روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لحظه آخری

سلام

وقتتون خوش

میدونم که دیگه خیلی دیر شده برای پست نوشتن روزانه کسی که هر روز صبح پست مینوشته

ولی ...

انسان بودن همینش خوب هست که همه چی قابلیت تغییر داره

و بهتر از اون فضای وبلاگ و دوستای وبلاگی هست که بهمون اجازه میدن دیر و زود کنیم و ازمون هیچی به دل نمیگیرن



صبح که میومدم پرچم های مشکی توی نسیم پاییزی داشتند به سر و سینه میکوبیدند

یادم اومد فردا تعطیله

برای همین بدون اینکه برم پیاده روی خودم را سریع رسوندم دفتر

باید کارهام را مرتب و منظم کنم

بعد از مدتها به این تعطیلی نیاز دارم

و چقدر خوبه که فردا تعطیله

یه عالمه از تکالیف زبانم روی هم تلنبار شده

باید بهشون رسیدگی کنم

یه کمی هم استراحت کنم که احساس میکنم کوله بارم از هرچی انرژی هست خالی شده و سلولهام پر شدند از خستگی





پ ن 1: خانم همسایه یه ظرف کوچولو شله زرد خیلی خوشرنگ برام آورده

تا این لحظه که مقاومت کردم

امیدوارم در برابر این عطر هل و زعفران بازم بتونم مقاومت کنم


پ ن 2: امروز یه مقداری پولای خارجکی خریدیم


پ ن 3: دلم برای سفالهام پر میکشه


پ ن 4: دلم برای وبلاگ خوندن و لابلای وبلاگها گشتن تنگ شده


پ ن 5: انارهای خوشرنگ مهمون لحظه هاتون شدند؟


نظرات 10 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 03:24 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. خونه خودته هر و قت دلت خواست بنویس، صبح و شب نداره
مگه میشه در مقابل شله زرد مقاومت کرد؟ مخصوصا وقتی توی یخچال میمونه و سفت و خنک میشه.
من و پسرم بعد از مدتها انار خوردیم بمناسبت پاییز.

بهامین دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 19:06 http://notbookman.blogsky.com

اینروزا به نوعی نوشتن برای ما وبلاگی ها سخت اما همچنان در جریانه
پاییزت مبارک تیلو جان

همه روزگارت مبارک نازنینم

امیر سه‌شنبه 6 مهر 1400 ساعت 00:24

با سلام
قدم پولای خارجکی مبارک و این یعنی اخ جون انتالیا و استانبول . خوش بگذره و بسلامتی برین و با چمدان بزرگ سوغاتی سلامت برگردین.
انار خیلی وقته همدم ما شده میوه های تابستانی دیگه کیفیت و طعم قبل را نداره و تازه قیمتش هم دوبرابر شده
عصری داشتم کامنت می نوشتم که گوشی زنگ خورد و هر چه نوشته بودم پرید.
دیر نوشتن دو تا جریمه داره یکی اینکه افرادی که کامنت میرارن کمتر میشه و دوم اینکه رمق و انرژی نوشتن با کیفیت و عالی چون صبح را نداری مثل الان من
موفق باشی

سهیلا سه‌شنبه 6 مهر 1400 ساعت 12:22 http://Nanehadi.blogsky.com

خدا کنه همیشه حال دلت خوب باشه.

الهی آمین
منم همین آرزوی قشنگ را برای شما و همه دوستای خوبم دارم

امیر سه‌شنبه 6 مهر 1400 ساعت 14:42

::

ممنون

امیر سه‌شنبه 6 مهر 1400 ساعت 19:10

سلام
ساعت 7 و ده دقیقه است و امروز هم خبری نیست . خدا قوت و خوش بگذره

سلام دوست خوبم
متشکرم
ببخشید که در انتظار میزارمتون

امیر چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 05:29

سلام
اینجا را اجاره داده اید؟
خبری از شما نیست.
صبح تان بخیر

سلام دوست خوبم
کسی هست اینجا را بخواد اجاره کنه؟

پیشاگ چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 09:06

و تیلویی که همیشه پر انرژی در حال دوییدن
امیدورام تو هم ازم به دل نگیری که خیلی وقته بهت سر نزدم
امروز اول از همه اومدم اینجا دلم میخواست تعریف تمجیداتو از زمین زمان اسمون درخت بخونم بلکه یکم حالم عوض شه
مرسی که هستی

سلام عزیزدلم
چقدر از برگشتنت خوشحالم
بدون تو دنیای وبلاگها یه پیشاگ نازنین کم داشت
از اومدنت بی نهایت خوشحالم

امیر پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 02:20

سلام
ساعت دو و نیم بامداد ولی ....

سلام دوست خوبم
من اون ساعت در بیهوشی کاملم

رابعه پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 16:24

سلام تیلو جان ان شاالله که خوبی

سلام نازنینم
الهی آمین
فقط شلوغم
وگرنه خدا را شکر همه چیز خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد