روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پاییز می رسد که همانند سال پیش خود را دوباره در دل قالیچه، جا کند

سلام

روزتون شنگول و منگول

خوب هستید دوستانِ جان

دیروز بعد از مدت طولانی ، فسقلیا را دیدیم

وای چه چقدر دلتنگشون بودم

از صدای خنده هاشون و بازی کردنهاشون

گریه کردنهای الکیشون

شیطنتهای بچه گانه شون

همه و همه دلچسب بود

سرراه براشون قاقالی لی و هله هوله خریدم و رفتم به سمتشون

تا نزدیک ساعت 7 هم دور هم بودیم

توی باغچه توی هوای آزاد نشستیم و بازم برای ناهار خوردن سفره پهن نکردیم

بعد ازظهر هم مامان جان بساط آش را به پا کرده بودند

چای و آش و انارهای باغچه

جای همه دوستان خالی

وقتی رسیدیم خونه هلاک بودم از خستگی

هفته شلوغ و جمعه شلوغتر

اولین کاری که کردم تنظیم تایمر روشن و خاموش شدن چراغهای اتوماتیک نمای ساختمان را عوض کردم

حالا دیگه خیلی زود هوا تاریک میشه

بعدش دوتا پاجوش از آلوئه وراهای قبلی درآوردم و توی دوتا گلدونهای پارکینگ کاشتم

حسن یوسف ها خشک شدند و گلدونهای خالی توی ذوق میزنه

بعد هم اومدم خونه و با پدر جان نشستیم به زبان خوندن

وقتی به خودم اومدم ساعت دوازده و نیم بود

دیگه هلاک بودم

حتی نای اینکه پاشم تا تختم برم نداشتم

زنگ زدم به آقای دکتر و چشمام اصلا باز نمیماند

دو تا کلمه حرف نزده بیهوش شدم ...


صبحها هنوز انگار ساعت بدنم روی همون ساعت قدیمی کوک شده و برای همین همون ساعت بیدار میشم

دوش گرفتم و امروز باید میرفتم سراغ دکتر تغذیه

همون موقع پیش بینی کردم که توی مهرماه شلوغم و ساعت 8 صبح نوبت گرفتم

رفتم فشارم را چک کردند و همون فشار قبلی بود

و نیاز به پیگیری و مراقبت داره

بالا نیست

ولی باید حواسم بهش باشه چون دقیقا روی مرز هست

در عوض 5 کیلو وزنم کم شده بود

تعجب کردم

من اصلا حس نکردم که اینهمه وزن کم کردم

از بس شلوغم احتمالا!!!!!!!!!!!!!!

ولی جالب این بود که آقای دکتر تشریف نداشتند و گویا تا هفته بعد هم تشریف نمی آوردند

این بود که دستیارشون فعلا داشتند یه کارهایی را پیش میبردند

از مرکز اومدم بیرون و تصمیم گرفتم این ماه با جدیت بیشتری پیاده روی و کاهش وزن را پیگیری کنم


از وقتی رسیدم دفتر دارم تلاش میکنم که این پست را بنویسم

ولی اونقدر شلوغم که هر یک سطر را نوشتم یکبار پاشدم و نشستم



فعلا برم

پی نوشت ها بماند برای بعد...

نظرات 7 + ارسال نظر
x شنبه 3 مهر 1400 ساعت 11:45 http://Malakiti.blogfa.com

این جریان زندگی که تو پست هات هست رو خیلی دوست دارم

این قلمه زدن و مراقبت گل ها
هوای حیوان ها رو داشتن
رنگی رنگی بودن


چه خوب که وزن کم کردی
منم باید دست به کار شما
کوزه گر و ....

الی شنبه 3 مهر 1400 ساعت 12:29 https://elimehr.blogsky.com/

پاییزت مبارک
روزهات به قشنگی و دلبری پاییز

ای جانم

امیر شنبه 3 مهر 1400 ساعت 16:19

با سلام
اصلا فرش با همه رنگ و نگارش برای پاییز پهن شده است اینطور که شما عنوان کردید پاییز طفیلی است ولی اینطور نیست پاییز گل سرسبد فصل هاست مهرش مهربان است و ابانش شیرین زبان و اذرش دل می برد .
چقدر خوب است دور همی و دیدن اطفال و نوجوانان و جوانان و بزرکان که هر کدام زیبایی و لطف خاص خود را دارد.
شلوغی کار ، زیبایی کار است . هم برکت است هم فعالیت و هم سرکرمی و دل مشغولی. خدا را شکر که توانایی فعالیت و کار داری و باز خدا را مضاعف شکر که سلامتی داری تا کار کنی و روزی حلال داشته باشی. خدا را شکر و سپاس بی حد بخاطر سلامتی والدین و عشق و علاقه انان و شما نسبت به همدیگر .
برایت بهترین ها را آرزو می کنم

امیر یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 11:36

با سلام و خدا قوت خدمت شما
امرور هم کمی تا قسمتی نسیت به پست گذاری تاخیر داری و فردا هم که اربعین است و استراحت . هفته آینده فکر کنم سه شنبه تعطیل باشه چون 28 صفر رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی است . موضوع دیگه اینکه بازخورد شما نسبت به کامنت ها را جواب نمیدی و چند روز یک بار جواب میدین که این موضوع شیرینی بازخورد و جواب شما را بی رنگ و بی خاصیت می کنه جواب بازخورد یک هفته پیش چه شیرینی و لطافتی داره برای حالا. دکتر تاکید می کنه دارو سر وقت خورده بشه دیر و زود کردن تاثیرش را از دست میده . شما نماز صبح را ساعت 8 بخون خودت از نمازت لذت می بری؟ اما در تاریک و روشن شدن هوا و زمان طلوع فجر بخون ببین چه حالی بهت دست میده . جواب شما هم همین حالت را برایمان دارد . ببخشید اینطوری رو راست و صریح گفتم

امیر یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 13:30

خدا قوت دوست عزیز


سپاس

مهربانو یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 14:03 http://baranbahari52.blogsky.com/

جاانم دوست گل شلوغ پلوغم
تازه مثل خودم شدی
اینم برای پنج کیلو کاهش وزنت


فدای مهربونیات

امیر یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 18:45


سپاس از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد