روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیر نوشت

سلام

روزتون زیبا


راست میگین آقای امیر، حق باشماست

اما

اما

اما

شما نمیدونید در چه حد شلوغم

که اگه میدونستید تعجب میکردید که همین پست های نصفه و نیمه را هم چه جوری مینویسم

شما فکر کنیدیکساعت امروز زودتر بیدار شدم

دیشب آخر شب دوش گرفته بودم و برای همین سریع لباس پوشیدم و صبحانه را هم در حد یک لیوان شیر و یک کف دست نان برگزار کردم و پریدم از خونه بیرون

پیاده روی را که قول دادم ترک نشه...

زمانش شد بیست و یک دقیقه

تند و سریع

بعد سریع خودمو رسوندم دفتر

چند نفری پشت در بودند که من رسیدم

وقت نکردم حتی یه لیوان آب بخورم با اونهمه تشنگی

مشغول شدم

دقیقا 27 تا تماس از صبح تا ظهر جواب دادم

یه عالمه یادداشت نوشتم

مراجعین را مرتب کردم

پدرجان را برای گرفتن نرخنامه و پرداخت حق عضویت به جای خودم فرستادم اتحادیه

ساعت یک بود که پدرجان و مادرجان اومدند اینجا

کار آخرین مراجع را انجام دادم و دستام را حسابی شستم و نسکافه درست کردم و کنار پدرجان و مادرجان چند دقیقه ای نشستم

بعد هم یه کمی به حساب کتابها سر و سامان دادم

الان هم گفتم یه پست سریع بنویسم و برای قبل ناهار باید دوتا کار دیگه را تیک بزنم

 حالا شما قضاوت کنید من میتونم اون وسط با اون ازدحام بیام پست بنویسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دیروز جمعه بود

از تک تک دقیقه ها استفاده کردم

و چقدر راضی هستم از این مفید بودن ساعتها و دقیقه ها

یه عالمه هم زبان خوندم

توی برنامه امروزم باید دوساعت زبان بخونم

احتمالا میره برای آخر شب




پ ن 1: زندگی روی دور تند، بعد از روزهای قرنطینه پارسال و ذخیره کردن یه عالمه انرژی ، این روزها عجیب به دلم میچسبه


پ ن 2: هرچی میدوم ، نمیرسم

ولی حداقلش اینه که دور نمیشم


پ ن 3: وسط شلوغی های روز خلاصه و مختصر مینویسم : دوستت دارم

میدونم اون از من شلوغتره

مینویسه : منم ...

و این میشه یه عاشقانه طولانی برای کوتاهترین جمله های عالم ...


پ ن 4: گوشیم داره زنگ میزنه

نظرات 6 + ارسال نظر
آزاده شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 14:27

سلام تیلو جونم خوبی خانم گل
انشالله همیشه اینجوری سرت شلوغ باشه و کلی سرگرمی و کارای قشنگ و انگیزه داشته باشی تازه کلی طرح و رنگ خوشگل هم واسه زمان بیکاری تو نوبتن و چشمک می زنن
دوست دارم صدات رو بشنوم ولی می دونم سرت حسابی شلوغه پس مزاحمت نمی شم و به پست هات راضی می کنم خودم رو

سلام به روی ماهت
آزاده تپل خانم هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزدلمی
من برای شنیدن صدای دوستام همیشه وقت دارم و با کمال میل آماده ام
هر موقع دوست داشتی خوشحالم کن

من شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 14:39 http://me2020.blogsky.com

این قدر شلوغ بود گزارشتون که من با تصورش خسته شدم
خدا قوت به شما،شاد و پرانرژی باشین همیشه

اخ اخ ببخشید
شما را هم خسته کردم

رسیدن شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 18:09

من میفهمم این حجم از شلوغی کاری رو
واقعا وقت کم میارم
دیروز میگفتم کاش قبل بیداری صبح یا سانس زمانی دیگه داشتیم
و چون اتاق شخصی ندارم گاهی زمانم میسوزه حرص میخورم

نوشین شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 18:46

سلام تیلو جوونم، خوبی؟؟ خدا قوت عزیز جان، ازین کارت خوشم میاد ک مادر جان و پدر جان دوتایی میان بهت سر میزنن، خدای بزرگ عمر طولانی و با عزت بده، راااستی برگردم خونه قراره آزاده جون (تپل خانم) رو ملاقات کنیم منو گندم، کامنتشو دیدم چشمام قلبی شد

امیر یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 00:22

با سلام
خدا قوت
اگر اعتراض کردم اگر ابراز ناراحتی و نارضایتی کردم بدان نه از سر دلگیری بلکه از روی دلتنگی است. نه از بابت کم کاری و بی محلی شما بلکه از روی محبتی است که به شما و تعلق خاطری است که نسبت به شما و صداقت تان و محبت تان داریم و لاغیر
برایت ارزوی موفقیت دارم

فرزانه سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 22:57

دوستت دارم منم

دل به دل راه داره شدیددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد