روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای بی تو بودن میگذره، اما به سختی

سلام

پنجشنبه تون گل گلی

از این روزهای بینظیر شهریوری استفاده کنید

آخرای تابستان دلبری های تابستانی هزار برابر میشن

و این روزای آخر شهریور دیگه واقعا بینظیر هستند

روزها داره کوتاه میشه

آفتاب بلند تابستانی داره میره

پس دریابید ته مانده های تابستان را



خب بسته آخر پستی هم شکسته پکسته رسید

به نظرم باید در قوانین و رفتارهای اداره پست تجدید نظر بشه

ولی به قول دوست جانم اینجا ایران است

من نمگم خیلی ملایم رفتار کنند که اصلا با اون حجم بسته و مرسوله شدنی نیست شاید

ولی بالاخره میشه بسته هایی که نوشته شکستنی و برچسب دارن را با ملاحظه تر بود

حالا بهرحال از اینکه دوست جانم حس خوب نگرفت خیلی خیلی متاسف شدم

از اینکه بسته نتونست یه عالمه شوق و شعف براش ببره خیلی دلم گرفت

میدونید گویا بسته همون روز قبل به دستشون رسیده بوده ولی وقتی ذوق و شوق منو از رسیدن سالم بسته های دیگه دیدند دلشون نیومده بود که بهم بگن...

چقدر مهربون

حالا باز براشون پست میکنم

اینبار سفت و سخت تر از قبل





پ ن 1: دیشب کلاس زبان داشتم


پ ن 2: روزهای اونقدر شلوغم که نمیفهمم کی روزم به شب میرسه

و شبها اونقدر هلاکم که نمیفهمم شبم کی به صبح میرسه


پ ن 3: گوشیم یه ایرادی پیدا کرده

وقتی با گوشی تماس میگیرم یا حتی توی واتس آپ تماس صوتی ، صفحه گوشی خاموش میشه

فایلهای صوتی واتساپ دیگه روی اسپیکر پخش نمیشن

اما کلیپ های همون واتساپ روی اسپیکر پخش میشن

الان خیلی باهاش دردسر دارم چون میخوام پیام های صوتی استاد زبان را گوش بدم و نمیتونم

تو رو خدا اگه کسی میتونه کمکم کنه ...


نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 09:18 http://s.mahjoobi92@gmail.com

سلام نوشته های پر انرژی تونو که می خوانم منم کلی انرژی می گیرم گذرتون کتاب فروشی افتاد دفترچه خاطرات جغد واسه خواهر زاده هاتون بگیرین و خودتونم بخونین خیلی با مزه است مدل اوا می نویسین وای دفترچه امروز خیلی شلوغ پلوغم یه هفته بال انگیز داریم

سلام به روی ماهت
ممنونم از پیشنهاد قشنگت
حتما این کار را خواهم کرد
البته فعلا فقط به درد مغزبادوم میخوره
اون دوتا که خیلی فسقلی هستند
شاید برای خودمم خریدم

امیر پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 12:54

با سلام
روزها بی تو می گذره ....
چون می گذرد غمی نیست پس خودت گفتی که میگذرد .....
اما من میگم بی همگان بسر شود بی تو بسر نمی شود.....
روزها می گذزد و شهریور هم با همه ابهتش از نیمه گذشته و یواش یواش بوی پاییز هزار رنگ و مهر مهربان میاد
در مورد وسایل پستی طبق مواردی که ممنوع می باشد پست کردن وسایل شکستنی و مایعات و ... می باشد و پست می تواند از قبول مرسوله شکستنی خوداری نماید لذا صاحب محموله پستی باید تا جای ممکن در بسته بندی احتیاط و محکم کاری کند تا اگر کارتن محموله از دست مامور پست افتاد زمین ، محموله ایراد پیاد نکند . این را جهت اطلاع عرض کردم.

سلام
روز بخیر
میگذره
ما بخوایم یا نخوایم روزگار میگذره
کاش برای همه خوب بگذره
ولی من خیلی محکم بسته بندی کرده بودم هاااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد