روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عجب جایی به داد من رسیدی تا من دنیارو تنهایی نگردم

سلام

روزتون پر از دلخوشی

دلخوشی این لحظه من این نسیم خنک و آرومی هست که داره میوزه

از پیاده روی اومدم و خیس عرق هستم

گرمم هست و قلبم داره تندتند میزنه

وقتی این نسیم ملایم آروم میخوره به پوستم ، لبخند میاد روی لبم

یه نگاهی به دور و برم میندازم و آروم کش یک طرف ماسک را از گوشم برمیدارم

یه لحظه انگار همه خوشی های عالم توی دلم قلمبه میشه

در دفتر را باز میکنم و میام تو

لذت بعدی نوشیدن آب هست

آب خنک را با کمی آب ولرم مخلوط میکنم و با ولع مینوشم

دلخوشی های کوچولو همینطوری میان سراغ آدم

فکرهای بد را هل میدم عقب و جا برای فکرای خوب باز میکنم ... روی میز را مرتب میکنم

کامپیوتر را روشن میکنم

اول یه پست بنویسم و بعد برم سراغ خشت ها

امروز باید برم کارهام را از کوره بگیرم

این خشت ها را هم بدم کوره 



پ ن 1: بالاخره خانم خیاط زنگ زدند و فرمودند بیا مانتوهات آماده ست

رفتم اما اونجا پرو نکردم بخاطر رعایت پروتکل ها

گفتم دیگه هرچی که هست خوبه

تمیز و مرتب دوخته بودند

یکیش را بیشتر دوست داشتم


پ ن 2: دیروز بعد ازظهر رفتم سرراهم ماسک خریدم

ماسکهای رنگی رنگی

سبز  و صورتی و آبی و طوسی


پ ن 3: روی دور تند باید به کارهام برسم

از برنامه خیلی خیلی عقبم

اونقدر عقب که برای شنبه باید از اول برنامه بنویسم و این برنامه با این وضعیت عقب بودن به درد ادامه دادن نمیخوره


پ ن 4: دیشب یه کمی زودتر خوابم برد

لابلای خواب جواب آقای دکتر را دادم و فقط گفتم هلاک خوابم

این باعث شد تقریبا یکساعتی بیشتر بخوابم

البته بیشتر خوابیدم اما صبح با یه دلتنگی بزرگ بیدار شدم


نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 12:47

برات همیشه وزیدن نسیم خنک روی گونه‌ و لبت زیبا بشه به لبخند کشدار و دلت قلمبه از خوشی و تند زدن قلبت هم برای هیجان عشق باشه تبلو جان دعای منو گندم یک ماهه بود ❤️

ای جانم
قربون اون گندم خانم عزیز
قربون مادر خوشگلشون
دعاهای قشنگ شما دوتا عزیزدل هست که زندگی را زیباتر میکنه
راستی اونقدر اون تخم مرغ پیشنهادیت خوشگل شده که نگو و نپرس

امیر پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 15:48

با سلام
احساس می کنم همه عنوان های پست هایت خطاب به یک نفر است. و این یعنی یکی هست و جز او نیست لا اله الا هو.
زندگی یعنی فکر کردن به کسی که دوستش داری توجه به چیزی که دلت میخاد زندگی یعنی ببخشی از انچه دوست داری. زندگی یعنی بروی همه لبخند بزنی و شاد باشی و شادی ببتخشی زندگی یعنی دراز بکشی و موسیقی دلخواهت را با هندزفری گوش بدی الان که دارم می نویسم اهنگ زیبای دشتی شجریان را با نی موسوی گوش میدم و جان و دل را با این نوای ملکوتی صیقل میدم.
ما هم بیصبرانه منتظر دست پخت شماییم ببخشید دست ساخت شما چون کوره دار ان را پخت می کند ببینیم نمک و ادویه و زرد چوبه اش چطوره
برایت موفقیت ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
زندگی را باید زندگی کرد
لحظه به لحظه
هر یه نفس را باید قدر دانست

جزر و مد جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 00:12

سلام به تیلو خانم، این روزا خیلی دلم واسه بچگیم تنگ میشه، کلا واسه حال خوب گذشته حتی وبلاگ هایی که دیگه نیستن مثل هولدن و غیره... حتی برای پنجشنبه های شما و دکتر...
دایی من پزشکن و کرونا گرفتن به همراه زندایی، سر نماز لطفا دعاش کنید

مدتها بود تشریف نیاورده بودید
خوش آمدید
سلام به روی ماهتون
از یه جایی به بعد دلتنگی جزیی از وجود آدمیزاد میشه
انشاله بلا از همه عزیزان دور باشه
اگه قابل باشم دعاگوشون هستم انشاله

پیشاگ شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 10:01

وای تیلو الحق که رنگی رنگی هستی
(ماسکم رنگی رنگی اخه )

امیر شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 14:49

سلام
امروز هم تشریف ندارین عزیزجان
هر جا هستی سلامت باشین و تندرست و موفق


سلام
خجالت زده تونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد