روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

غروب شد و من متعجب از گذر سریع زمان ...

سلام

خوب و خوش باشید دوستای گلم


اونقدر شلوغ بودم که نفهمیدم کی رسیدیم به شب

اونقدر حرف زدم که حس میکنم فکم درد میکنه

اونقدر کار کردم که از خستگی نایی در تن ندارم

اما به لطف پروردگار حالم خوبه




پ ن 1: از درد اینکه نمیتونم کنار دوستم باشم به خودم میپیچم

اما کاری از دستم بر نمیاد

و حتی نمیتونم بهش تلفن بزنم از این غصه بزرگ


پ ن 2: مستر هورس یکی دوساعتی پیشم بود


پ ن 3: کاسه پایه دار خوش آب و رنگ میناکاری را مستر هورس خرید

همچنین فنجان و سینی را ...


پ ن 4: مادرجان برام از شاخه های عناب آوردن

گذاشتم روی میزم

چقدر کیف داره نگاه کردن بهشون


پ ن 5: در درونم کرمی داره پیله میتنه


پ ن 6: صبح رفتم بانک

چقدر این روزها از رفتن به جاهای عمومی میترسم

فکر کنم کرونا هم تمام بشه یه فوبیا تا مدتی با من باقی بمونه


پ ن 7: گل سینه خوشگلی که روی مانتوم زدم بهم حس خوب میده

یه پرنده

یه گل


نظرات 6 + ارسال نظر
رابعه دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 22:41

سلام تیلو جان در این روزگار آدمی به همین حس‌های خوش زنده است پاینده باشی.

سلام به روی ماهت
دقیقا همینا آدم را سرپا نگه میداره

امیر دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 23:41

با سلام
چقدر سخت است در مصیبت تنها باشی ، اگر کسی باشه سرت را رو شانه اش بگذاری و مویه کنی غم هایت نصف می شود ، دلت گرم می شود احساس می کنی که کسی هست که درکت می کنه
خدا رحمت کند پدر للی را پارسال این روزها شاد و سرمست از عروس شدنش بود امسال در سوگ و غم از دست دادن پدر.
گاهی غمی می رسد به اندازه کوه
گاهی نشاطی می رسد اندازه دشت

چنین است رفیق رسم زندگی
در سایه کوه باید از دشت گذشت

سلام دوست خوبم
خیلی سخته
خدا نصیب هیچکس نکنه

بهامین سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 02:26 http://notbookman.blogsky.com

سلام تیلو جانم
خوبی؟؟

منم با شروع کرونا فوبیا و ترس از محیط شلوغ دارم
کرونای لعنتی

سلام به روی ماهت
متشکرم
عالی
اخ اخ
پس دقیقا متوجه میشی چی میگم

ترانه سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 06:00 http://taraaaneh.blogsky.com

چه خوب که گل سینه خوشگل میزنی. یعنی که همیشه میشه حق انتخاب داشت و زیبایی رو انتخاب کرد.
چرا حتی نمیتونی به دوستت تلفن بزنی؟

این مدل گل سینه را خیلی خوشم اومد و از دیدنش حالم عوض میشه
تلفن میزنم بهش
ولی آیا در این مواقع تلفن زدن جای بغل کردن را میگیره؟

امیر چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 14:15

سلام پست جدید نداشتیم؟
ما منتظر سلامتی خودت و خانواده و پست جدیدت هستیم . وقتی پست میزاری یعنی حال خودت و حال دلت خوش است این خستگی و کار نیست که ادمی را از توان و نا می اندازه بلکه نا امیدی و ناخوش بودن حال دل است . حتی مریض و بیماری جسمی مثل نا آرامی دل نمی تواند شخص را ناک اوت کند . انشالله همیشه ایام ساز دلت کوک باشد و نغمه دلپذیر امید را بنوازد و صفحه عشق در تک تک سلول های قلبت نغمه پرداز باشد امین یا رب العالمین

سهیلا چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 14:25 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام تیلو جان ، واکسن زدی؟

سلام عزیزم
بله زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد