روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقت شدم عشق خودمی یار جون

سلام دوستای عزیزم

روزتون پر سرخوشی و حال خوش

امروز نتونستم برم پیاده روی

دیشب تا دیر وقت با پدرجان و مادرجان دستمون به بسته بندی بند بود

کار ظریف و حساس و دقیق و البته وقت گیر

سعی کردیم به بهترین شکل بسته بندی کنیم

چون وقتی بسته ها را میبری پست خودشون با تاکید میگن که این بسته ها پرت و پلا میشن و زمین میخورن و...

من که نمیفهمم چرا باید اینطوری باشه

چرا نباید این بسته ها درست و اصولی جابجا بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا به هرحال

صبح اول دوش و بعد هم خوردن عدسی مامان پز...

عدسی و آویشن و عطر یه صبحِ آخرای تابستون

بعد هم رفتم پست

قصد داشتم بسته را بزارم تا اونها کارهای ثبت و اینا را انجام بدن برم پیاده روی

ولی فرمودند نخیر باید همینجا بمونید تا کار تمام بشه

و این شد که دیگه نشد برم پیاده روی



دیروز اونقدر شلوغ بودم که حتی نرسیدم یه لیوان آب بخورم

هلاک بودم وقتی رسیدم خونه

یه سری هم به خانم کوره زدم

بعد هم برای خرید آهنربا رفتم

یه خرده مهره و گیره و قیطون هم خریدم



پ ن 1: باید برم که بازم شلوغم و از پراکنده نوشتن خوشم نمیاد


پ ن 2: همچنان دستم بند به همون ارگانی هست که براتون گفتم

نظرات 7 + ارسال نظر
رسیدن یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 11:39

خدا قوت

جزر و مد یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 14:55

خدا قوت، حالا که گرمای هوا داره شکسته میشه واقعا پیاده روی خیلی لذت بخشه به خصوص با شروع پاییز و انشاءالله کاهش بیماری.

ممنون دوست خوبم
خیلی خوبه
ولی اگه آدم وقت آزاد داشته باشه بیشتر میچسبه
اینهمه هول هولکی ....

نوشین یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 15:10

قربون مهربونی و صفای دلت برم من، عزیزم ما فعلا شهر پدری و در جوار خانواده هستیم تااواسط شهریور، به امید خدا برگشتیم تهران اون تخم مرغ ویژه و ماگ رو بهتون سفارش میدم حتما پر از ذوق دیدنشم

نوشین نازنینم بهم بگو کدوم ماگ را دوست داری تا برات بزارم کنار
اصلا نمیدونستم تخم مرغ را دوست داشتی و میخوای سفارش بدی
میزارمش کنار برات

ترانه یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 15:52 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی.
عدسی رو با آویشن امتحان نکردم. غیر از آویشن دیگه چی به عدس اضافه میکنن مامان؟ وقت کردی میشه دستورش رو بگذاری؟ من عدس زیاد درست میکنم. دوست دارم دستورهای مختلف رو امتحان کنم.

فدات نازنینم
والا من زیاد توی آشپزی مادرجان کنجکاوی نمیکنم
اما میدونم که روی عدسی یه قاشق روغن زیتون و آویشن میریزن
قبل تر ها که کمتر رعایت میکردم برام پیازداغ درست میکردند و دارچین را توی یه قاشق کره تفت میدادن و میریختن روش ... اونم عالی میشه

فرشته یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 16:20

سلام
من چند سال قبل یه سری سفال سفارش داده بودم سه تاش تو پست کردن شکشته رسید دستم باید یکی یکی بسته بندی کرد و.....

منم خیلی زیاد سابقه شکستن ظروف سفالی توی پست را داشتم و دارم

سارا یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 18:33 http://15azar59.blogsky.com

سلام بر تیلوی قشنگم
یعنی دیدن کارهات خستگی رو از تنم بیرون میکنه انقدر که رنگی رنگی هستن ادم حالش جا میاد حسابی

سلام سارای مهربونم
ممنونم از انرژی خوبت
تعریفات حالمو عالی میکنه

نل یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 21:00

خداقوت تیلوی پرتوان و انرژی
پروسه سخت و اذیت کننده ایه متاسفانه ولی خب نتیجه اش عالیه.وقتی مشتری با ذوق میبینه چه بسته ای و سالم و چقدر زیباست این اثر...بهش رسیده.
بسته پر از عشق و نابه براش

دلت شاد عزیزم

سلام نازنینم
اذیت نشدم
ولی وقت گیر و زمان بر بود
میدونی من بیشتر کارها را با عشق و علاقه انجام میدم و این باعث میشه ازشون حال خوب بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد