه را ندارید

و این یعنی زندگی هنوز زیباییهای خودش را داره


پ ن 2: دیشب با آقای دکتر یه بحث فرسایشی داشتیم

ولی جالب این بود که با توجه به اینکه بحث خیلی جدی و عذاب آور بود ، با اطمینان قلبی به عشقی که وجود داره هیچ حرصی نخوردیم


پ ن 3: باید مثل هر پاییز دیگه به فکر تنیدن پیله باشم

اون کرم کوچولو باید زمستان را استراحت کنه و بهار یه پروانه زیبا بشه


نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 14:07

منم تو قرعه کشی یه پیج یه پکیج آموزش زبان برنده شدم ولی حتی فرصت نکردم بازش کنم ببینم چیه دلم میخواد تا آخر امسال کلی لغت حفظ کنم و زبانم تقویت کنم ولی بعضی روزا اینقدر خستم به خدا حال ندارم نفس بکشم احساس عذاب وجدان دارم سعی میکنم شبا که دخترم میخوابونم به این کارا برسم ولی خودم از خستگی غش میکنم

دیگه عذاب وجدان برای چی
قربونت برم همین که با تمام توانت داری تلاش میکنی و بهترین خودت هستی عالیه
اصلا به خودت زندگی را سخت نگیر

مهربانو پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 11:07 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جونم چه پست قشنگی نوشتی چقدر به پیله بستن و استراحت و پروانه شدن فکر کردم ... ولی نمیدونم وقت پیله بستن و استراحت دارم یا نه؟
درمورد اون دگمه خیلی فکر کردن به سخته ... میترسم چون این روزا خیلی ها بهش فکر میکنند

ممنون نازنینم
گاهی صرفا برای رفتن توی این پیله لازم نیست وقتمون خالی و آزاد باشه و استراحت کنیم
ولی خیلی خوبه پروانه شدن
خیلی بد هست که این روزها اینطوریه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد