روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پست عصرگاهی بیات...

سلام

امیدوارم حال دلتون زیبا باشه

کارهای صبح زیاد بود

تازه دستگاه رنگی هم توی چاپ یه تکرار رنگ ریزی داشت که برای منِ حساس اعصاب خرد کن بود

زنگ زدم آقای تعمیرکار

بدوبدو اومدن

ناقابل یک میلیون و پانصد و پنجاه هزارتومان وجه رایج مملکت را گرفتند و رفتند

البته دستگاه الان تمییییییییییییییز پرینت میگیره اونطوری که آدم کیف کنه

کارها را مرتب کردم

ناهار خوردم

و میرم برای شیفت عصرگاهی که کارهای مدارسم هست و خیلی خیلی هم روی هم انباشته شده




پ ن 1: امشب کلاس زبان دارم


پ ن 2: سه تا از چهارتا بسته رسیده به سلامتی...

البته یکی از بسته ها دیوارکوب از قاب جدا شده بود که نیاز به چسباندن داشت و قرار شد مشتری خودش زحمت چسباندنش را بکشه


پ ن 3: کلی انرژی خوب رد و بدل کردم با دوستای مجازی ای که از هزار واقعی برام حقیقی تر هستند


پ ن 4: قرار شد برای اون مشتری که ازم ست قهوه خوری خریده ، یه قوری خوشگل درست کنم


پ ن 5: دل آرام هم بهم گفت که میخواد ازم و ان یکاد بخره


پ ن 6: اون یکی دوست جان هم گفت بازم صلوات میخواد



نظرات 1 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 16:46

با سلام
عصرتان شاد شاد شاد
دانه دانه جمع می کنی یهو همه را باید بدی به تعمیر کار . این یک میلیون و پانصد و پنجاه چه مقدارش برای قطعه بود و چه مقدار برای دستمزد. انصافا این روزها انصاف را بی انصاف ها ،.نصف نصف کردند و انصاف را باید در داستان ها پیدا کرد. هیچ کس به حق خودش قاتع نیست. جنس ها گاهی تا پانصد درصد هم گرانتر شده .
قبلا در کتاب چهارم دبستان داستان ارش کمانگیر می خواندیم : اری آری زندگی زیباست اما حالا کاری کردند که اگر سیاوش کسرایی زنده بود هرگز نمی گفت زندگی زیباست.
بگذریم و چاره ای هم جز گذشتن نداریم . که ریا و دغل و نامردمی و جهل و ظلمت همه جای سرای وطن را فرا گرفته و نمیدانیم از دست خدایان زمینی به کدام خدا پناه ببریم که ....
برایت ارزوی سلامتی و سعادت و سیادت و سرافرازی و سربلتدی و سرزندگی و سروری آرزو می نمایم :

سلام دوست جان
متشکرم
همینه دیگه
دنیا همینه
قانون کار و کاسبی هم همینه
غیر از این باشه درست در نمیاد
باید این پولها دست به دست بچرخه
تعمیرکار ما از اون آدمهای منصف هست از اونایی که مثال زدنی هستند
ولی گرانی ها وحشتناک شدند
هرچند سعی میکنم تعجب نکنم ولی هنوزم گاهی متعجب میشم
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد