روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ی تمام شده ...

سلام

شبتون پر از ستاره

چطوری صبح یهو شب میشه و من هرچی فکر میکنم یادم نمیاد اینهمه وقت داشتم چکار میکردم؟

تازه امروز کتاب زبانم را هم آورده بودم که زبان بخونم

زهی خیال باطل...


دیروز ظهر ، برای ناهار رفتم خونه

جاتون خالی عطر قورمه سبزی پر از شنبلیله پیچیده بود توی خونه

با سیرترشی خوشمزه مامان ...

تصمیم گرفتم یه چرت اساسی بزنم و خستگی یک هفته را به در کنم

البته ساعت را گذاشتم برای 2 ساعت بعد چون کلی درس تلنبار شده داشتم

20 دقیقه بیشتر نخوابیده بودم که صدای زنگ در اومد

خواهرا و فسقلیا همه با هم !!!!!!!!!!!

سوپرایز

تا شب اونجا بودند

و فسقلیا تا تونستند شیطنت کردند

مدتها بود نیومده بودند خونمون و همه دیدارها از عید به بعد توی باغچه بود

و حالا همه چی براشون تازگی داشت

تا فسقلیا و خواهرا برن ساعت نزدیک 10 بود

یه دوش گرفتم و دفتر و کتابم را پهن کردم

12 شب هم رفتم توی رختخواب و بیهوووووووووووووووش

صبح یه کمی زودتر بیدار شدم

پیاده روی را انجام دادم و یه کمی هم زودتر رسیدم دفتر

و از صبح اونقدر کار انجام دادم که الان حس میکنم دو روز از جمعه گذشته



نظرات 8 + ارسال نظر
سعید شنبه 10 مهر 1400 ساعت 20:26 http://www.zowragh.blogfa.com

یعنی معنی این کلمه بیهووووووووووووووووووووش رو من خوب میفهمم

امیر شنبه 10 مهر 1400 ساعت 23:58

با سلام
خدا قوت مرد کار
نوبتی که باشه نوبت کامپیوتر و رایانه و طراحی و چاپ است و سفال و رنگ و طرح کوره و اموزش دادن فعلا پروژه اش تعطیل است تا شاید وقتی دیگر
دوست دارم بدون اینکه ببینی یا بدانی یک روزرکامل کاری در دفترت باشم و شاهد طراحی و تایپ و پرینت و تعامل با مشتری و خوردن دمنوش و .... باشم و همه کارهایت را باداشت کنم و ساعت بزنم و شب وقت تعطیل کردن گزارش کار بک روزه ات را بدهم و با هم ان را تجزیه و تحلیل کنیم و در مورد میزان دقت و میزان شوق و علاقه ات و نحوه برخورد و بازخورد با مشتری صحبت کنیم و ....
واقعا نمیدانم این همه غرق کار شدن و متوجه گذشت زمان نشدن خوب است یا نه؟ چون نمیدانم قضاوت نمیکنم جایی خواندم تا با کفش کسی راه نرفته ای در مورد وی قضاوت نکن. منم هم اگر بخوام تراقضاوت کنم باید کفش های ترا بپوشم که اولا اقایان کفش خانم ها را پا نمی کنند دوما کفش شما برای من کوچک است و سوم اینکه اصلا نزدیک نیستیم که بخوام کفش شمادرا بپوشم ( البته از لحاظ جسمانی نزدیک نیستیم) ولی شاید دلهایمان به هم نزدیک باشد و بقول این مثل چو با منی گر در یمنی تو با منی ...
شب خوبی و روز خوبتری در پیش داشته باشید

نرگس یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 10:58

آخ گفتی من اصلا نمیفهمم کی صبح شد کی شب شد کلا روزها داره بدو بدو میره بعضی وقتا اینقدر احساس خستگی میکنم که نگو دخترم که نه شبا میخوابه نه روز مدام نق میزنه نمیدونم به خاطر دندوناشه یا کلا تو این سن این طوری میشن فقط تنها چیزی که خستگیم در میکنه دیدن بزرگ شدن و خندیدنشه انشاالله قسمت هرکس که بچه میخواد

اخ اخ اخ
منم همینطوریم ها
ای جانم یه دختر کوچولو داری؟
خدا حفظش کنه

امیر یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 14:56

با سلام
خدا قوت دختر زیبای زاینده رود
این هفته هم سه شنبه و پنجشنبه تعطیل رسمی است و چهارشنبه هم بین التعطلی است و از رسمی هم رسمی تر . پس سه روز استراحت کامل . بزن تو رگ نوش جونت

سلام دوست خوبم

سهیلا یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 15:46 http://Nanehadi.blogsky.com

دلت خوش باشه همیشه. ان شاءالله.

فدای محبتتون

حمیده یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 20:22 http://www.tast-good.blogfa.com

شما با مادر زندگی میکنین خودتون به کارهای خونه می رسین؟

من در کنار پدرجان و مادرجان زندگی میکنم و دست به سیاه و سفید هم نمیزنم

امیر دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 00:44

سلام تا الان چند بار سرزدم ولی خبری از پست جدید نبست ساعت دوازده و 45 دقیقه است .
شب خوبی داشته باشید

امیر دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 12:48

با سلام
زلزله شاید تلنگری باشد برای اینکه قدر امنیت در زندگی را بیشتر بدانیم احتمال زیاد شدت زمین لرزه زیاد نبوده که لوستر تکان نخورده . و حتی اینکه مامان هم متوجه نشده مبین همین مطلب است اگر توجه کنی همیشه اندازه و مقیاس زلزله به ریشتر و از دو عدد تشکیل شده مثلا 3 و دو دهم و منظور این نیست که 3 و خورده ای ریشتر بوده بلکه این است که سه ریشتر زمین افقی تکان خورده و دو دهم عمودی . هر چه عدد عمودی بیشتر باشد احتمال خسارت بیشتر است و منازل در زلزله هایی که عدد عمودی انان بالا باشد بیشتر خراب می شوند.
دمنوش ، نوش جان ولی اب بیشتر از دمنوش بخور که شادابی بیشتر در گرو خوردن اب بیشتر است.
دیروز هم یواشکی از زیر بار پست در رفتی فردا هم تعطیل است و پنجشنبه هم تعطیل . بگو اخ جون دو سه روز تعطیلی
موفق باشید
دیشب ساعت 12و نیم نگاه کردم پست شنبه نبود حالا هست و ساعت 6 عجیب است برام

سلام دوست خوبم
هر لحظه زندگی با سختی هاش یه تلنگره
ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
من هر وقت بتونم پست میزارم
از خدامه بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد